Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michasas
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lip 2013, o 08:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michasas »

Ewa_Plus pisze:
Michasas,
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli podasz mi numer, z którego dzwoniła konsultantka, mogłabym sprawdzić, czy to faktycznie nasz numer. Jeżeli chcesz to mogę tez zlecić kontakt konsultanta z naszego DUK, w tym celu podeślij mi swój numer przez ten: formularz
Dziękuję Pani Ewo za zainteresowanie moją sprawą. Formularz wypełniony.
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bquote »

arturl1986 pisze:Witam serdecznie
W najbliższym czasie kończy mi się umowa na telefon 60zl oraz internet 70zl w programie smart dom(opłata 95zł). Dnia 10.10.2016 zostawiłem telefon kontaktowy na stronie Plusa w celu kontaktu i przedłużenia umowy ponieważ w salonie Plusa pani stwierdziła ze telefon mogę dostać tylko na raty(rata telefonu 30zł,a telefon warty na rynku około 650zł wiec bardziej opłacalne wychodzi kupić go w sklepie nie w Plusie. Dnia 12.10.2016 zadzwonił konsultant i przedstawił mi oferte, że jednak ten telefon dostane za jednorazowa opłata 70zł,a opłaty zastaną identyczne 60 i 70zł czyli 95 zł w programie smart dom. Po podaniu wszystkich danych Pan stwierdził, ze narazie wybranego przeze mnie telefonu niema na magazynie więc złoży zamówienie na niego i na pewno zadzwoni w przyszłym tygodniu.Następnie poinformował mnie że jeśli go dalej nie bedzię to wybierzemy inny telefon. Do dzisiaj kontatu brak, czyżby Pan konsultant zorientował sie ze w smart domie nie moze dac mi żadnego urządzenia??? Telefon obiecałem córce po rozmowie i chyba bede musiał go kupić sam jeśli Pan konsultant wprowadził mnie w błąd
Jeśli dzwoną z DUK to proponują umowę w SD wraz telefonem za gotówkę z tej puli - kliknij. Ceny są takie same jak na tej stronie - sprawdzone. O lepszych telefonach tak jak wyżej mówisz możesz zapomnieć, tylko niekorzystne raty.
Lukx
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 30 wrz 2016, o 19:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukx »

Jaki jest numer telefonu do DUK - zadzwonię sam - proszę o wiadomość prywatną Basia_plus albo inna Pani Plus :)
Pani z Play nie będzie wiecznie na mnie czekać... a ja nie będę wiecznie czekał na kontakt z Plus GSM, gdzie to mają w głębokim poważaniu że klient chce zostać :)
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

Pytanko: Działalność gospodarcza (jednoosobowa). Czym różni się przedłużenie umowy w ofercie dla klientów indywidualnych a dla firm ? Różnica jest w telefonach, bo taniej dla indywidualnych.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Lukx,
sprawdź pocztę.

Ron,
klient indywidualny może skorzystać tylko z oferty indywidualnej. Posiadając telefon na działalność gospodarczą możesz wybrać ofertę dla klientów prowadzących działalność gospodarczą lub skierowaną do klientów indywidualnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

klient indywidualny może skorzystać tylko z oferty indywidualnej. Posiadając telefon na działalność gospodarczą możesz wybrać ofertę dla klientów prowadzących działalność gospodarczą lub skierowaną do klientów indywidualnych.
To super ze jest wybór. Dzięki o to mi chodziło. ;-)
Lukx
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 30 wrz 2016, o 19:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukx »

Basia_Plus pisze:Lukx,
sprawdź pocztę.

Ron,
klient indywidualny może skorzystać tylko z oferty indywidualnej. Posiadając telefon na działalność gospodarczą możesz wybrać ofertę dla klientów prowadzących działalność gospodarczą lub skierowaną do klientów indywidualnych.

Basiu ,
Dziękuję za wiadomość.
Czy to połączenie jest płatne ?
Ot kluczowa sprawa ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Lukx,
Lukx pisze:Czy to połączenie jest płatne ?
połączenie jest bezpłatne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marczyk_K
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 paź 2016, o 18:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marczyk_K »

Witam.
Chciałbym opisać moją sytuację jaka miała miejsce przy przedłużaniu umowy.
Ze względu że posiadam kilka numerów na Firmę nie pilnuję kiedy kończy się umowa ponieważ konsultant/opiekun zawsze dzwonił z przypomnieniem i ofertą. W tym roku było jednak inaczej. Jeden z telefonów uległ awarii i zostałem zmuszony wymienić na nowy. Jednak przed pójściem do sklepu spojrzałem do umów i okazało się, że umowa na jednym z telefonów wygasła w czerwcu/lipcu br. (to już 3-4m/c) a internet mobilny kończy się w październik/listopad. Nadmienię, że konsultanci od innych operatorów zdążyli zadzwonić i zaproponować mi warunki przy przenoszeniu numerów do nich. Byłem zdziwiony, że nikt mnie o tym nie poinformował/nie przypomniał - trudno. Wypełniłem formularz na stronie Plusa, zgłosił się miły Pan. Myślałem, że będzie już z górki. Jednak Pan przedstawił mi ofertę, która okazała się mało atrakcyjna. Powiedziałem, że przeanalizuję ją i żeby zadzwonił za kilka dni. Pan się skonsultował przedstawił jeszcze raz te same warunki które w porównaniu z innymi operatorami w szczególności przy przenoszeniu umowy są mało atrakcyjne. Ale to nie jest wszystko. Pan powiedział, że więcej się nie da, to i tak jest dobra oferta specjalna dla danego konta. To ja bez wahania podziękowałem i zalogowałem się na stronie Plusa. Po zalogowaniu przeżyłem szok. Pan kilkukrotnie powtarzał, że to jest lepsza oferta niż inne i nigdzie lepszej w Plusie nie dostanę. Na stronie Plusa znalazłem lepszą oferta niż od Pana. Nie toż, że nikt się nie skontaktował ze mną, dodatkowo po kontakcie przedstawił mi słabą ofertę na 4 numery Firmowe to okazało się, że ta jedyna i niepowtarzalna oferta jest gorsza niż to co na internecie. Czy to nie jest oszustwo w biały dzień, szczególnie, że jesteśmy klientami sieci Plus już od około 16lat. Nie ukrywam, że człowiek już się przyzwyczaił do sieci i wolałby jej nie zmieniać, jednak po takiej żenującej sytuacji zostaje tylko jedno - zmiana operatora.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Zawsze możesz poprosić o kontakt z DUK. :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Marczyk_K,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Doctor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 24 cze 2014, o 08:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Doctor »

Coś niedobrego dzieje się z Plusem. Konsultant z DUK przedstawia gorszą ofertę niż przedstawiciel Plus Liberty Poland S.A. i to zarówno jeśli chodzi o wysokość abonamentu jak i cenę telefonu. Co prawda nie wysyłałem wypowiedzenia bo nie lubię się bawić w "kotka i myszkę" ale decyzja odnośnie dalszej współpracy, a raczej jej braku, już zapadła.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Jesteś pewny że rozmawiałeś z DUK?
Doctor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 24 cze 2014, o 08:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Doctor »

Tak. Kontakt zleciła Basia_Plus i konsultant przedstawiając się powiedział, że jest z DUK.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Doctor oferty przestawiane w kilku kanałach kontaktu z Klientem mogą się różnić, stąd rozbieżności w ofercie.
Czy Twoja decyzja jest nieodwołalna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ