Teraz jest 22 cze 2018, o 23:47

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post13 mar 2018, o 13:15

Stachu1990rp,

wiadomość dotarła - dziękuję. Marta_Plus już przekazała do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.

Witaj switek1987,

ponownie przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sewol

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 10 sie 2013, o 14:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post13 mar 2018, o 14:12

Witam dzisiaj dostałem kolejną (3) ofertę po wypowiedzeniu umowy z DUK.
1. Umowa bezterminowa 25 zł. wszystko bez limitu i 8 giga netu.
2. Umowa terminowa na 15 miesięcy. 12 miesięcy po 40 zł. i 3 miesiące po 50 zł. Wszystko bez limitu 12 giga netu i 120 minut międzynarodowych.
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post13 mar 2018, o 19:54

Ja wybrałem abo za 25zł i no limit i 8GB w sumie to 4zł taniej i mmsy niż do tej pory jak i skróciłem obecna umowę o 5/6miechów wiec warto.

SEWOL w porównaniu z twoich ofert na 1 chyba jest dość optymalna bo masz na czas nieoznaczony i dość taniej.
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post13 mar 2018, o 20:31

Pytanie techniczne :
oferta - PLUS SPECJALNA 25 TYLKO SIM DLA STAŁYCH KLIENTÓW 4

W obecnej taryfie połączenie po przez protokół RSTP jest poza pakietem danych i rozliczane DODATKOWO. W aneksie z umowy która wchodzi od 5.04.2018 ten zapis jest pominięty - to znaczy że ten protokół łącza będzie od nowej umowy wliczany w pakiet GB czy nadal rozliczany jak do tej pory 0,40gr za 1min połączenia?
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post13 mar 2018, o 22:13

Na innym forum znalazłem info o ofercie przedłużeniowej 25 zł, no limit, 8 GB i do tego telefon. Jeśli dla mnie jest coś takiego to zapraszam do kontaktu.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post14 mar 2018, o 12:58

largo,
largo napisał(a):to znaczy że ten protokół łącza będzie od nowej umowy wliczany w pakiet GB
Tak. Aktualnie transmisja videostreaming jest rozliczana jak zwykła transmisja DATA.

torre24,
torre24 napisał(a):Jeśli dla mnie jest coś takiego to zapraszam do kontaktu.
OK, weryfikujemy to.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post15 mar 2018, o 09:17

Marta_Plus napisał(a):largo,
largo napisał(a):to znaczy że ten protokół łącza będzie od nowej umowy wliczany w pakiet GB
Tak. Aktualnie transmisja videostreaming jest rozliczana jak zwykła transmisja DATA


BOK w wiadomosci email stwierdzil pozniej ze jednak bedzie rozliczane bez zmian. Wiec moge prosic o weryfikacje oplat za korzystanie z takiego protokolu. Bo forum ma odmienne zdanie a nie chcial bym miec problemu jak faktura urosnie... :roll:
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 mar 2018, o 13:06

largo,

zgodnie z tym co napisałam wcześniej, jeśli masz na koncie pakiet GB, to opłata za korzystanie z transmisji videostreaming (ustawienia APN: Plus) będzie naliczana w ramach dostępnego pakietu internetowego, czyli nie powinny być naliczane dodatkowe koszty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Jurra

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 15 mar 2018, o 14:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 mar 2018, o 14:52

Witam. Mam takie pytanie odnośnie przedłużania umowy (cyfrowy polsat) mam nadzieje, że w dobrym wątku piszę.

Za miesiąc kończy mi się umowa na telewizję a za 2ms internet domowy. Z telewizją wszystko w najlepszym porządku, ale z internetem mam mieszane uczucia. Czy jest możliwość przy przedłużaniu umowy wziąć nowy sprzęt IDU ODU? (dotychczasowy 100 to jest jednak jakaś pomyłka). Myślałem aby sprawdzić tą wersję 300 i ewentualnie zostać przy nim. Pozdrawiam serdecznie :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 mar 2018, o 15:18

Witaj Jurra,

Jurra napisał(a):Mam takie pytanie odnośnie przedłużania umowy (cyfrowy polsat)

w kwestiach związanych z usługami Cyfrowego Polsatu prośba o kontakt z obsługą CP: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

DamianS82

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 15 mar 2018, o 18:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iphone SE

Re: Przedłużenie umowy

Post15 mar 2018, o 18:35

Witam mam pytanie, kończy mi się w marcu umowa na telefon główny, aktualny abonament to 50zł do tego smartdom który podpisałem w sierpniu czyli trwa jeszcze 6 mc, rachunek razem to 50+25+1zł (telefon, internet, polsat)
Rozumiem, że jak nie przedłożę umowy na główny ewentualnie przeniosę do innej sieci tracę zniżki na smartdom?
I czy naprawdę dla klientów z 15 letnim stażem nie ma nic rozsądnego? Oferują 50+30+10 ...
Szczerze powiem średnio, u konkurencji wygląda to dużo lepiej
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post15 mar 2018, o 18:48

Tak zmieniajac lub rezygnujac z umowy glownej tracisz rabat SD a jezeli przedluzysz przejdziesz na kolejna nowsza promocje SD gdzie warunki moga sie zmienic.
Offline
Avatar użytkownika

DamianS82

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 15 mar 2018, o 18:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iphone SE

Re: Przedłużenie umowy

Post15 mar 2018, o 20:56

largo napisał(a):Tak zmieniajac lub rezygnujac z umowy glownej tracisz rabat SD a jezeli przedluzysz przejdziesz na kolejna nowsza promocje SD gdzie warunki moga sie zmienic.

Czyli przez 6mc będę musiał płacić 100% no nic nic nie zostaje jak chwile poczekać i szukać nowego operatora, szkoda że tak się traktuje starych klientów;/
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post16 mar 2018, o 07:58

Mozesz wypowiedziec wczesniej i zaplacic kare czasem bardziej sie oplaca zaplacic kare niz abonament i nie korzystac... ew. Wyslac wypowiedzenie w tedy DUK moze da ci cos sensowniejszego bo z doswiadczenia oferty na poczatku ja smieszne na przedluzenie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post16 mar 2018, o 11:01

Witaj DamianS82,
- jeśli dobrze rozumiem, to umową uprawniającą jest umowa na abonament 50 zł (nie mix), zgadza się?
W takim przypadku jeśli nie przedłużysz umowy, to nie stracisz rabatów ze smartDOM-u.
Utraciłbyś je za to w momencie przeniesienia numeru do innej sieci.

Jeśli podeślesz mi swój numer kontaktowy przez ten formularz wraz z numerami, dla których chciałbyś przedłużyć umowy, to poproszę konsultanta Działu Utrzymania Klienta o kontakt z Tobą. Postaramy się znaleźć dogodną ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości