Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sylwester
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 paź 2015, o 13:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sylwester »

Witam,

Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy.

Pozdr.
Sylwester
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj sylwester,
- wysłałam do DUK prośbę o kontakt z Tobą. Wkrótce nasz konsultant powinien do Ciebie zadzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lord79
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 9 mar 2017, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lord79 »

Tylko po co kontakt z DUK? Skoro przedstawia gorszą ofertę niż standardowa infolinia.
twojbyly
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 7 cze 2016, o 16:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: twojbyly »

Fajnie ze konsultant próbuje sie ze mną skontaktować, ale jak mam odebrać połączenie skoro długość wykonywanego przez niego sygnału nie jest dłuższa niż 1 sekunda? Nie jestem w stanie nawet podnieść telefonu, ktory leży obok mnie. Taka sytuacja ma miejsce za każdym razem a było och conajmniej 5-10. Rozumiem ze to jakieś żarty z Państwa strony?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

twojbyly,
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
evonevo
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 mar 2017, o 16:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: evonevo »

Witam,
Konczy mi sie umowa. NA swoje nazwisko mam jeszcze jeden numer na abonament (umowa jeszcze przez jakis rok) i kolejny numer na karte.
Czy jest mozliwosc przeniesienia wszystkiego na oferte rodzinna 3xsim na umowie ?

Pozdrawiam
E
stasiekwz
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 gru 2016, o 22:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stasiekwz »

witam, mogę prosić o ponowny kontakt DUK?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

evonevo@gmail.com,
- jest taka możliwość, ale numer, który ma jeszcze rok czasu będzie można dołączyć dopiero po okresie promocji.
W sytuacji gdyby okres promocji tego drugiego numeru był jednak krótszy niż 7 miesięcy, to można by zrobić go numerem głównym, a tamte dwa numery jako dodatkowe karty.


stasiekwz,
- zleciłam ponowny kontakt, zatem niedługo konsulat powinien do Ciebie zadzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emjot88
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2017, o 11:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emjot88 »

Witam,

Staram się od dwóch dni nieudolnie zalogować do sklepu internetowego żeby przedłużyć umowę i skorzystać z oferty przedsprzedażowej na Samsunga Galaxy S8.
Wyskakuje komunikat o tym że wystąpił nieznany błąd i proszę spróbować później.
Z informacji które uzyskałem od konsultanta telefonicznego wynika, że nie mam żadnej blokady i wszystko powinno działać.
Czy jest jakiś problem z zamówieniami przez sklep internetowy?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj emjot88,

obecnie występują problemy z funkcjonowaniem usługi Sklep Internetowy. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Za niedogodności przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emjot88
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2017, o 11:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emjot88 »

Wiadomo kiedy ewentualnie zostanie rozwiązany problem? Bo nie chce mi się "czatować" i czekać aż zadziała... :(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

emjot88,

na tę chwile nie dysponujemy takimi informacjami.

EDYCJA:
Aktualnie problem nie powinien już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

Korzystając z okazji, chciałbym gorąco podziękować paniom z Plusa obsługującym to forum za szybkie załatwienie sprawy.

Po raz kolejny, po zgłoszeniu za pośrednictwem formularza (wczoraj), szybki (dziś) kontakt DUK, zadowalające warunki promocji i umowa przedłużona (tym razem na internet). Dzięki :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

szewol,

cieszymy się, że oferta Ci się spodobała i zostajesz z nami. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

Czy ktos przedłuzyl umowe z plusa na kolejne 12 miesiecy dla klienta indywidualnego na rozmowy bez limitu,sms/mms bez limitu oraz iles GB bez telefonu?
Ewentualnie co dostaliscie.Jaka oferta?
ODPOWIEDZ