Dziękuję Pani Ewo za zainteresowanie moją sprawą. Formularz wypełniony.Ewa_Plus pisze:
Michasas,
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli podasz mi numer, z którego dzwoniła konsultantka, mogłabym sprawdzić, czy to faktycznie nasz numer. Jeżeli chcesz to mogę tez zlecić kontakt konsultanta z naszego DUK, w tym celu podeślij mi swój numer przez ten: formularz
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michasas
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lip 2013, o 08:22
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
Jeśli dzwoną z DUK to proponują umowę w SD wraz telefonem za gotówkę z tej puli - kliknij. Ceny są takie same jak na tej stronie - sprawdzone. O lepszych telefonach tak jak wyżej mówisz możesz zapomnieć, tylko niekorzystne raty.arturl1986 pisze:Witam serdecznie
W najbliższym czasie kończy mi się umowa na telefon 60zl oraz internet 70zl w programie smart dom(opłata 95zł). Dnia 10.10.2016 zostawiłem telefon kontaktowy na stronie Plusa w celu kontaktu i przedłużenia umowy ponieważ w salonie Plusa pani stwierdziła ze telefon mogę dostać tylko na raty(rata telefonu 30zł,a telefon warty na rynku około 650zł wiec bardziej opłacalne wychodzi kupić go w sklepie nie w Plusie. Dnia 12.10.2016 zadzwonił konsultant i przedstawił mi oferte, że jednak ten telefon dostane za jednorazowa opłata 70zł,a opłaty zastaną identyczne 60 i 70zł czyli 95 zł w programie smart dom. Po podaniu wszystkich danych Pan stwierdził, ze narazie wybranego przeze mnie telefonu niema na magazynie więc złoży zamówienie na niego i na pewno zadzwoni w przyszłym tygodniu.Następnie poinformował mnie że jeśli go dalej nie bedzię to wybierzemy inny telefon. Do dzisiaj kontatu brak, czyżby Pan konsultant zorientował sie ze w smart domie nie moze dac mi żadnego urządzenia??? Telefon obiecałem córce po rozmowie i chyba bede musiał go kupić sam jeśli Pan konsultant wprowadził mnie w błąd
Re: Przedłużenie umowy
Jaki jest numer telefonu do DUK - zadzwonię sam - proszę o wiadomość prywatną Basia_plus albo inna Pani Plus :)
Pani z Play nie będzie wiecznie na mnie czekać... a ja nie będę wiecznie czekał na kontakt z Plus GSM, gdzie to mają w głębokim poważaniu że klient chce zostać :)
Pani z Play nie będzie wiecznie na mnie czekać... a ja nie będę wiecznie czekał na kontakt z Plus GSM, gdzie to mają w głębokim poważaniu że klient chce zostać :)
Re: Przedłużenie umowy
Pytanko: Działalność gospodarcza (jednoosobowa). Czym różni się przedłużenie umowy w ofercie dla klientów indywidualnych a dla firm ? Różnica jest w telefonach, bo taniej dla indywidualnych.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Lukx,
sprawdź pocztę.
Ron,
klient indywidualny może skorzystać tylko z oferty indywidualnej. Posiadając telefon na działalność gospodarczą możesz wybrać ofertę dla klientów prowadzących działalność gospodarczą lub skierowaną do klientów indywidualnych.
sprawdź pocztę.
Ron,
klient indywidualny może skorzystać tylko z oferty indywidualnej. Posiadając telefon na działalność gospodarczą możesz wybrać ofertę dla klientów prowadzących działalność gospodarczą lub skierowaną do klientów indywidualnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
To super ze jest wybór. Dzięki o to mi chodziło.klient indywidualny może skorzystać tylko z oferty indywidualnej. Posiadając telefon na działalność gospodarczą możesz wybrać ofertę dla klientów prowadzących działalność gospodarczą lub skierowaną do klientów indywidualnych.
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus pisze:Lukx,
sprawdź pocztę.
Ron,
klient indywidualny może skorzystać tylko z oferty indywidualnej. Posiadając telefon na działalność gospodarczą możesz wybrać ofertę dla klientów prowadzących działalność gospodarczą lub skierowaną do klientów indywidualnych.
Basiu ,
Dziękuję za wiadomość.
Czy to połączenie jest płatne ?
Ot kluczowa sprawa
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Lukx,
połączenie jest bezpłatne.Lukx pisze:Czy to połączenie jest płatne ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Chciałbym opisać moją sytuację jaka miała miejsce przy przedłużaniu umowy.
Ze względu że posiadam kilka numerów na Firmę nie pilnuję kiedy kończy się umowa ponieważ konsultant/opiekun zawsze dzwonił z przypomnieniem i ofertą. W tym roku było jednak inaczej. Jeden z telefonów uległ awarii i zostałem zmuszony wymienić na nowy. Jednak przed pójściem do sklepu spojrzałem do umów i okazało się, że umowa na jednym z telefonów wygasła w czerwcu/lipcu br. (to już 3-4m/c) a internet mobilny kończy się w październik/listopad. Nadmienię, że konsultanci od innych operatorów zdążyli zadzwonić i zaproponować mi warunki przy przenoszeniu numerów do nich. Byłem zdziwiony, że nikt mnie o tym nie poinformował/nie przypomniał - trudno. Wypełniłem formularz na stronie Plusa, zgłosił się miły Pan. Myślałem, że będzie już z górki. Jednak Pan przedstawił mi ofertę, która okazała się mało atrakcyjna. Powiedziałem, że przeanalizuję ją i żeby zadzwonił za kilka dni. Pan się skonsultował przedstawił jeszcze raz te same warunki które w porównaniu z innymi operatorami w szczególności przy przenoszeniu umowy są mało atrakcyjne. Ale to nie jest wszystko. Pan powiedział, że więcej się nie da, to i tak jest dobra oferta specjalna dla danego konta. To ja bez wahania podziękowałem i zalogowałem się na stronie Plusa. Po zalogowaniu przeżyłem szok. Pan kilkukrotnie powtarzał, że to jest lepsza oferta niż inne i nigdzie lepszej w Plusie nie dostanę. Na stronie Plusa znalazłem lepszą oferta niż od Pana. Nie toż, że nikt się nie skontaktował ze mną, dodatkowo po kontakcie przedstawił mi słabą ofertę na 4 numery Firmowe to okazało się, że ta jedyna i niepowtarzalna oferta jest gorsza niż to co na internecie. Czy to nie jest oszustwo w biały dzień, szczególnie, że jesteśmy klientami sieci Plus już od około 16lat. Nie ukrywam, że człowiek już się przyzwyczaił do sieci i wolałby jej nie zmieniać, jednak po takiej żenującej sytuacji zostaje tylko jedno - zmiana operatora.
Chciałbym opisać moją sytuację jaka miała miejsce przy przedłużaniu umowy.
Ze względu że posiadam kilka numerów na Firmę nie pilnuję kiedy kończy się umowa ponieważ konsultant/opiekun zawsze dzwonił z przypomnieniem i ofertą. W tym roku było jednak inaczej. Jeden z telefonów uległ awarii i zostałem zmuszony wymienić na nowy. Jednak przed pójściem do sklepu spojrzałem do umów i okazało się, że umowa na jednym z telefonów wygasła w czerwcu/lipcu br. (to już 3-4m/c) a internet mobilny kończy się w październik/listopad. Nadmienię, że konsultanci od innych operatorów zdążyli zadzwonić i zaproponować mi warunki przy przenoszeniu numerów do nich. Byłem zdziwiony, że nikt mnie o tym nie poinformował/nie przypomniał - trudno. Wypełniłem formularz na stronie Plusa, zgłosił się miły Pan. Myślałem, że będzie już z górki. Jednak Pan przedstawił mi ofertę, która okazała się mało atrakcyjna. Powiedziałem, że przeanalizuję ją i żeby zadzwonił za kilka dni. Pan się skonsultował przedstawił jeszcze raz te same warunki które w porównaniu z innymi operatorami w szczególności przy przenoszeniu umowy są mało atrakcyjne. Ale to nie jest wszystko. Pan powiedział, że więcej się nie da, to i tak jest dobra oferta specjalna dla danego konta. To ja bez wahania podziękowałem i zalogowałem się na stronie Plusa. Po zalogowaniu przeżyłem szok. Pan kilkukrotnie powtarzał, że to jest lepsza oferta niż inne i nigdzie lepszej w Plusie nie dostanę. Na stronie Plusa znalazłem lepszą oferta niż od Pana. Nie toż, że nikt się nie skontaktował ze mną, dodatkowo po kontakcie przedstawił mi słabą ofertę na 4 numery Firmowe to okazało się, że ta jedyna i niepowtarzalna oferta jest gorsza niż to co na internecie. Czy to nie jest oszustwo w biały dzień, szczególnie, że jesteśmy klientami sieci Plus już od około 16lat. Nie ukrywam, że człowiek już się przyzwyczaił do sieci i wolałby jej nie zmieniać, jednak po takiej żenującej sytuacji zostaje tylko jedno - zmiana operatora.
Re: Przedłużenie umowy
Zawsze możesz poprosić o kontakt z DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Marczyk_K,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Coś niedobrego dzieje się z Plusem. Konsultant z DUK przedstawia gorszą ofertę niż przedstawiciel Plus Liberty Poland S.A. i to zarówno jeśli chodzi o wysokość abonamentu jak i cenę telefonu. Co prawda nie wysyłałem wypowiedzenia bo nie lubię się bawić w "kotka i myszkę" ale decyzja odnośnie dalszej współpracy, a raczej jej braku, już zapadła.
Re: Przedłużenie umowy
Jesteś pewny że rozmawiałeś z DUK?
Re: Przedłużenie umowy
Tak. Kontakt zleciła Basia_Plus i konsultant przedstawiając się powiedział, że jest z DUK.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Doctor oferty przestawiane w kilku kanałach kontaktu z Klientem mogą się różnić, stąd rozbieżności w ofercie.
Czy Twoja decyzja jest nieodwołalna?
Czy Twoja decyzja jest nieodwołalna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ