Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj zmirek1,

poprosiłam już pracownika DUK o kontakt z Tobą. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joanna.m.c
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2016, o 13:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: joanna.m.c »

Witam,
czy te wyżej opisane oferty: rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS za 25 zł to naprawdę są dostępne?
A jeśli są tylko dla wybranych, to od czego to zależy?
Mi konsultantka zaproponowała podobnie jak wyżej, z mniejszym pakietem internetu tj. 8GB i aż 40% (!) drożej tj. za 35 zł.
Nie rozumiem.
Pozdrawiam. Joanna
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Basia_Plus pisze:torre24,

konsultant zaproponował dostępne na tę chwilę oferty. Za jakiś czas oferta może się zmienić.
Jak widzisz...
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Jak wy prosicie o kontakt DUK, że od blisko 10 dni nikt się nie kontaktuje po tym jak ktoś spieprzył sprawę przedłużenia umowy?

Poniedziałek i Wtorek to dwa ostatnie dni na kontakt, poźniej umowa ma wyganąć zgodnie ze złożonym wypowiedzeniem i jego podtrzymaniem podczas ostatniej rozmowy z DUK. :roll:
frgo
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2017, o 08:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: frgo »

Witam, czy przy przeniesieniu 2 numerów z umowy na firmę na duet za 59,99 zł jest możliwość pozyskania rabatu -10zł?
Do tego czy aby uzyskać SmartDom muszę przejść na duet czy mogę przedłużyć 2 numery na jakąś inną ofertę np. 2x25 zł no limit 8gb
Wysłałem w formularzu również prośbę o kontakt z DUK
marjano82
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 31 sty 2017, o 23:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marjano82 »

Przesyłałem swoje dane poprzez ankietę z linku, dostałem maila potwierdzającego, że niebawem odezwie się ktoś z działu utrzymania klienta, lecz ponad tydzień i zero kontaktu.
Kiedy przedłużałem swój pierwszy numer przez ten dział konsultant przedstawił mi też ofertę na mój drugi numer jednak by z niej skorzystać musiałem złożyć rezygnację z umowy a kiedy to zrobię dział utrzymania klienta miał się odezwać ponownie. Kontaktu brak :-)
Umowa wygasa 8.11.2017 (zawarta na 31 miesięcy z dniem 8.04.2015)
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj joanna.m.c,

czy chcesz aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował?

mati55,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.

Witaj frgo,
frgo pisze: czy przy przeniesieniu 2 numerów z umowy na firmę na duet za 59,99 zł jest możliwość pozyskania rabatu -10zł?
jakie usługi posiadasz?
frgo pisze:Wysłałem w formularzu również prośbę o kontakt z DUK
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta prośbę o kontakt.

marjano82,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Nadal nikt nie zadzwonił a wywołanie DUK przez 2699 zostało mi wyłączone. Przekierowuje do BOK.

Nie zgadzam się na przedluzenie umowy które sami wprowadzacie i ma wejść w życie 25go października mimo złożonego wypowiedzenia!!!!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mati55,

ponownie przekazałam do DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Pozostawiam wam możliwość kontaktu ze mną dziś w godzinach od 16:00 do 17:00.

Do tej pory nikt nie dzwonił 8-) Żałosne jest to w jaki sposób traktujecie klientów... to i tak delikatnych słowach :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mati55,

ponownie wysłałam interwencję do konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ILoveMaslo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2017, o 20:13

Problem z przedłużeniem umowy.

Post autor: ILoveMaslo »

Witam, mam dość nietypową sprawę. Ok. 7 października dostałem telefon od jednego z Waszych konsultantów, który zaproponował mi przedłużenie 2 umów, obie w abonamentach. Jeden z telefonów dostarczony został wraz z umową 10 października, lecz nie wiem nic co z drugim telefonem. Tutaj nasuwa się jasne pytanie - co dalej? Kontakt z Działem Obsługi Klienta czy od razu udać się do najbliższego punktu Plusa?

Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Ostatnio zmieniony 25 paź 2017, o 10:03 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
joanna.m.c
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2016, o 13:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: joanna.m.c »

Basia_Plus pisze:Witaj joanna.m.c,

czy chcesz aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował?
Dziękuję,
tak jak wcześniej pisałam chciałabym, aby ktoś mi wyjaśnił dlaczego w tym samym czasie, różnym klientom, przedstawiane są oferty w miarę zbliżone jednak znacznie różniące się cenowo :(
Joanna
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Z tego co widzę w Plus Online mimo mojego sprzeciwu umowę przedłużyliście. Nie wiem jak to chcecie teraz rozwiązać ;) ja ponownie umowy wypowiadał nie będę a za ten abonament płacić nie zamierzam. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj ILoveMaslo,
ILoveMaslo pisze:który zaproponował mi przedłużenie 2 umów, obie w abonamentach.
z jakiego numeru dzwonił do Ciebie konsultant? Czy w trakcie rozmowy telefonicznej wyraziłeś zgodę na przedłużenie umów dla obu numerów?

joanna.m.c,

oferta zależy od wielu czynników, między innymi stażu w sieci, powiązania z dodatkowymi ofertami np. Programem smartDOM, czy jest to oferta z telefonem czy Tylko SIM.

mati55,

masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli została zawarta na osobę fizyczną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ