24.12 złożyłam telefoniczne zamówienie na telefon Sony Xperia J oraz zatwierdziłam przejście z Mixa na abonament- rozmowa z konsultantką. Telefon wraz z umową miał pojawić się u mnie w domu 28.12.2012. Dziś mamy 04.01.2013 i nie dostałam żadnych informacji odnośnie statusu przesyłki ani możliwych problemach, które mogły nastąpić podczas jej wysyłania.
Próbowałam się dodzwonić do obsługi klienta, na numer z którego dzwoniła ta Pani oraz pisałam do Was maile- zero odpowiedzi. Moja mama(na którą była "podpisana"-telefonicznie umowa) wybrała się do salonu plusa by wyjaśnić tą sytuację- okazało się, że w bazie, w koncie mojej mamy nie zostało odnotowane takie zamówienie.
Ktoś (Plus/ firma kurierska) ewidentnie zawiódł, a ja wciąż czekam na telefon i umowę do podpisania...
Czy mogłabym dowiedzieć się co mam w takiej sprawie robić?
Proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Sonia Marcinkiewicz
Przejście Mix Plus->Abonament- PROBLEM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sty 2013, o 17:32
Re: Przejście Mix Plus->Abonament- PROBLEM
hehe ja mialem podobnie z modemem czekalem na niego spokojnie 10 dni ale co najfajniejsze podpisalem umowe i czekalem kolejne 20 dni na aktywacje karty by skorzystac z niego mimo ze wyrazilem zgode na aktywacje karty od razu w chwili zamowienia przez telefon
mimo ze za modem zaplacilem dodatkowe 149 zl to po miesiacu sie zepsol i aktualnie lezy sobie w serwisie dobrze ze mialem stary modem z play w domu bo tak nie mial bym jak napisac tego posta
mimo ze za modem zaplacilem dodatkowe 149 zl to po miesiacu sie zepsol i aktualnie lezy sobie w serwisie dobrze ze mialem stary modem z play w domu bo tak nie mial bym jak napisac tego posta
Re: Przejście Mix Plus->Abonament- PROBLEM
Sonia ja ci odpowiem.
Plus nie ma X Perii J
Może trochę ich miał ale poszły szybko.A Reklamę puszczali do końca 2012r Pod koniec już tylko leciała reklama z Galaxy Mini Nie jesteś sama ja od początku grudnia staram się przejść z mix na abonament z telefonem X Peria J i Tabletem Prestigio i do dziś nie dałem rady.
NIE MA NA MAGAZYNIE I NIE BYŁO !!
SALON W GŁUBCZYCACH NIE DOSTAŁ ANI SZTUKI
SALON W K - KOŻLU NIE DOSTAŁ ANI SZTUKI
SALON W RACIBORZU NIE DOSTAŁ ANI SZTUKI
Szkoda gadać :( Oczywiście mowa o X Peria J + Tablet Prestigo Nawet na www już nie ma cennika.
Teraz z dziewczyną przejdziemy do innej sieci nie będę robił reklamy bo na plus-ie się bardzo zawiodłem.
Plus nie ma X Perii J
Może trochę ich miał ale poszły szybko.A Reklamę puszczali do końca 2012r Pod koniec już tylko leciała reklama z Galaxy Mini Nie jesteś sama ja od początku grudnia staram się przejść z mix na abonament z telefonem X Peria J i Tabletem Prestigio i do dziś nie dałem rady.
NIE MA NA MAGAZYNIE I NIE BYŁO !!
SALON W GŁUBCZYCACH NIE DOSTAŁ ANI SZTUKI
SALON W K - KOŻLU NIE DOSTAŁ ANI SZTUKI
SALON W RACIBORZU NIE DOSTAŁ ANI SZTUKI
Szkoda gadać :( Oczywiście mowa o X Peria J + Tablet Prestigo Nawet na www już nie ma cennika.
Teraz z dziewczyną przejdziemy do innej sieci nie będę robił reklamy bo na plus-ie się bardzo zawiodłem.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przejście Mix Plus->Abonament- PROBLEM
sonia777, oczywiście postaram się jak najszybciej wyjaśnić Twoją sprawę. Podeślij mi tylko PESEL, na który miała być umowa i tel kontaktowy przez ten formularz.
j4cc4, bardzo rzadko spotykana sytuacja...
Przepraszam, że Cię coś takiego u nas spotkało. Jeżeli są jakiekolwiek problemy z aktywacją to w takiej sytuacji najlepiej kontaktować się z nami tym samym kanałem, którym było składane zamówienie.
A to, że Ci się jeszcze zepsuł modem to już jest totalnie niefortunny zbieg okoliczności.
Mam nadzieję, że od teraz wszystko będzie już ok.
DJMazi, zapewniam Cię, że zależy nam na tym, aby każdy Klient mógł zakupić u nas sprzęt, którym jest zainteresowany. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby tak było.
j4cc4, bardzo rzadko spotykana sytuacja...
Przepraszam, że Cię coś takiego u nas spotkało. Jeżeli są jakiekolwiek problemy z aktywacją to w takiej sytuacji najlepiej kontaktować się z nami tym samym kanałem, którym było składane zamówienie.
A to, że Ci się jeszcze zepsuł modem to już jest totalnie niefortunny zbieg okoliczności.
Mam nadzieję, że od teraz wszystko będzie już ok.
DJMazi, zapewniam Cię, że zależy nam na tym, aby każdy Klient mógł zakupić u nas sprzęt, którym jest zainteresowany. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby tak było.