Teraz jest 21 lis 2017, o 23:57

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post8 lis 2017, o 16:41

Ja tez poproszę jeszcze raz o kontakt DUK. Ale poproszę też innego konsultanta.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post8 lis 2017, o 17:00

torre24,

przekazałam do DUK prośbę o kontakt i zmianę konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post8 lis 2017, o 17:22

Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

unido

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 14:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post12 lis 2017, o 15:17

Dzień dobry,
W styczniu dobiega końca umowa. Jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lis 2017, o 10:09

Witaj unido,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

alukard88

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 paź 2017, o 12:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post14 lis 2017, o 14:29

Dzień dobry,

Czy przy przedłużeniu umowy przez telefon, przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy? Jeśli tak to w jakiej formie musiałby być dokonane?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post14 lis 2017, o 14:46

Witaj alukard88,

jest to oferta z telefonem czy Tylko SIM? Umowa jest zawarta na osobę fizyczną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

alukard88

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 paź 2017, o 12:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lis 2017, o 10:19

Umowa tylko sim, osoba fizyczna
Offline
Avatar użytkownika

hafexo

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 lis 2017, o 13:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lis 2017, o 11:27

Chciałbym napisać że jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczony (chyba poraz pierwszy :lol: ) działem utrzymania klienta. Po pierwsze niesamowicie ekspresowy kontakt po zgłoszeniu - dosłownie minęły 2 godziny.

Po drugie konsultant (niestety nie pamiętam imienia) był naprawdę miły, zaangażowany w rozmowę i przede wszystkim czuć było jego profesjonalne podejście oraz bardzo dobrą znajomość w temacie zarówno ofert jak i telefonów. Naprawdę dawno nie byłem tak zadowolony po rozmowie z jakimś konsultantem.

Po trzecie oferta: w końcu poczułem się jak klient z długim stażem o którego operator chce zadbać. Nie wiem jaki jest regulamin tutaj więc nie będę podawał jej szczegółów, ktoś chce to priv. Mogę tylko powiedzieć że zdecydowałem się na nią prawie natychmiast..

Oby tak dalej : )
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lis 2017, o 11:52

alukard88,

wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a, czy umowa została wysłana przez kuriera lub pocztą?

hafexo,

cieszymy się, że przedstawiona oferta spełniła Twoje oczekiwania i zostajesz z nami. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lis 2017, o 16:48

Jeśli w przedłużeniu są już oferty z abonamentem za 0 zł do wakacji to proszę o kontakt.
Offline
Avatar użytkownika

alukard88

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 paź 2017, o 12:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lis 2017, o 16:49

Umowa była przedłużana przez DUK telefonicznie, listownie otrzymałem potwierdzenie zmiany warunków umowy jest tam opisana możliwości odstąpienia aczkolwiek brak informacji o wzorze, formularzu czy w jakiej formie miałoby się odbyc.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lis 2017, o 18:06

torre24,
- nie widzę na razie takich ofert :(

alukard88,
- czyli u kuriera nie podpisywałeś umowy, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

alukard88

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 paź 2017, o 12:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lis 2017, o 10:47

U kuriera nie podpisywałem umowy, tylko list z informacją o zmianach.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lis 2017, o 11:08

alukard88,

w przypadku potwierdzenia chęci przyjęcia nowej oferty podczas rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a to Klienci indywidualni i biznesowi mogą odstąpić od zmiany warunków umowy w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu, w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmian warunków umowy, należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres POLKOMTEL Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Odstąpienie od umowy może być wysłane także mailem na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


cron