Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:07
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
to co się dzieje ostatnio z waszymi konsultantami woła o pomstę do nieba...
Nie wiem czy tylko ja mam ostatnio pecha czy generalnie mają w głębokim poważaniu osobę, która dzwoni?.
Przykład - połączyło mnie z niejaką panią J - grzecznie mówię, żeby przełączyła mnie do DUK'u bądź działu lojalnościowego - ona na to a po co mi to??? i że jak dzwonie na infolinie to mam załatwiać sprawy na infolinii i koniec ..
Dzwoniłem na 601102601
Nie wiem o co chodzi, nigdy wcześniej nikt nie robił problemów żeby mnie połączyć z dukiem... teraz robicie jakiś cyrk
Nie mówię już o tym, że mam w plusie 3 numery - w tym 1 od 15 lat i jestem traktowany jak "wrzód na dupie" a nie lojalny klient.
O tym, że nikt się ze mną nie skontaktował po wypełnieniu ankiety kontaktowej - też nie mówię
I teraz co przemawia za tym, żeby w ogóle u Was zostać dłużej?
A chodzi tylko o normalne traktowanie klienta i warunki lepsze niż proponuje konkurencja - ale jak widać za dużo dla was
to co się dzieje ostatnio z waszymi konsultantami woła o pomstę do nieba...
Nie wiem czy tylko ja mam ostatnio pecha czy generalnie mają w głębokim poważaniu osobę, która dzwoni?.
Przykład - połączyło mnie z niejaką panią J - grzecznie mówię, żeby przełączyła mnie do DUK'u bądź działu lojalnościowego - ona na to a po co mi to??? i że jak dzwonie na infolinie to mam załatwiać sprawy na infolinii i koniec ..
Dzwoniłem na 601102601
Nie wiem o co chodzi, nigdy wcześniej nikt nie robił problemów żeby mnie połączyć z dukiem... teraz robicie jakiś cyrk
Nie mówię już o tym, że mam w plusie 3 numery - w tym 1 od 15 lat i jestem traktowany jak "wrzód na dupie" a nie lojalny klient.
O tym, że nikt się ze mną nie skontaktował po wypełnieniu ankiety kontaktowej - też nie mówię
I teraz co przemawia za tym, żeby w ogóle u Was zostać dłużej?
A chodzi tylko o normalne traktowanie klienta i warunki lepsze niż proponuje konkurencja - ale jak widać za dużo dla was
Re: Przedłużenie umowy
Neverending story:Ewa_Plus pisze:Lord79,
- przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam DUK o wyjaśnienie i pilny kontakt z Tobą.
Konsulant zadzwonił wczoraj, ale akurat nie mogłem rozmawiać i poprosiłem o kontakt za 20 min. Konsultant powiedział, że zadzwoni za ok 20 min lub trochę póżniej. Oczywiście nie zadzwonił. Niespodzianka, prawda? :(
Inna sprawa że wcześniej próbowałem sam dzwonić na 2699 to jak zwykle był komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci i oddzwonimy. To też bzdura - od czasu mojej próby mineły ok 2-3 dni.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj 00patryk00,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, dla którego kończy się umowa. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Lord79,
ponowiłam prośbę o kontakt.
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, dla którego kończy się umowa. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Lord79,
ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:07
Re: Przedłużenie umowy
numer przesłany;
a co do numeru 2699 to dla mnie ludzie którzy siedzą po drugiej stronie są chyba z łapanki dworcowej...
Raz dzwonił do mnie jakiś konsultant, który albo był pijany albo miał taką wymowę, że w ogóle nie wiedziałem o co mu chodzi... później ja zadzwoniłem na ten numer - mam na myśli z miesiąc później - co się okazało oddzwonił do mnie ten sam konsultant :D - przedstawił się jako liberty plus??? - ja na to - co znaczy liberty plus - on - no z plusa dzwonie...
Mógłby ktoś wyjaśnić co znaczy/o co chodzi z tym liberty plus?
a co do numeru 2699 to dla mnie ludzie którzy siedzą po drugiej stronie są chyba z łapanki dworcowej...
Raz dzwonił do mnie jakiś konsultant, który albo był pijany albo miał taką wymowę, że w ogóle nie wiedziałem o co mu chodzi... później ja zadzwoniłem na ten numer - mam na myśli z miesiąc później - co się okazało oddzwonił do mnie ten sam konsultant :D - przedstawił się jako liberty plus??? - ja na to - co znaczy liberty plus - on - no z plusa dzwonie...
Mógłby ktoś wyjaśnić co znaczy/o co chodzi z tym liberty plus?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
00patryk00,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.00patryk00 pisze:numer przesłany;
To jeden z naszych partnerów.00patryk00 pisze:Mógłby ktoś wyjaśnić co znaczy/o co chodzi z tym liberty plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, Konsultant zadzwonił, ale oferta którą przedstawiał była gorsza niż ta która przedstawiali jego poprzednicy. Na moją uwagę, że wcześniej (tj. jedna rozmowa w zeszłym tygodniu a jedna w tym) proponowano lepsze warunki powiedział, że tamta oferta się skończyła. Czyli gdyby któryś z tamtych konsultantów oddzwonił to może byśmy jakoś się dogadali na warunkach akceptowalnych przez obie strony. A tak chyba po prostu złożę wypowiedzenie lub przeniosę numer, bo zamiast sentymentem będę kierował się prawem rynku.Ewa_Plus pisze:Lord79,
ponowiłam prośbę o kontakt.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Lord79,
oferta przedstawiona przez konsultanta powinna być ważna przez 30 dni. Wysłałam prośbę o ponowny kontakt.
oferta przedstawiona przez konsultanta powinna być ważna przez 30 dni. Wysłałam prośbę o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Już nie jestem zainteresowany. Ileż można dawać robić z siebie głupka. Konkurencja jakoś jest bardziej chętna do rozmów.Basia_Plus pisze:Lord79,
oferta przedstawiona przez konsultanta powinna być ważna przez 30 dni. Wysłałam prośbę o ponowny kontakt.
Re: Przedłużenie umowy
Chciałbym prosić o kontakt ze strony DUK, na jeden z moich numerów, ten z wyższym numerem ;)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
cedero ,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jeszcze zapytam: jak sprawdzić (poza telefonem do konsultanta) do kiedy obowiązują umowy terminowe?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
cedero,
datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji.
datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Po wybraniu "Twój profil" mam sekcje: Twoje dane (nr klienta, PESEL, nr konta, email); Plan taryfowy (nazwa taryfy, status: aktywny, cena); Zgody. Nigdzie nie widzę daty wygaśnięcia promocji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
cedero,
wygląda na to, że wprowadzony przez Ciebie numer jest już po promocji.cedero pisze: Nigdzie nie widzę daty wygaśnięcia promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Chciałbym prosić o kontakt ze strony DUK (za 4 miesiące kończy mi się umowa i chce zobaczyć na czym stoję)
Chciałbym prosić o kontakt ze strony DUK (za 4 miesiące kończy mi się umowa i chce zobaczyć na czym stoję)