Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sylwek73
PlusManiak
Posty: 73
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lut 2013, o 21:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sylwek73 »

mekong pisze:
Ewa_Plus pisze:mekong,
- jeśli jest to dokładnie ta sama oferta (a nie inna, podobna), to nie powinno być żadnych niespodziewanych płatnych pakietów.
Poprosiłam już Dział Reklamacji o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą.
Dzień dobry,
cytuję powyżej odpowiedź sprzed roku (dotyczącą zgłaszanego wówczas problemu). Kolejny raz przedłużyłem umowę aneksem o 12 miesięcy (taryfy OMG), otrzymałem listownie aneks, w którym wyraźnie jest określone, iż przez pierwsze dwa okresy pakiet Non Stop 200 MB jest bezpłatny, Nielimitowane rozmowy w Plusie - również bezpłatne przez 2 miesiące. :-/
Oczywiście po rozpoczęciu obowiązywania aneksu (w nowym okresie rozliczeniowym) - otrzymałem fakturę z naliczeniami za ww. usługi.
Pytanie do Specjalistów Plusa - dlaczego co roku powtarza się ta sytuacja przy przedłużaniu umowy - to już chyba trzeci raz :?: :evil: System "nie wyrabia", ktoś zapomniał coś kliknąć? Pliss...
Złożyłem oczywiście reklamację, ale będę wdzięczny za pomoc...
Nie jesteś jedyny.Moja żona tak samo została potraktowana ,przy przedłużaniu umów.Trzy razy przedłużała i tak samo pobierali kasę za internet,który miał być w pierwszym miesiącu darmowy. Myślę czy to nie celowe działanie ( może się zdarzyć raz taka sytuacja,ale nie trzy razy podrząd ),abonent nie sprawdzi i już jest dodatkowa kasa za coś co miało być darmowe. Chociaż jak mawiają nic nie jest za darmo :mrgreen: A potem jeszcze z kasują za połączenie z BOK ,kiedy klient chce wyjaśnić sprawę która ,jest ewidentnym błędem Plusa.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

To można przedłużać jeszcze umowy w tak starych taryfach jak OMG?
Z ciekawości, jak wysoki abonament tam płacicie oraz co jest w nim zawarte?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mekong, sylwek73,
- przykro mi z powodu tych sytuacji. Prośba o złożenie reklamacji i podanie nam tutaj numerów zgłoszeń. Postaramy się przyśpieszyć.

patryk7588,
- jeszcze ma :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Pytanie czy jest sens przedłużać OMG skoro w DUK bez problemu można dostać No Limit bez MMS + 8GB za 29zł.
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Magda_Plus pisze:Lord79 i twojbyly szkoda, że przestawiona oferta nie spełnia Waszych oczekiwań.

michal8937, oferta Ubezpieczenie Plus jest już niedostępna dla naszych Klientów. Była dostępna od 09.12.2013 do 01.02.2017 roku.
Opcję „Serwis wyświetlacza” uruchomiliśmy w lipcu 2015 roku. Usługa jest przeznaczona dla nowych Klientów i osób przedłużających umowy.
michal8937 pisze:Czy jest możliwość aktywacji jednej z powyższych usług do już trwającej umowy?
Niestety nie.
Dlaczego przez 4 lata (!!!!!) żaden ze konsultantów o tym nie wspominał podczas przedłużania omów, a za każdym razem pytałem o takie ubezpieczenie?
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PWojciechowska »

michal8937 pisze:
Magda_Plus pisze:Lord79 i twojbyly szkoda, że przestawiona oferta nie spełnia Waszych oczekiwań.

michal8937, oferta Ubezpieczenie Plus jest już niedostępna dla naszych Klientów. Była dostępna od 09.12.2013 do 01.02.2017 roku.
Opcję „Serwis wyświetlacza” uruchomiliśmy w lipcu 2015 roku. Usługa jest przeznaczona dla nowych Klientów i osób przedłużających umowy.
michal8937 pisze:Czy jest możliwość aktywacji jednej z powyższych usług do już trwającej umowy?
Niestety nie.
Dlaczego przez 4 lata (!!!!!) żaden ze konsultantów o tym nie wspominał podczas przedłużania omów, a za każdym razem pytałem o takie ubezpieczenie?
Oto jest pytanie. Sama mam usługę Serwis Wyswietlacza, zarówno do telefonu, jak i do LG49 Smart TV, do Internetu i nikt ani w kwietniu 2016, ani w grudniu 2016 roku nie poinformował mnie o takim ubezpieczeniu.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

michal8937 i PWojciechowska, usługa "Ubezpieczenie Plus" była opcją dodatkową. Informacje na jej temat były prezentowane na naszej stronie WWW.

patryk7588 proponuję założenie nowego wątku dla Twojego postu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Magda_Plus pisze:michal8937 i PWojciechowska, usługa "Ubezpieczenie Plus" była opcją dodatkową. Informacje na jej temat były prezentowane na naszej stronie WWW.

patryk7588 proponuję założenie nowego wątku dla Twojego postu.
Zatem co z osobami, które w ostatnim czasie przedłużały umowę i zostały wprowadzone w błąd? Czy też usługi ochrony wyświetlacza nie można teraz dokupić?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

michal8937, osobom przedłużającym umowę lub nabywającym aktywację w sieci Plus usługa SERWIS WYŚWIETLACZA jest włączana automatycznie (jest elementem promocji).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mekong »

patryk7588 pisze:Pytanie czy jest sens przedłużać OMG skoro w DUK bez problemu można dostać No Limit bez MMS + 8GB za 29zł.
Dla mnie OMG ma jeszcze sens ;-) Oferty No limit w moim przypadku, to przerost formy nad treścią. Ten numer traktuję trochę jak abonament ala pre paid (z jednej strony tanio, z drugiej żadnego bawienia się w USSD, żadnego ograniczenia funkcjonalności numerów poza abonamentem), Internet jest dla mnie zbędny i potrzebuję pakiet minut wymiennych na SMS i...właśnie MMS!
Oferta tylko SIM, trochę ponad 14 złociszy (choć można płacić też ok. 10 zł) za kilkaset minut z aneksem na 12 miesięcy. To mi pasuje. Za wyjątkiem oczywiście tych corocznych "odjazdów" operatora z naliczeniami za tzw. darmowe okresy rozliczeniowe :evil:
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sl@w_es »

patryk7588 pisze:Pytanie czy jest sens przedłużać OMG skoro w DUK bez problemu można dostać No Limit bez MMS + 8GB za 29zł.
No właśnie, czy przedłużanie umów w abonamencie po wprowadzeniu do oferty taryfy Nowy Plush ma w ogóle jakikolwiek sens?
Póki co w abonamencie żaden kanał sprzedaży nie zaoferuje tego samego za takie pieniądze.
Sam jeszcze niedawno nosiłem się z zamiarem przedłużenia umowy, która przeszła na czas nieokreślony parę lat temu, ale wobec takich poczynań Operatora dalej będę płacił grosze za numer w abonamencie z którego korzystam sporadycznie - pakiety przepadają. Dlaczego nie zrezygnuję? Ponieważ mam dość ciekawy numer (prefix 601), do tego znany nielicznym osobom i nie podany w żadnej instytucji czy urzędzie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Magda_Plus pisze:michal8937, osobom przedłużającym umowę lub nabywającym aktywację w sieci Plus usługa SERWIS WYŚWIETLACZA jest włączana automatycznie (jest elementem promocji).
Czy aby na pewno wszystkim, czy tylko tym, którzy nabyli telefon w opcji ratalnej?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

michal8937,
- zgodnie z informacją z naszego FAQ:
Kto może skorzystać?
Usługa aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty. Po dezaktywacji, nie będziesz mógł jej ponownie włączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zibifree
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 maja 2014, o 00:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zibifree »

Witam, na wstępie dziękuje za otrzymany kontakt w sprawie przedłużenia umowy. Przez telefon została mi przedstawiona bardzo atrakcyjna oferta jak dla mnie, lecz po otrzymaniu wersji papierowej brak w niej informacji o darmowych MMS, o których konsultant mnie zapewniał. Pytanie z kim mam się w tej sprawie skontaktować i czy mogę cos w tej sprawie w ogóle zrobić?
ODPOWIEDZ