Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowie
: 12 lip 2018, o 10:23
Witam,
Posiadałem 2 numery - jeden w abonamencie Plus, drugi w Mix Plus. Chciałem te 2 numery konwertować do Plush ABO. Musiałem je najpierw przenieść do oferty na kartę Plus i tak zrobiłem. Następnie przez stronę internetową Plusha zamówiłem konwersję moich 2 numerów z karty na Plush ABO. Umowy otrzymałem i podpisałem, a numery zostały aktywowane w pierwszych dniach czerwca 2018 r. Z racji tego, że potrzebowałem karty SIM w rozmiarze nano poszedłem do salonu Plusa z zamiarem PŁATNEJ wymiany karty SIM. Pan z salonu Plusa powiedział, że jeżeli jest to nowa umowa, to w ciągu 7 dni od aktywacji przysługuje mi bezpłatna wymiana karty SIM. Pan z salonu Plusa osobiście zadzwonił jeszcze na infolinię Plusa, aby to potwierdzić i konsultant potwierdził, że w takim przypadku przysługuje bezpłatna wymiana karty SIM. Rzeczywiście tak się stało - po około 1 godzinie od wydania nowej karty SIM, karta została aktywowana i przyszedł SMS z Plusa, że została dokonana bezpłatna wymiana karty SIM. Pomyślałem, że skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany karty SIM, to wymienię też drugą kartę SIM, na której aktywowałem usługę Plush ABO. Chciałem ją wymienić, ponieważ ręcznie ją przycinałem do rozmiaru nano, więc skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany, to również poszedłem do salonu Plusa to uczynić. Z racji tego, że załatwiałem to z Panem, który obsługiwał mnie w przypadku pierwszej karty SIM, to Pan z salonu Plusa wiedział o co chodzi i przyjął zgłoszenie na darmową wymianę karty SIM. Nadmienię, że załatwiałem to wszystko w ciągu 7 dni od aktywacji. Niestety bezpłatna wymiana drugiej karty SIM się nie udała - dostałem SMS z Plusa, że bezpłatna wymiana nie została zrealizowana. Zgłosiłem się do salonu Plusa i dokonałem płatnej wymiany karty SIM, ale Pan z salonu powiedział, że jak dostanę fakturę z naliczoną wymianą karty SIM, to żeby zgłosić reklamację. Wczoraj dostałem fakturę i rzeczywiście została naliczona opłata za wymianę karty SIM. Reklamacji jeszcze nie zgłosiłem, ale postanowiłem napisać tutaj na forum, aby ktoś ze Specjalistów Plusa wyjaśnił z czego wynika taka dziwna sytuacja, że jedna karta SIM została wymieniona bezpłatnie a druga nie.
Posiadałem 2 numery - jeden w abonamencie Plus, drugi w Mix Plus. Chciałem te 2 numery konwertować do Plush ABO. Musiałem je najpierw przenieść do oferty na kartę Plus i tak zrobiłem. Następnie przez stronę internetową Plusha zamówiłem konwersję moich 2 numerów z karty na Plush ABO. Umowy otrzymałem i podpisałem, a numery zostały aktywowane w pierwszych dniach czerwca 2018 r. Z racji tego, że potrzebowałem karty SIM w rozmiarze nano poszedłem do salonu Plusa z zamiarem PŁATNEJ wymiany karty SIM. Pan z salonu Plusa powiedział, że jeżeli jest to nowa umowa, to w ciągu 7 dni od aktywacji przysługuje mi bezpłatna wymiana karty SIM. Pan z salonu Plusa osobiście zadzwonił jeszcze na infolinię Plusa, aby to potwierdzić i konsultant potwierdził, że w takim przypadku przysługuje bezpłatna wymiana karty SIM. Rzeczywiście tak się stało - po około 1 godzinie od wydania nowej karty SIM, karta została aktywowana i przyszedł SMS z Plusa, że została dokonana bezpłatna wymiana karty SIM. Pomyślałem, że skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany karty SIM, to wymienię też drugą kartę SIM, na której aktywowałem usługę Plush ABO. Chciałem ją wymienić, ponieważ ręcznie ją przycinałem do rozmiaru nano, więc skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany, to również poszedłem do salonu Plusa to uczynić. Z racji tego, że załatwiałem to z Panem, który obsługiwał mnie w przypadku pierwszej karty SIM, to Pan z salonu Plusa wiedział o co chodzi i przyjął zgłoszenie na darmową wymianę karty SIM. Nadmienię, że załatwiałem to wszystko w ciągu 7 dni od aktywacji. Niestety bezpłatna wymiana drugiej karty SIM się nie udała - dostałem SMS z Plusa, że bezpłatna wymiana nie została zrealizowana. Zgłosiłem się do salonu Plusa i dokonałem płatnej wymiany karty SIM, ale Pan z salonu powiedział, że jak dostanę fakturę z naliczoną wymianą karty SIM, to żeby zgłosić reklamację. Wczoraj dostałem fakturę i rzeczywiście została naliczona opłata za wymianę karty SIM. Reklamacji jeszcze nie zgłosiłem, ale postanowiłem napisać tutaj na forum, aby ktoś ze Specjalistów Plusa wyjaśnił z czego wynika taka dziwna sytuacja, że jedna karta SIM została wymieniona bezpłatnie a druga nie.