Teraz jest 23 lip 2018, o 10:55

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Przedłużenie umowy

Post12 lip 2018, o 13:27

wiem. jest że polaczenia krajowe. ale miało bys wszystko nielimitowane...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post12 lip 2018, o 14:33

fox0410,

może były wykonywane połączenia na numery, które są płatne ponad abonament np. infolinie. Szczegółowe informacje będzie można uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post12 lip 2018, o 16:53

Oferta [bez telefonu] dokładnie taka sama jak poprzednio czyli "łamaniec" 6/9 m-cy i odpowiednio 30/40 zł. net 4GB czyli jeśli nic się nie zmieni do końca kontraktu wtedy....
Andrzej62 napisał(a):.../Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.../
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

stokland

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 lip 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lip 2018, o 13:51

Marta_Plus napisał(a):stokland,
stokland napisał(a):EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.



Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.

Z informacji pracownika punktu stacjonarnego Plusa, wynika, że na chwilę obecną nie jest przygotowana żadna oferta odnośnie przedłużenia mojego numeru, cyt. "być może za miesiąc będzie przygotowana oferta..." - czy to jakiś żart? Sami, na własne życzenie chcecie Państwo pozbyć się dotychczasowego klienta, gdyż moja umowa kończy się przed upływem miesiąca :-)

Od dnia 14-02 (podobno) w Państwa firmie, pracownik punktu stacjonarnego ma możliwość zaproponowania mi takiej samej oferty, która była proponowana poprzez infolinie BOK i to jest w pełni zrozumiałe jednak dlaczego nie ma on "wglądu" w to co ustalałem z BOK? Ta oferta była naprawdę przekonywująca (stąd moja zgoda na przedłużenie umowy ale wyszło jak wyszło :roll: ), naprawdę nie ma możliwości aby podstawowe informacje przekazać do punktów stacjonarnych i "załatwienia" tej sprawy na miejscu, w punkcie?

Propozycja umowy abonamentowej + telefon z upustem 10 zł niż oferta dostępna na www. jest po prostu słaba..

Ubolewam, że ciężko trafić na rzetelnego i "elastycznego" pracownika, który jak twierdzi nie ma wglądu w moje obecne warunki taryfowe a o ofercie "Partnerskiej" nie słyszał i nie wie czym może się to różnić.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lip 2018, o 16:52

stokland ,

stokland napisał(a):Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.

to bardzo dobra wiadomość. Cieszymy się, że sprawa została rozwiązana pomyślnie.
stokland napisał(a):moja umowa kończy się przed upływem miesiąca

Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

stokland

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 lip 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lip 2018, o 21:22

Basia_Plus napisał(a):stokland ,

stokland napisał(a):moja umowa kończy się przed upływem miesiąca

Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?


Tak, proszę o kontakt DUK i proszę o elastyczna oferte lecz wiem że na pewno nie zdecyduje się na zawarcie nowej umowy poprzez infolinię. Nie po tym "cyrku" którego doświadczyłem. Czy jest inne rozwiązanie ?
Offline
Avatar użytkownika

kajak_66

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 18:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Lumia 950

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lip 2018, o 20:00

Basia_Plus napisał(a):kajak_66,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.

Do dnia dzisiejszego nikt DUK do mnie nie zadzwonił, szkoda!!!
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lip 2018, o 09:56

stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
kajak_66(16 lip 2018, o 15:21)
Offline
Avatar użytkownika

kajak_66

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 18:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Lumia 950

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lip 2018, o 14:26

Ewa_Plus napisał(a):stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.


Już zadzwonili, dziękuję za pomoc :-D
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lip 2018, o 14:37

I co zaproponowali?
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

foppa

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 27 lut 2016, o 20:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lip 2018, o 20:45

Witam,

otrzymałam dziś smsa z BOK, że mailowo została wysłana 'atrakcyjna oferta przedłużenia umowy', jednak na podanym w smsie mailu nie mam żadnej wiadomości od Plusa. W takim razie gdzie znajdę wspomnianą w smsie ofertę?

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post17 lip 2018, o 09:01

Witaj foppa,
- czy sprawdzałaś może folder SPAM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

foppa

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 27 lut 2016, o 20:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post17 lip 2018, o 10:56

@Ewa_Plus,
tak, sprawdzałam, w folderze spam też nic się nie pojawiło. Właśnie dostałam kolejnego smsa o takiej treści i tym razem również na skrzynce nic nie mam.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 527 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post17 lip 2018, o 11:21

foppa,
- mogę zatem zlecić kontakt pracownika DUK w tej sprawie.
Czy przedłużenie dotyczy numeru, który nam już kiedyś podawałaś? Numer kontaktowy też ten sam? Jeśli coś się zmieniło to podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl w temacie podając swój nick oraz dopisek: FORUM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

foppa

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 27 lut 2016, o 20:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post17 lip 2018, o 11:39

@Ewa_Plus,

nie pamiętam dokładnie, ale jest zaczynał się od 693, to tak. Proszę o kontakt DUK.

Pozdrawiam

Edit
Na wszelki wypadek wysłałam mailowo :)
Ostatnio edytowano 17 lip 2018, o 14:01 przez foppa, łącznie edytowano 1 raz
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MarekWoj i 34 gości