Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sosna,
przepraszam za napotkane niedogodności. Ponownie przekazałam sprawę do konsultanta DUK.
Witaj areczek1510,
czy sprawa dotyczy numeru, który nam już podsyłałeś?
przepraszam za napotkane niedogodności. Ponownie przekazałam sprawę do konsultanta DUK.
Witaj areczek1510,
czy sprawa dotyczy numeru, który nam już podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
sosna,
Niestety wygląda to tak, że nam jako klientom bardziej zależy na przedłużeniu umowy. Coś z tym Plusem nie tak. Powinno być dokładnie odwrotnie. A DUK powinien zmienić nazwę na Biuro Zniechęcania Klienta. Ja już pożegnałem się z jednym abonamentem i prawdopodobne, że również drugi przeniosę do konkurencji.
Niestety wygląda to tak, że nam jako klientom bardziej zależy na przedłużeniu umowy. Coś z tym Plusem nie tak. Powinno być dokładnie odwrotnie. A DUK powinien zmienić nazwę na Biuro Zniechęcania Klienta. Ja już pożegnałem się z jednym abonamentem i prawdopodobne, że również drugi przeniosę do konkurencji.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Re: Przedłużenie umowy
Tak Basiu. Chodzi o nr ... 359
Re: Przedłużenie umowy
hejEwa_Plus pisze:matthies,
- umowa sama nie wygasa, także jeśli nie będziesz chciał jej kontynuować, to wymagane jest wypowiedzenie.
Jeśli chcesz poznać propozycje, to podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, o którym mowa wraz z numerem kontaktowym.
wysłałem i cisza :X
Re: Przedłużenie umowy
Witam,moja umowa abonamentowa kończy się 06.12.2017. Jestem posiadaczką dwóch numerów w plusie od kilkunastu lat. Ten na który kończy się umowa jest powiązany z telewizją jeszcze przez kolejny rok Dotychczasowe oferty od plusa dla mnie były gorsze od tych dla nowych klientów. Po krótkim rozpoznaniu ofert konkurencji okazało się że u jednej z sieci po przeniesieniu numeru mogę dostać telefon który mnie interesuje w lepszym pakiecie abonamentowym za cenę niższą o taką sumę ze nawet po dodaniu ulgi jaka stracę na telewizje i tak jest korzystniej. Mój kolejny kontakt z obsługą klienta (podkreślam MÓJ,konsultanci plus pomimo kilku zapewnień kontaktu kogoś z DUK nie pofatygowali się aby tych obietnic dotrzymać)i oferta już nawet mnie nie zirytowała tylko porostu rozśmieszyła. Znalazłam to forum i proszę o kontakt z konsultantem. Nie jest moją intencją zmiana sieci, ale jeśli pozostanie w plusie będzie wiązać się z gorszą oferta i większymi kosztami to chyba oczywistym jest że nie ma to sensu.
Re: Przedłużenie umowy
areczek1510, matthies,
- interwencje do DUK wysłane, niedługo konsultant powinien się z Wami kontaktować.
Witaj Kokosz5,
- podeślij mi proszę numer telefonu, o który chodzi przez ten: formularz. Zlecę kontakt. Może uda się jednak znaleźć ofertę spełniającą Twoje oczekiwania.
- interwencje do DUK wysłane, niedługo konsultant powinien się z Wami kontaktować.
Witaj Kokosz5,
- podeślij mi proszę numer telefonu, o który chodzi przez ten: formularz. Zlecę kontakt. Może uda się jednak znaleźć ofertę spełniającą Twoje oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Re: Przedłużenie umowy
O której mogę spodziewać się telefonu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
areczek1510,
kontakt powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie.
kontakt powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mam kilka pytań odnośnie przedłużenia umowy.
Aktualnie mamy sieć rodzinną za 99zł (3 numery). Jest to umowa główną na której działa cały smartdom (-50% TV w CP, -49zł internet w Plusie). Czas oznaczony umowy kończy się w najbliższych dniach.
Posiadamy też konto w PlusBanku założone dwa lata temu w momencie przedłużania umowy w Plusie. Z tego tytułu otrzymywane były zniżki na abonament w Plusie.
1. Widziałem, że istnieją oferty przedłużeniowe w abonamentach indywidualnych pozwalające obniżyć miesięczny abonament, a jednocześnie pozwala to na utrzymanie zniżek smartdom. Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje coś takiego dla ofert sieci rodzinnej?
2. Jak wygląda kwestia zniżek z PlusBanku w przypadku nie przedłużenia umowy i przejścia na czas nieokreślony? Czy bonus za operacje kartą będzie nadal przyznawany?
3. Jak wygląda kwestia zniżek w przypadku przedłużenia umowy w Plusie. Czy jesteśmy wykluczeni z nowej promocji w PlusBanku z racji korzystania już z wcześniejszej i posiadania konta w PlusBanku? Jeśli nie jakie zniżki i w jakiej ilości są wtedy przyznawane?
Z góry dziękuję za informacje.
Aktualnie mamy sieć rodzinną za 99zł (3 numery). Jest to umowa główną na której działa cały smartdom (-50% TV w CP, -49zł internet w Plusie). Czas oznaczony umowy kończy się w najbliższych dniach.
Posiadamy też konto w PlusBanku założone dwa lata temu w momencie przedłużania umowy w Plusie. Z tego tytułu otrzymywane były zniżki na abonament w Plusie.
1. Widziałem, że istnieją oferty przedłużeniowe w abonamentach indywidualnych pozwalające obniżyć miesięczny abonament, a jednocześnie pozwala to na utrzymanie zniżek smartdom. Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje coś takiego dla ofert sieci rodzinnej?
2. Jak wygląda kwestia zniżek z PlusBanku w przypadku nie przedłużenia umowy i przejścia na czas nieokreślony? Czy bonus za operacje kartą będzie nadal przyznawany?
3. Jak wygląda kwestia zniżek w przypadku przedłużenia umowy w Plusie. Czy jesteśmy wykluczeni z nowej promocji w PlusBanku z racji korzystania już z wcześniejszej i posiadania konta w PlusBanku? Jeśli nie jakie zniżki i w jakiej ilości są wtedy przyznawane?
Z góry dziękuję za informacje.
Re: Przedłużenie umowy
Witam ,
niedługo dobiegną końca umowy na trzy numery. Dzwonią do mnie konsultanci już od sierpnia ale cały czas to nie jest to .
Chciałbym prosić o kontakt z DUK .
Z góry dzięki .
PP
niedługo dobiegną końca umowy na trzy numery. Dzwonią do mnie konsultanci już od sierpnia ale cały czas to nie jest to .
Chciałbym prosić o kontakt z DUK .
Z góry dzięki .
PP
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Przedłużenie umowy
Witam, chciałbym przedłużyć umowę na dwóch numerach telefonów działające w promocji SmartDom. Chciałbym prosić o kontakt z DUK.
Z góry dziękuje.
Z góry dziękuje.
Re: Przedłużenie umowy
Cześć Basia - a czy ja mógłbym prosić o ofertę przedłużeniową z DUK?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Imler,
prześlij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
- bonus za transakcje,
- bonus za przelew wynagrodzenia,
- bonus za przedłużenie umowy (pod warunkiem wybrania właściwego abonamentu, braku rabatu SmartDom/Dwupak).
Witaj pitero06,
Witaj krupniok200, cineo,
podeślijcie proszę numery telefonów poprzez ten formularz.
prześlij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Tak.Imler pisze:2. Jak wygląda kwestia zniżek z PlusBanku w przypadku nie przedłużenia umowy i przejścia na czas nieokreślony? Czy bonus za operacje kartą będzie nadal przyznawany?
Jeśli umowa została podpisana przed 10.10.20117, to obowiązuje regulamin Bonus Plus1, zatem po przedłużeniu umowy będą obowiązywały następujące zniżki:Imler pisze:3. Jak wygląda kwestia zniżek w przypadku przedłużenia umowy w Plusie. Czy jesteśmy wykluczeni z nowej promocji w PlusBanku z racji korzystania już z wcześniejszej i posiadania konta w PlusBanku? Jeśli nie jakie zniżki i w jakiej ilości są wtedy przyznawane?
- bonus za transakcje,
- bonus za przelew wynagrodzenia,
- bonus za przedłużenie umowy (pod warunkiem wybrania właściwego abonamentu, braku rabatu SmartDom/Dwupak).
Witaj pitero06,
prześlij proszę numery, których dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.pitero06 pisze:Chciałbym prosić o kontakt z DUK .
Witaj krupniok200, cineo,
podeślijcie proszę numery telefonów poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę przekazać do DUK o pilny tel.do mnie ,jeszcze dzisiaj.Od godz.14 nie mogę się dodzwonić na numer 2699, w sprawie przedłużonej umowy.Są nieścisłości w umowie.PILNE. Numer podałem przez formularz.
Re: Przedłużenie umowy
sylwek73,
- poprosiłam już DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą. Wkrótce nasz konsultant powinien oddzwonić.
- poprosiłam już DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą. Wkrótce nasz konsultant powinien oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ