Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Dominik_Plus »

Tykoss :shock:

Już przekazuję sprawę gdzie trzeba. Dzięki za sygnał.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Awatar użytkownika
Tykoss
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 3 sty 2013, o 15:33

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Tykoss »

Czy jest szansa abym uzyskał nr przesyłki w celu namierzenia kuriera i dogadania godziny dostarczenia bo nie wiem czy mam dzwonić do pracy że się spóźnię i ile...
Na początku istniało tylko światło, bezkresne morze i krążący pod postacią łabędzia nad przepastną otchłanią bóg Świętowit.
"Stworzenie świata według Słowian".
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Dominik_Plus »

Ok, zaraz postaram się ustalić i podesłać Ci na e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Awatar użytkownika
Tykoss
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 3 sty 2013, o 15:33

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Tykoss »

Ok, to czekam na mail bądź kontakt ze straony kuriera :)
Na początku istniało tylko światło, bezkresne morze i krążący pod postacią łabędzia nad przepastną otchłanią bóg Świętowit.
"Stworzenie świata według Słowian".
Awatar użytkownika
Tykoss
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 3 sty 2013, o 15:33

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Tykoss »

Przesyłka dotarła. Przepraszam, że dopiero teraz pisze ale byłem zajęty zabawką :))))
Teraz mam kilka pytań:
1. jak zalogować się pierwszy raz do plus online (znaczy się jak to wiem) chodzi mi dokładniej o to czy mam to zrobić na numer tymczasowy czy na ten który przenoszę? I kiedy będzie to możliwe czyli kolejne pytanie?
2. kiedy nr tymczasowy będzie aktywowany w umowie jest, że do 7 dni, jak zawierałem umowę i przy zgodach było coś o 10 dniach. konkretnie chodzi o mój przypadek?
3. okres rozliczeniowy będzie liczony od podpisanej umowy czy od aktywacji karty sim z numerem tymczasowym?
Na początku istniało tylko światło, bezkresne morze i krążący pod postacią łabędzia nad przepastną otchłanią bóg Świętowit.
"Stworzenie świata według Słowian".
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Dominik_Plus »

Tykoss pisze:Przesyłka dotarła. Przepraszam, że dopiero teraz pisze ale byłem zajęty zabawką :))))
Domyślam się, że się podoba? :mrgreen:
Tykoss pisze:Teraz mam kilka pytań:
1. jak zalogować się pierwszy raz do plus online (znaczy się jak to wiem) chodzi mi dokładniej o to czy mam to zrobić na numer tymczasowy czy na ten który przenoszę? I kiedy będzie to możliwe czyli kolejne pytanie?
2. kiedy nr tymczasowy będzie aktywowany w umowie jest, że do 7 dni, jak zawierałem umowę i przy zgodach było coś o 10 dniach. konkretnie chodzi o mój przypadek?
3. okres rozliczeniowy będzie liczony od podpisanej umowy czy od aktywacji karty sim z numerem tymczasowym?
  • 1. Logujesz się numerem, który jest aktywny;
    2. Zależy co było w tych zgodach - czy zgoda na aktywację w ciągu 10 dni czy nie; ;-)
    3. System w momencie aktywacji automatycznie przypisze Cię do jednego z okresów rozliczeniowych.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ziutol
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 2 sty 2013, o 23:52

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: ziutol »

Mam pytanie jak załatwić takie przeniesienie bo jak dzwoniłem do plusa to mi powiedziano że tylko w salonie można przenieść numer
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Dominik_Plus »

Zostaw kontakt do siebie na tej stronie: LINK

;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ziutol
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 2 sty 2013, o 23:52

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: ziutol »

Kontakt zostawiałem kilka razy i nikt się nie odezwał . czekam już 3 tygodnie na pw przesłałem numer telefonu
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Dominik_Plus »

Dzięki za numer. Kiedy go zostawiałeś na tamtej stronie? Postaram się ustalić, dlaczego nikt się z Tobą nie skontaktował.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ziutol
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 2 sty 2013, o 23:52

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: ziutol »

Kilka razy zostawiałem w ciągu ostatnich 3 tygodni (ostatnio dzisiaj). Przed świętami dzwoniła pani, ale powiedziała, że nie ma pakietów. Tak, w środę dzwoniłem na numer 601 100 601 to pani powiedziała, że pakiety są, ale u niej nie można podpisać umowy z przeniesieniem numeru - ma możliwość podpisania tylko nowej umowy, więc jeśli jest możliwość podpisania telefonicznie to proszę o kontakt.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, o 10:26 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawa błędów ortograficznych
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Dominik_Plus »

ziutol pisze:Kilka razy zostawiałem w ciągu ostatnich 3 tygodni (ostatnio dzisiaj). Przed świętami dzwoniła pani, ale powiedziała, że nie ma pakietów. Tak, w środę dzwoniłem na numer 601 100 601 to pani powiedziała, że pakiety są, ale u niej nie można podpisać umowy z przeniesieniem numeru - ma możliwość podpisania tylko nowej umowy
Czyli oddzwonił konsultant do Ciebie. Jak przesłałeś swój nr w piątek to niedługo powinien nastąpić kolejny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ziutol
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 2 sty 2013, o 23:52

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: ziutol »

Nie nikt w piątek do mnie nie dzwonił.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Dominik_Plus »

Nie miałem na myśli piątku tylko wcześniejsze zlecenie ;-)
ziutol pisze:Kilka razy zostawiałem w ciągu ostatnich 3 tygodni (ostatnio dzisiaj). Przed świętami dzwoniła pani, ale powiedziała, że nie ma pakietów.
Bo napisałeś wcześniej
ziutol pisze:Kontakt zostawiałem kilka razy i nikt się nie odezwał . czekam już 3 tygodnie na pw przesłałem numer telefonu
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Awatar użytkownika
Tykoss
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 3 sty 2013, o 15:33

Re: Status przeniesienia numeru w ramach oferty OBA MA

Post autor: Tykoss »

na początku posta dziękuję Krzysiek_Plus i Dominik_Plus za pomoc w moim przypadku.
1. Logujesz się numerem, który jest aktywny
czyli na ten tymczasowy który będę miał aktywny tak? a co później?????
2. Zależy co było w tych zgodach - czy zgoda na aktwację w ciągu 10 dni czy nie :)
-zgoda była
Domyślam się, że się podoba?
- oj podoba podoba i to jak :)
Na początku istniało tylko światło, bezkresne morze i krążący pod postacią łabędzia nad przepastną otchłanią bóg Świętowit.
"Stworzenie świata według Słowian".
ODPOWIEDZ