Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 61
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem przez formularz swój problem z konsultantem DUK. Nie dostałem żadnej odpowiedzi ani ponownego kontaktu.
Sprawa zaczyna być mało poważna i ostatkami sił powstrzymuje się, żeby to nagłośnić m.in. na wykopie a następnie wypowiedzieć z Wami umowę.
Sprawa zaczyna być mało poważna i ostatkami sił powstrzymuje się, żeby to nagłośnić m.in. na wykopie a następnie wypowiedzieć z Wami umowę.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
mati55 sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 wrz 2016, o 18:40
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Mam ofertę w Smart Dom:
- internet 20 GB za 59,90 zł
- Cyfrowy Polsat za 49,99 zł - płacę 50%
- SIM za 39,90 zł - płacę 1 zł
Umowę podpisałem 07.11.2014r, CP mam na 29 miesięcy, resztę na 24 miesiące.
Czy po wypowiedzeniu umowy na internet i na SIM zniknie mi rabat na Cyfrowy Polsat?
Chcę przedłużyć umowę na telefon, słyszałem o rabacie 50% na 1 rok umowy, drugi rok normalnie - czy to prawda?
Mam ofertę w Smart Dom:
- internet 20 GB za 59,90 zł
- Cyfrowy Polsat za 49,99 zł - płacę 50%
- SIM za 39,90 zł - płacę 1 zł
Umowę podpisałem 07.11.2014r, CP mam na 29 miesięcy, resztę na 24 miesiące.
Czy po wypowiedzeniu umowy na internet i na SIM zniknie mi rabat na Cyfrowy Polsat?
Chcę przedłużyć umowę na telefon, słyszałem o rabacie 50% na 1 rok umowy, drugi rok normalnie - czy to prawda?
Re: Przedłużenie umowy
Zniknie.
Musisz utrzymać obecne stawki, nie musisz nawet przedłużać umów, możesz zostawić tak jak jest. Rabat 50% jest na stałe jeśli nie ruszysz warunków umowy.
Musisz utrzymać obecne stawki, nie musisz nawet przedłużać umów, możesz zostawić tak jak jest. Rabat 50% jest na stałe jeśli nie ruszysz warunków umowy.
Re: Przedłużenie umowy
Dlaczego nie można dodzwonić się na 2699?
Re: Przedłużenie umowy
Plusie, wysyłałem do Was przez formularz prośbę o kontakt z DUK - dostałem w pon odpowiedź z BOK, że przekazane a do dziś nikt nie zadzwonił. Można pogonić szanowne DUK?
Re: Przedłużenie umowy
Del.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2016, o 10:15 przez torre24, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj leoncio30@gazeta.pl ,
zgodnie z tym co napisał Patryk7588.
torre24,
poprosiłam konsultanta DUK, o kontakt z Tobą.
bquote,
ponowiłam prośbę o kontakt.
zgodnie z tym co napisał Patryk7588.
torre24,
poprosiłam konsultanta DUK, o kontakt z Tobą.
bquote,
ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czekam ponad tydzień na kontakt z DUK i cisza. Ile trzeba czekać na telefon od konsultanta?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Szwagier,
ponowiłam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 lis 2011, o 22:08
Re: Przedłużenie umowy
Czy ktoś ze specjalistów Plusa może sprawdzić w DUK czy mają już w ofercie Sony XZ? Przy ostatniej rozmowie dostałem info, że nie mają tego modelu - choć przedsprzedaż w Plusie już była ?!?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Przedłużenie umowy
Witam ponownie,
byłabym wdzięczna jeszcze za informację jak mogę wycofać zgłoszenie ze sklepu internetowego. Czekam już na umowę i telefon tydzień, dopiero dzisiaj dostałam informację, że przygotowują już przesyłkę do kuriera (po moim teleofnie) i że być może będzie kurier w piątek. Biorąc pod uwagę, że ta umowa jeszcze do Was musi dojść żeby nowa promocja zaczęła działac (jest to przejście z Mix-a na abonament) to będą kolejne dni. Nie chce mi się czekać bo numer bez żadnej umowy taryfy pochłania mi pieniądze na koncie w zastraszającym tempie więc chciałabym jutro przedłużyć umowę w salonie. Czy jeżeli to zrobię to automatycznie zamówienie internetowe przestanie istnieć? Czy system nie będzie mieć zapamiętanej i wygenerowaniej umowy która była zawarta początkowo przez internet. Będę wdzięczna za informację.
byłabym wdzięczna jeszcze za informację jak mogę wycofać zgłoszenie ze sklepu internetowego. Czekam już na umowę i telefon tydzień, dopiero dzisiaj dostałam informację, że przygotowują już przesyłkę do kuriera (po moim teleofnie) i że być może będzie kurier w piątek. Biorąc pod uwagę, że ta umowa jeszcze do Was musi dojść żeby nowa promocja zaczęła działac (jest to przejście z Mix-a na abonament) to będą kolejne dni. Nie chce mi się czekać bo numer bez żadnej umowy taryfy pochłania mi pieniądze na koncie w zastraszającym tempie więc chciałabym jutro przedłużyć umowę w salonie. Czy jeżeli to zrobię to automatycznie zamówienie internetowe przestanie istnieć? Czy system nie będzie mieć zapamiętanej i wygenerowaniej umowy która była zawarta początkowo przez internet. Będę wdzięczna za informację.
Re: Przedłużenie umowy
Najszybciej dzwoniąc pod numer: 601101200
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45
Re: Przedłużenie umowy
O to chodzi ze dzwonilam, dostalam jednak informacje ze konsultant takiej umowy nie widzi w systemie. Natomiast Plus mi wysyla zupelnie inne wiadomosci. Poczekam do jutra, jak nic nie bedzie to ide do salonu, jak w salonie nie pomoga to najwidoczniej czas sie pozegnac:)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
invisiblemike,
Witaj ankawawa89,
prześlij proszę numer zamówienia lub numer telefonu poprzez ten formularz, postaramy się sprawdzić.
niestety na chwilę obecną ten telefon jest niedostępny.invisiblemike pisze:może sprawdzić w DUK czy mają już w ofercie Sony XZ?
Witaj ankawawa89,
prześlij proszę numer zamówienia lub numer telefonu poprzez ten formularz, postaramy się sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ