rabat 100% na trzy abonamenty

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
waclaw5207
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:36

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: waclaw5207 »

Aha! - dziękuję, zostałem uznany za szulera i wyłudzacza - żałuję, że zwracałem się do Was o pomoc i nie zamierzam dalej prowadzić korespondencji; to jest godne pożałowania traktowanie klientów. Pierwszy i ostatni raz jestem w Plusie i wszystkim będę odradzał.
Super autoreklama
mati
PlusManiak
Posty: 148
Rejestracja: 11 lis 2007, o 10:27

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: mati »

Pewnie pracownik w salonie źle wpisał twoją promocję, zamiast Najlepsze przejście do Plusa w rozmownej
wpisał Rozmowna dla Klientów przenoszących numer. Może niech on wyjaśni tą sprawę, idź do niego i porozmawiaj, napiszcie razem jakąś reklamację,

Tutaj chyba nic więcej nie można poradzić
NIC
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: Dominik_Plus »

waclaw5207, naprawdę staramy się Ci pomóc.
Jeżeli tylko chcesz wyjaśnić tą sprawę to wystarczy, że zastosujesz się do rozwiązania zaproponowanego już na samym początku w odpowiedzi z Departamentu Reklamacji.

To samo zaproponowałem Ci ja w odpowiedzi na Twój e-mail i Jrv oraz mati w poprzednich postach.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
waclaw5207
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:36

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: waclaw5207 »

Na ten czas dziękuję jutro wybieram sie do salonu celem wyjaśnienia pomyłki.
waclaw5207
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:36

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: waclaw5207 »

Tak jak wczoraj mówiłem odwiedziłem salon plusa, Pani grzecznie przyznała się do błędu i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Zostały poprawione na umowie kody pakietu promocyjnego na prawidłowe, bo regulamin jest w porządku. Parafowałem ją, a ona zmiany wysłała do centrali. Jeśli dostanie odpowiedz powiadomi mnie telefonicznie prawdopodobnie będzie pozytywna. Po części jest też jej trochę winy, sama się przyznała, że zwróciła uwagę na błąd po moich odwiedzinach przed reklamacją i próbowała go naprawić, kazali jej poprawić umowę i mnie wezwać w tym celu, ale ona to zaniedbała i tak się sprawy potoczyły. Zobaczymy co z tego wyjdzie - na razie dziękuje z pomoc.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: Dominik_Plus »

waclaw5207, dzięki za informację! ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
waclaw5207
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:36

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: waclaw5207 »

Witam chce wrócić powtórnie do tematu,minęło ponad 20 dni jak Pani w salonie poprawiła umowę i wysłała celem dokonania korekty i do tej chwili żadnej odpowiedzi i przychodzi nastepna faktura.Nie wiem co mam o tym sądzić.Chyba nie jest to taki wielki problem i tyje to trwa.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: Dominik_Plus »

Takie wnioski są realizowane w kolejności zgłoszeń. Ale postaram się dowiedzieć o status i dam znać. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
waclaw5207
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:36

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: waclaw5207 »

o.k dziękuję
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: Dominik_Plus »

Dostałem informację, że wniosek został dzisiaj rozpatrzony. Podobno pracownik Departamentu Reklamacji już dzwonił.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
waclaw5207
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:36

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: waclaw5207 »

Ta jest ,zgadza sie zadzwoniła Pani i poinformowała o pozytywnym załatwieniu reklamacji-dziekuję za pomoc pozdrawiam
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: rabat 100% na trzy abonamenty

Post autor: Dominik_Plus »

W takim razie cieszę się, że wszytko jest już OK. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ