Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 mar 2015, o 13:52
Re: Przedłużenie umowy
Sprawa dotyczy numeru, który posiadam w sieci Plus :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
jacekk68 czy możesz mi podać przez ten formularz numer, którego dotyczy sprawa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Zanim złożycie wypowiedzenie umowy spróbujcie ponegocjować z konsultantami Plus Liberty. Ich oferty na starcie są o 10zł lepsze niż DUK, telefony też proponują w niższych cenach. Po złożeniu wypowiedzenia ze mną kontaktują się już tylko pracownicy DUK i proponują dokładnie to co znajdziecie na stronie w zakładce przedłuż umowę. Co prawda mam jeszcze sporo czasu do końca swoich umów ale już nie mam parcia na ich przedłużenie.
Re: Przedłużenie umowy
Niestety nikt się ze mną nie skontaktował, próbowałem dodzwonić się do DUK 3x niestety twój opiekun niedostępny, BOK przełączało 2x to samo agent niedostępny, straciłem nadzieje złożyłem wypowiedzenie.
Basia_Plus pisze:Witaj Jacekbo,
prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Pozdrawiam
Jacek
Jacek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Jacekbo,
niestety Twoja wiadomość do nas nie dotarła. Prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
niestety Twoja wiadomość do nas nie dotarła. Prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 lis 2016, o 10:15
Re: Przedłużenie umowy
Również żadnego odzewu...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Scorpion182,
przepraszam Cię za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję do konsultanta DUK.
przepraszam Cię za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam!
Piszę w imieniu mojej matki której czas umowy dobiega końca (8 grudnia br).
Nie ma wielkich wymagań ale zdecydowała się zakupić telefon na wolnym rynku po tym jak konsultant u którego była zaproponował dość ciekawą dla niej taryfę bez telefonu, po raz pierwszy z internetem - za ok 30zł bez limitu na komórki, 4,4GB internetu, bez wliczonych SMSów, MMSów i stacjonarnych. Po zakupie telefonu skrzętnie poprzenosiłem wszystkie dane na Androida (poprzedni to był zwykły "klawiszowiec" a karta SIM była sprzed xx-stu lat). Poszliśmy razem do salonu Plusa (Zielona Góra ul. Westerplatte) celem podpisania aneksu i wymiany karty aby nowy telefon zaczął działać. Pan klikał przy komputerze i stwierdził że... system nie działa! No cóż, zdarza się każdemu, pomyślałem. Pal licho moje zwolnienie z pracy. Ten sam młody Pan stwierdził że zmiana taryfy i tak będzie obowiązywać od 9 grudnia a więc spokojnie nie trzeba się spieszyć, można przyjść pod koniec listopada a nawet w grudniu, ważne aby na kilka dni przed końcem cyklu. Pan zarzekał się że "proszę przyjść do mnie, ja już będę wszystko wiedział, syn nie musi przychodzić". Dzisiaj mama udała się do salonu Plusa celem przedłużenia umowy. Nie miałem możliwości przyjazdu bo praca itp... Dzwoni do mnie że...oferta już jest inna! Zniknął pakiet 4,4 GB a w jego zamian jest 2,2 GB, reszta (chyba) bez zmian. Pan z salonu nie był zbytnio wzruszony sprawą. Zasłaniał się tajemniczym SYSTEMEM który zapewne nie pozwala wybrać oferty. Na zarzut że poprzednio byliśmy i chcieliśmy przedłużyć ale SYSTEM nie działał Pan nic nie mógł poradzić. System i już...
Czy można coś w tej sprawie zrobić? W zasadzie nie chodzi o targowanie się za 30zł tylko o ofertę która obowiązywała a przez winę Systemu (tak mi się wydaje ze Plusa a nie mojej matki...) została z inną ofertą. Gdyby o tym wiedziała wcześniej byłby czas na reakcje. Zresztą teraz też jest bo zaproponowałem jej całkowite pokrycie kosztów związanych z ewentualnym chwilowym statusie bycia na umowie na czas nieokreślony.
Piszę w imieniu mojej matki której czas umowy dobiega końca (8 grudnia br).
Nie ma wielkich wymagań ale zdecydowała się zakupić telefon na wolnym rynku po tym jak konsultant u którego była zaproponował dość ciekawą dla niej taryfę bez telefonu, po raz pierwszy z internetem - za ok 30zł bez limitu na komórki, 4,4GB internetu, bez wliczonych SMSów, MMSów i stacjonarnych. Po zakupie telefonu skrzętnie poprzenosiłem wszystkie dane na Androida (poprzedni to był zwykły "klawiszowiec" a karta SIM była sprzed xx-stu lat). Poszliśmy razem do salonu Plusa (Zielona Góra ul. Westerplatte) celem podpisania aneksu i wymiany karty aby nowy telefon zaczął działać. Pan klikał przy komputerze i stwierdził że... system nie działa! No cóż, zdarza się każdemu, pomyślałem. Pal licho moje zwolnienie z pracy. Ten sam młody Pan stwierdził że zmiana taryfy i tak będzie obowiązywać od 9 grudnia a więc spokojnie nie trzeba się spieszyć, można przyjść pod koniec listopada a nawet w grudniu, ważne aby na kilka dni przed końcem cyklu. Pan zarzekał się że "proszę przyjść do mnie, ja już będę wszystko wiedział, syn nie musi przychodzić". Dzisiaj mama udała się do salonu Plusa celem przedłużenia umowy. Nie miałem możliwości przyjazdu bo praca itp... Dzwoni do mnie że...oferta już jest inna! Zniknął pakiet 4,4 GB a w jego zamian jest 2,2 GB, reszta (chyba) bez zmian. Pan z salonu nie był zbytnio wzruszony sprawą. Zasłaniał się tajemniczym SYSTEMEM który zapewne nie pozwala wybrać oferty. Na zarzut że poprzednio byliśmy i chcieliśmy przedłużyć ale SYSTEM nie działał Pan nic nie mógł poradzić. System i już...
Czy można coś w tej sprawie zrobić? W zasadzie nie chodzi o targowanie się za 30zł tylko o ofertę która obowiązywała a przez winę Systemu (tak mi się wydaje ze Plusa a nie mojej matki...) została z inną ofertą. Gdyby o tym wiedziała wcześniej byłby czas na reakcje. Zresztą teraz też jest bo zaproponowałem jej całkowite pokrycie kosztów związanych z ewentualnym chwilowym statusie bycia na umowie na czas nieokreślony.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj baca01,
z opisanej sytuacji wynika, że najprawdopodobniej oferta uległa zmianie. Jeżeli Twoja mama chciałaby jeszcze porozmawiać z konsultantem DUK w tej sprawie, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
z opisanej sytuacji wynika, że najprawdopodobniej oferta uległa zmianie. Jeżeli Twoja mama chciałaby jeszcze porozmawiać z konsultantem DUK w tej sprawie, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Od tygodnia nie ma kontaktu z konsultantem pod numerem 2699. Konsultant zajety i widać przez ten cały czas nie ma czasu oddzwonić. Dwa razy wypełniałem też formularz kontaktowy i cisza.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sebek1978,
Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
czy wypełniałeś formularz kontaktowy na naszej stronie WWW?sebek1978 pisze: Dwa razy wypełniałem też formularz kontaktowy i cisza.
Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wypełniałem formularz, który uruchamia się po kliknięciu w baner, zanjdujący się pod Pani postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sebek1978,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
witam!mam pytanie czy będą jakieś oferty czy zniżki na telefony na święta dla przedłużających umowę?bo mogę już przedłużyć umowę ale chce zejść z abonamentu 94 zł na 60 zł?czy jest możliwość zaoferowania jakieś ciekawej oferty?
Re: Przedłużenie umowy
Jakiś dramat z tym DUK. Pierwszy raz wypełniłem formularz, nikt nie zadzwonił. Drugi raz: udało się, zaakceptowałem warunki ale poprosiłem o czas abym mógł wybrać telefon, poprosiłem o ponowny kontakt za 2 dni. Nikt nie oddzwonił. 3 raz wypełniłem formularz: Była 1 próba, nie mogłem odebrać.... ponownie nikt nie zadzwonił... Sami się prosicie, żeby przejść do innego operatora....