Oba Ma pytanie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
br1989
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 sty 2013, o 17:49

Oba Ma pytanie

Post autor: br1989 »

WItam
Posiadam telefon w Mix Plus. Do konca zostalo mi 5 doladowan a chcialbym skorzystac z promocji ObaMa i przejsc na abonament. Od jakiej ilosci doladowan do konca moglbym skorzystac z tej promocji?

Czy istnieje mozliwosc ze kupie sobie starter z Plusa i wtedy bede mogl od razu skorzystac z tej promocji ?

dziekuje.
Awatar użytkownika
DJMazi
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:26
Lokalizacja: Głubczyce

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: DJMazi »

Moja dziewczyna ostatnie doładowanie dała początkiem listopada 2012 zadzwoniłem do plusa aby wsiąść dla niej X Peria J i tablet Prestigo . Do dnia dzisiejszego nie zrealizowali zamówienia, bo nawet go nie zapisali.
Wstydził by się plus sprzedawał Telefony jakich nie miał.
Chciałem to wyłapać przed świętami jako prezent do dziś nie mogę dostać zamówienia.
Jeden konsultant zapisał nas na listę i do dziś się nie odezwał.
W salonie gdzie mieszkam ani jednego kompletu nie dostali w salonach w okolicy to samo .
Wiecznie brak towaru w magazynie centralnym.
SZKODA GADAĆ ZAWIODŁEM SIĘ NA PLUSIE GDZIE OD 4 LAT CO MIESIĄC ZOSTAWIAM IM NIE MNIEJ 100ZŁ MIESIĘCZNIE.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: Jrv »

Ja kiedyś pojechałem po buty i też nie mieli. Oczywiście wina sprzedawcy!!
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: Dominik_Plus »

br1989, z Plus Mixa na abonament możesz przejść dopiero po zrealizowaniu wszystkich zasileń.

Jeżeli kupisz starter to będziesz mógł skorzystać z tej oferty, ale niestety nie zachowasz swojego numeru z Plus Mixa.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
adamad7
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:44

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: adamad7 »

Witam mam pytanie, za jakiś miesiąc kończy mi się umowa z plusem. W
listopadzie dzwoniłem do konsultantki na infolinie. Chciałem skorzystać (jak
większość) z promocji OBAMA telefon sony xperia j z tabletem modecom freetab
9701 czy jakoś tak. Poinformowała mnie, że w tej chwili nie mają na magazynie
i żebym poczekał, a jak będzie to się odezwą. Pózniej na początku grudnia
odwiedziłem salon Plusa w Mariocie tam też powiedziano mi, że nie ma na
stanie tabletu i żebym poczekał na telefon - prawdopodobnie zapisał mnie na
liste oczekujących (nie wiem). Czy można to jakoś sprawdzić. Aha, w salonie pan
powiedział mi, że na telefon nie moge przedłużyć umowy z tym pakietem OBAMA,
że muszę się wstawić osobiście do salonu i nie wiem co dalej: mam czekać
czy nie. Co będzie jak do czasu wygaśnięcia umowy nikt się ze mną nie
skontaktuje? Pewnie przedłużą umowę automatycznie i zostanę na lodzie.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: Dominik_Plus »

Witaj adamad7.
jeżeli konsultant i pracownik salonu obiecali się odezwać jak pojawi się u nich ten sprzęt to na pewno to dadzą Ci znać. ;-)
A jak minie termin Twojej umowy to będzie ona wtedy po prostu na czas nieokreślony. :-) Dlatego warto jeszcze poczekać.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
adamad7
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:44

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: adamad7 »

Z góry dziękuje za odpowiedz.Jak warto to poczekam :-D
br1989
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 6 sty 2013, o 17:49

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: br1989 »

Może mi ktoś udzielić informacji czy abym mógł wziąć sobie telefon i tablet w promocji OBA MA wystarczy sam dowód osobisty, czy muszę mieć jakieś zaświadczenie o dochodach?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: Dominik_Plus »

Informacje na temat wymaganych dokumentów znajdziesz na tej stronie: LINK
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
br1989
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 6 sty 2013, o 17:49

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: br1989 »

tu jest opisana umowa w plus. a jak to wyglada przy zamowieniu przez telefon? tylko dowod przedstawiam kurierowi czy tak samo jak to ma miejsce w salonie?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: Dominik_Plus »

To są ogólne warunki aktywacji numeru. Takie dokumenty zawsze są wymagane - w przypadku zakupu przez punkt, salon, telefon czy internet. Dodatkowy dokument ustalasz już ze sprzedawcą.

Wyjątkiem są promocje "na dowód" i sytuacje, kiedy bierzesz drugi numer np. w Plus Abonament i opłaciłeś już 6 rachunków w terminie za dotychczasowy nr.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
br1989
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 6 sty 2013, o 17:49

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: br1989 »

Potrzebowałem załatwić pewną sprawę dotyczącą promocji Oba Ma. konsultant kazał mi dzwonić na nr 2607. Jednak połączenie nie może być zrealizowane. Czy ten numer się zmienił?

Chodzi o to ze podczas weryfikacji konsultantowi wyskoczyło iż abonent ma na koncie kaucję na 1500 zł. Co jest totalną abstrakcją i zupełnie niezrozumiale dla mnie. Kazał dzwonić własnie na ten 2607, a tam poleczenie nie może być zrealizowane.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Oba Ma pytanie

Post autor: Dominik_Plus »

Dział Aktywacji zawsze sprawdza dane Klienta przed realizacją umowy. Jeżeli taka weryfikacja jest negatywna to wyznaczana jest kaucja.
Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.

Najlepiej gdybyś w tej sytuacji udał się do naszego punktu lub salonu i tam podpisał umowę. Jeżeli znowu zostanie wyznaczona kaucja to pracownik będzie mógł się skontaktować z Działem Aktywacji i ustalić przyczynę.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ