Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 paź 2015, o 13:56
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy.
Pozdr.
Sylwester
Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy.
Pozdr.
Sylwester
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sylwester,
- wysłałam do DUK prośbę o kontakt z Tobą. Wkrótce nasz konsultant powinien do Ciebie zadzwonić.
- wysłałam do DUK prośbę o kontakt z Tobą. Wkrótce nasz konsultant powinien do Ciebie zadzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tylko po co kontakt z DUK? Skoro przedstawia gorszą ofertę niż standardowa infolinia.
Re: Przedłużenie umowy
Fajnie ze konsultant próbuje sie ze mną skontaktować, ale jak mam odebrać połączenie skoro długość wykonywanego przez niego sygnału nie jest dłuższa niż 1 sekunda? Nie jestem w stanie nawet podnieść telefonu, ktory leży obok mnie. Taka sytuacja ma miejsce za każdym razem a było och conajmniej 5-10. Rozumiem ze to jakieś żarty z Państwa strony?
Re: Przedłużenie umowy
twojbyly,
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Konczy mi sie umowa. NA swoje nazwisko mam jeszcze jeden numer na abonament (umowa jeszcze przez jakis rok) i kolejny numer na karte.
Czy jest mozliwosc przeniesienia wszystkiego na oferte rodzinna 3xsim na umowie ?
Pozdrawiam
E
Konczy mi sie umowa. NA swoje nazwisko mam jeszcze jeden numer na abonament (umowa jeszcze przez jakis rok) i kolejny numer na karte.
Czy jest mozliwosc przeniesienia wszystkiego na oferte rodzinna 3xsim na umowie ?
Pozdrawiam
E
Re: Przedłużenie umowy
witam, mogę prosić o ponowny kontakt DUK?
Re: Przedłużenie umowy
evonevo@gmail.com,
- jest taka możliwość, ale numer, który ma jeszcze rok czasu będzie można dołączyć dopiero po okresie promocji.
W sytuacji gdyby okres promocji tego drugiego numeru był jednak krótszy niż 7 miesięcy, to można by zrobić go numerem głównym, a tamte dwa numery jako dodatkowe karty.
stasiekwz,
- zleciłam ponowny kontakt, zatem niedługo konsulat powinien do Ciebie zadzwonić.
- jest taka możliwość, ale numer, który ma jeszcze rok czasu będzie można dołączyć dopiero po okresie promocji.
W sytuacji gdyby okres promocji tego drugiego numeru był jednak krótszy niż 7 miesięcy, to można by zrobić go numerem głównym, a tamte dwa numery jako dodatkowe karty.
stasiekwz,
- zleciłam ponowny kontakt, zatem niedługo konsulat powinien do Ciebie zadzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Staram się od dwóch dni nieudolnie zalogować do sklepu internetowego żeby przedłużyć umowę i skorzystać z oferty przedsprzedażowej na Samsunga Galaxy S8.
Wyskakuje komunikat o tym że wystąpił nieznany błąd i proszę spróbować później.
Z informacji które uzyskałem od konsultanta telefonicznego wynika, że nie mam żadnej blokady i wszystko powinno działać.
Czy jest jakiś problem z zamówieniami przez sklep internetowy?
Pozdrawiam
Staram się od dwóch dni nieudolnie zalogować do sklepu internetowego żeby przedłużyć umowę i skorzystać z oferty przedsprzedażowej na Samsunga Galaxy S8.
Wyskakuje komunikat o tym że wystąpił nieznany błąd i proszę spróbować później.
Z informacji które uzyskałem od konsultanta telefonicznego wynika, że nie mam żadnej blokady i wszystko powinno działać.
Czy jest jakiś problem z zamówieniami przez sklep internetowy?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj emjot88,
obecnie występują problemy z funkcjonowaniem usługi Sklep Internetowy. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Za niedogodności przepraszamy.
obecnie występują problemy z funkcjonowaniem usługi Sklep Internetowy. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Za niedogodności przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wiadomo kiedy ewentualnie zostanie rozwiązany problem? Bo nie chce mi się "czatować" i czekać aż zadziała... :(
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
emjot88,
na tę chwile nie dysponujemy takimi informacjami.
EDYCJA:
Aktualnie problem nie powinien już występować.
na tę chwile nie dysponujemy takimi informacjami.
EDYCJA:
Aktualnie problem nie powinien już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Korzystając z okazji, chciałbym gorąco podziękować paniom z Plusa obsługującym to forum za szybkie załatwienie sprawy.
Po raz kolejny, po zgłoszeniu za pośrednictwem formularza (wczoraj), szybki (dziś) kontakt DUK, zadowalające warunki promocji i umowa przedłużona (tym razem na internet). Dzięki :)
Po raz kolejny, po zgłoszeniu za pośrednictwem formularza (wczoraj), szybki (dziś) kontakt DUK, zadowalające warunki promocji i umowa przedłużona (tym razem na internet). Dzięki :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
szewol,
cieszymy się, że oferta Ci się spodobała i zostajesz z nami.
cieszymy się, że oferta Ci się spodobała i zostajesz z nami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Przedłużenie umowy
Czy ktos przedłuzyl umowe z plusa na kolejne 12 miesiecy dla klienta indywidualnego na rozmowy bez limitu,sms/mms bez limitu oraz iles GB bez telefonu?
Ewentualnie co dostaliscie.Jaka oferta?
Ewentualnie co dostaliscie.Jaka oferta?