Jeżeli przy przedłużaniu umowy zgłosiłbyś pracownikowi, że nie działa Ci karta SIM to z pewnością zaproponowałby Ci wymianę.
Miałem taki przypadek kilka miesięcy temu. Po kilku latach karta SIM padła. Zaproponowano mi przedłużenie umowy i z tej okazji bezpłatną wymianę karty sim. Niestety umowę "system" przyjął, a bezpłatnej wymiany katy SIM już nie. Czasu na rozpatrywanie reklamacji nie miałem bo potrzebowałem mieć aktywny numer więc skończyło się na anulowaniu przedłużenia umowy i płatnej wymianie SIM no i kilku nerwowych wizytach w salonie :/
Reklamowałem oczywiście to, że musiałem zapłacić za kartę sim. Oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
dlpl pisze:Czasu na rozpatrywanie reklamacji nie miałem bo potrzebowałem mieć aktywny numer więc skończyło się na anulowaniu przedłużenia umowy i płatnej wymianie SIM no i kilku nerwowych wizytach w salonie :/
Reklamowałem oczywiście to, że musiałem zapłacić za kartę sim. Oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Z tym odrzuceniem bezpłatnej wymiany karty SIM to musiał być jakiś błąd.
Ale gdyby nie skończyło się na anulowaniu przedłużenia umowy to pewnie decyzja Departamentu Reklamacji byłaby inna. Wtedy przysługiwałaby Ci bezpłatna wymiana i opłata zostałaby najprawdopodobniej anulowana.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
w zeszłym tygodniu wymieniłem kartę sim gdyż przestała działać.Nowa karta w swoim menu w dziale użytkowe ma tylko ks. telefoniczną? w starej był sejf. czy tak jest? czy ja może źle coś robię? w sejfie starej karty miałem różne ((tajne) sprawy, które utraciłem?
Bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje w przypadku:
- starych kart wyprodukowanych przed 2005 rokiem (na rok produkcji wskazuje trzecia i czwarta cyfra numeru seryjnego karty),
- przedłużenia umowy, (90dni)
- nowej umowy gdy karta jest uszkodzona lub wymagana jest wymiana na kartę microSIM. (7dni)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ