Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

DARIUSZ-WLAZEL,
DARIUSZ-WLAZEL pisze:Dostalem list z oferta od plusa
czy oferta związana z przedłużeniem umowy dotyczy numeru, który już posiadamy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Coś się nie spieszą w tym DUK, druga prośba od Was. Kontaktu dziś wciąż brak a moja decyzja z 12 października o rezygnacji z umowy podtrzymana..25 października to ten dzień.. :->
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Kumpel właśnie przedłużył umowę na abonament + Internet w SmartDom.
Plus Abonament: Pełny No Limit + 19,6GB za 49,99zł (umowa uprawniająca)
Plus Internet: 110GB + LTE bez limitu za 22,50zł (I umowa rabatowany SmartDom).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mati55,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

Tak,posiadacie numer i to ten 6XX-XXX-XXX
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, o 17:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

DARIUSZ-WLAZEL,

dziękuję za potwierdzenie.
DARIUSZ-WLAZEL pisze:ale jak wchodze w przedłuz umowe poprzez Wasza strone..wyskakuje mi '''brak oferty dla Twojego numeru.
Zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wrobel99
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2017, o 22:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wrobel99 »

Witam wczoraj miałem telefon z DUKu i konsultant zmienił mi umowe z rodzinnego za 69.99 na duet za 59.99 a 3 numer jeszcze zmieniliśmy na sam internet za 9.99 20 gb internetu . I konsultant zapewniał że nie stracę smart domu. Także jak nie zostałem zrobiony w balona :) to można obniżyć abonament w smart domie.[/quote]
Basia_Plus pisze:Witaj wrobel99,
wrobel99 pisze: I konsultant zapewniał że nie stracę smart domu.
jeżeli taka oferta została zaproponowana, to smartDOM powinien zostać zachowany. W razie czego daj nam tutaj znać. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok.
No i stało się .... początek problemów ;/ Dzisiaj dostałem umowę wraz z dobranym telefonem i jest tam umowa na drugi numer z ratami za telefon ale jest w umowie ja +rodzinna 35 ... i coś mi nie grało bo ten numer też miał być przeniesiony z rodziny na drugi numer do duetu . Zadzwoniłem na infolinię i sprawdzili że mam ustawione owszem głowny mój numer przeszedł na Duet za 59.99 z abonamentu rodzinnego .ale do tego drugi numer pozostał w rodzinie jako jeden numer i musiał bym za niego płacić 35 zł ... no i z tego 3 numeru się zgadza bo jest tam z tego zrobiony ten internet za 9.99zł -20gb. Dziwne że system plusa puscił takie coś że w rodzinie został jedne numer nie uprawniający ;/.
I Powiedzieli abym odstąpił od tej umowy . Telefonu jeszcze nawet nie otwierałem , ale co teraz na swój koszt musze odsyłać odstąpienie wraz z telefonem na raty , i znowu czekać pewnie ponad 2 tygodnie na nową ofertę .... Nie da sie jakoś aby podczepili ten drugi numer do Duetu bez tych ceregieli ?? :(
I jeszcze jedno czy jak odstąpie od umowy to wszystko mi cofnie do tego co było czyli abonament rodzinny z 3 numerami ? . Czy ten jeden zostanie teraz w duecie a 3 ten internet za 9.99??
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

DARIUSZ-WLAZEL,
DARIUSZ-WLAZEL pisze:wyskakuje mi '''brak oferty dla Twojego numeru.
zweryfikuj proszę, czy nadal pojawia się dany komunikat. Oferta powinna być już dla Ciebie udostępniona w kanale sprzedaży internetowej.

Witaj wrobel99,

poprosiłam DUK o kontakt i mam nadzieję, że uda się rozwiać opisane wątpliwości.

EDYCJA:
przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Właśnie zadzwonił konsultant. Pomijam fakt, że był nieuprzejmy. Oferta niezmienna mimo wypowiedzenia - bez telefonu 25 zł na 30 mies. Z telefonem abo 49,99 zł plus rata za telefon (pierwszy rok z rabatem 50%). W obydwu przypadkach no limit, bez telefonu 10 GB, z telefonem tylko 7 GB. Nawet nie doszliśmy do cen telefonów. Zaczynam przeglądać oferty konkurencji ponieważ czuje się jakby robiono ze mnie głupka. 5 dych za "przywilej" bycia w Plusie to zdecydowane przegięcie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24,

konsultant zaproponował dostępne na tę chwilę oferty. Za jakiś czas oferta może się zmienić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Macie21k
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 paź 2017, o 17:26

Przedłużenie umowy

Post autor: Macie21k »

Witam, dnia 18.10.2017 zakończyła się moja umowa z Plusem, posiadałem kartę na abonament i teraz pytanie do Was:
orientuje się ktoś jak to jest z przedłużeniem umowy?
Z telefonów które proponują to tylko LG G6, LG X Power 2 i LG K8 Dual czy to tylko reklama na stronie?

Myślałem, że będzie jakaś fajna oferta z Iphonem/Samsungiem, a tu takie zdziwienie (chyba, że się mylę).
Ostatnio zmieniony 20 paź 2017, o 09:39 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
wrobel99
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2017, o 22:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wrobel99 »

Marta_Plus pisze:DARIUSZ-WLAZEL,
DARIUSZ-WLAZEL pisze:wyskakuje mi '''brak oferty dla Twojego numeru.
zweryfikuj proszę, czy nadal pojawia się dany komunikat. Oferta powinna być już dla Ciebie udostępniona w kanale sprzedaży internetowej.

Witaj wrobel99,

poprosiłam DUK o kontakt i mam nadzieję, że uda się rozwiać opisane wątpliwości.

EDYCJA:
przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Postaramy się wyjaśnić Twoją sprawę.

Dziękuje Marta już została sprawa wyjaśniona Miałem telefon z reklamacji i naprawili tą pomyłkę, i wrzucili mi ten numer do Duetu i jeszcze raz dla pewności spytałem czy nie stracę tego rabatu Smart domu i zapewniła pani że nie . mam nadzieje że już z głowy będe miał te umowy na dwa lata :)
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

Basia_Plus pisze:DARIUSZ-WLAZEL,
DARIUSZ-WLAZEL pisze:Dostalem list z oferta od plusa
czy oferta związana z przedłużeniem umowy dotyczy numeru, który już posiadamy?
Niestety nadal nic.Jest bez zmian.Oferta niedostepna.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Macie21k,

sprawdzałeś listę telefonów, która pojawia się po wpisaniu swojego numeru telefonu na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe? Jeśli sobie życzysz, abym zleciła kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.

wrobel99,

super - dziękuję za informację i cieszę się ze szczęśliwego finału sprawy.
wrobel99 pisze:mam nadzieje że już z głowy będe miał te umowy na dwa lata :)
również mam nadzieję, że dalsza współpraca z naszą firmą będzie się układać pomyślnie. :->

DARIUSZ-WLAZEL,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Jeśli sobie życzysz, zlecę kontakt DUK w sprawie przedstawienia Ci oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zmirek1
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 cze 2015, o 09:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zmirek1 »

Witam ponownie po dwóch latach ;-)
Ostatnio bardzo szybko i sprawnie udało mi się przez post tutaj załatwić przedłużenie umowy na zadowalających warunkach, chciałbym to powtórzyć również teraz. Bardzo proszę o kontakt na takiej samej zasadzie, jak przesyłałem do Pani Joanny lub proszę o link do formularza, abym mógł przesłać prośbę o kontakt.
ODPOWIEDZ