NAPRAWA GWARANCYJNA
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
NAPRAWA GWARANCYJNA
Witam, mam pytanie, jak długo może trwać naprawa gwarancyjna prawie nowego telefonu i z kim można rozmawiać na ten temat, ponieważ salon sprzedaży odesłał mnie do wsparcia technicznego a wsparcie do serwisu, dziś natomiast serwis mnie wysłał do wsparcia , a wsparcie do logistyki, po prostu mam już dość wydzwaniania i pytania o to samo!
postanowiłam zadzwonić do BOK a to graniczy z cudem!
co mam robić???
telefon zakupiony 14.11.2012 oddany do naprawy 04.12.2012 przy oddawaniu telefonu dostałam info, że naprawa trwa do 14 dni roboczych.
postanowiłam zadzwonić do BOK a to graniczy z cudem!
co mam robić???
telefon zakupiony 14.11.2012 oddany do naprawy 04.12.2012 przy oddawaniu telefonu dostałam info, że naprawa trwa do 14 dni roboczych.
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
Do BOK nie dzwoń - tam niczego na temat naprawy Twojego telefonu się nie dowiesz.
Za naprawę odpowiada PRODUCENT - nie operator.
Sama regulacja czasu naprawy znajduje się w karcie gwarancyjnej. Zazwyczaj jest to na czas potrzebny do usunięcia usterki. Nie ma podawanych sztywnych ram czasowych. W trakcie przebywania urządzenia w serwisie okres gwarancji wydłuża się o ten właśnie czas.
Za naprawę odpowiada PRODUCENT - nie operator.
Sama regulacja czasu naprawy znajduje się w karcie gwarancyjnej. Zazwyczaj jest to na czas potrzebny do usunięcia usterki. Nie ma podawanych sztywnych ram czasowych. W trakcie przebywania urządzenia w serwisie okres gwarancji wydłuża się o ten właśnie czas.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
do BOK dzwoniłam bo chciałam złożyć "reklamację" "skargę" na traktowanie klienta, bo odsyłanie mnie z kwitkiem za każdym razem jak dzwonie to chyba coś nie tak i udzielanie sprzecznych odpowiedzi, bo raz się dowiaduję że części są a potem znowu że nie ma i nie było jeszcze, kto coś wie na ten temat? bo jak do tej pory to od nikogo nie mogę dostać jasnej odpowiedzi!
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
boossik123, jeżeli dostajesz błędne informacje od pracowników serwisu to tam możesz złożyć skargę. Nasza firma nie prowadzi serwisu gwarancyjnego telefonów.
Za naprawę Twojego telefonu odpowiada serwis - kontaktując się z nimi dostajesz informacje z pierwszej ręki.
Za naprawę Twojego telefonu odpowiada serwis - kontaktując się z nimi dostajesz informacje z pierwszej ręki.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
informacja z pierwszej ręki to odsyłanie do wsparcia technicznego i z powrotem, nawet nie są w stanie podać mi numeru telefonu do kogo zadzwonić żeby uzyskać informację czemu to tak długo trwa.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
A masz informację, jaka dokładnie firma naprawia Twój telefon?
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
właśnie dzwonie do serwisu po raz kolejny, pani mi mówi że ma podane jakieś kody i wnioskuje z tego, że naprawiony został głośnik, pasek ale to ja zasugerowałam bo wiedziałam że ma być wymieniony, śrubki i gąbeczki a czekają na części o kodach LC26 i LC11.
TYLE WIEM.
TYLE WIEM.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
No to myślę, że to już jest bardzo dokładna informacja na temat statusu naprawy.
Jeżeli serwis czeka na części od producenta to tego niestety nie da się przeskoczyć.
Jeżeli serwis czeka na części od producenta to tego niestety nie da się przeskoczyć.
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
Kłopoty z naprawami gwarancyjnymi są wszędzie, zwykle to wina serwisów. Dlatego najlepiej reklamować z tytułu niezgodności z umową i wtedy odpowiedzialny za realizację naprawy w terminie jest sprzedawca. A jeśli telefon jest w miarę świeży, należy zażądać wymiany na nowy egzemplarz.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
To na pewno wina serwisu, ale.....serwis współpracuje z GSM PLUS więc myślę że plus powinien "poganiać" serwis do szybkiej naprawy, a nie klient ma dzwonić od salonu, po wsparcie aż do serwisu, bo to wszystko rzutuje negatywnie w moim przypadku nie na serwis a na PLUS-a,to mi się w tym wszystkim nie podoba-odsyłanie z kwitkiem ;/
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
Oczywiście, jeśli salon czy punkt sprzedaży Plusa przyjął telefon do serwisu - jako swojego rodzaju pośrednik - to powinien zajmować się sprawą do końca. Na drugi raz reklamuj na podstawie niezgodności z umową, będzie szybciej i raczej bez problemów tego typu, ponieważ brak odpowiedzi do 14 dni = automatyczne uznanie reklamacji.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
ale ja nic nie reklamuje, mam telefon w naprawie gwarancyjnej.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
Moja naprawa gwarancyjna nadal trwa.....irytuje mnie ten czas :(
-
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
Powiem Ci szczerze, że ja też oddawałem kilka razy telefon do naprawy i zawsze wracał przed końcem miesiąca. Najmniej problemów miałem z nokią, bo oddawałem ją osobiście do firmowego serwisu i bezpośrednio z serwisem się kontaktowałem. Ostatnio oddałem jednak telefon do salonu Plusa, w którym pracuje mój dobry znajomy. Obiecał zająć się sprawą. Po trzech tygodniach poszedłem do niego żeby zapytać co z telefonem, a on klepnął sie w czoło i mówi "Stary, mam tu taki kocioł, że kompletnie o Tobie zapomniałem". Okazało sie, że telefon leżał u niego w salonie od kilku dni. Wierz mi, że pracownicy salonów rzadko mają czas na to, żeby jeszcze poganiać serwis. Tym bardziej kiedy takich klientów jak Ty mają kilkunastu lub kilkudziesięciu. Karta gwarancyjna niestety najczęściej nie określa czasu naprawy gwarancyjnej, musiałbyś dokładnie zapoznać sie z gwarancją producenta i jej warunkami. Niestety pozostaje Ci czekać :(
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32
Re: NAPRAWA GWARANCYJNA
czekam i czekam, mam serdecznie dość :(