sebek1978 pisze: Dwa razy wypełniałem też formularz kontaktowy i cisza.
W odpowiedzi na: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 28#p208328
ja także wypełniłem formularz wg wskazania podając numer tel. matki.
Z tym że u nas ( u matki) sytuacja jest taka że 8 grudnia kończy jej się umowa terminowa.
Jeśli czas od momentu wysłania zapytania a faktycznym oddzwonieniem jest liczony w tygodniach to proszę dać znać, znajdę mamie na szybko rozwiązanie alternatywne.
Pragnę podziękować za szybką reakcję. Dziś mama dostała telefon z DUK. Oferta może nie taka sama jak ta, która była, jednak lepsza niż ta, która obowiązuje. Mama przyjęła ofertę telefonicznie i teraz czeka na dokumenty:)
Dzień dobry.
Uprzejmie informuję iż w dniu dzisiejszym sobota miałem telefon od konsultanta w sprawie przedłużenia umowy na abonament. (obecna umowa skończyła się i przeszła na czas nieokreślony).Mój numer konta to 17184110 Dodam iż posiadam trzy numery na firmę w plusie. Nie prosiłem o telefon z ofertą, byłem zadowolony z tego co jest. BYŁEM to bardzo istotne stwierdzenie.
Rozmowa z konsultantem spowodowała iż w poniedziałek wysyłam Rezygnację z usług Plusa. Nie dlatego iż znalazłem korzystniejszą ofertę, ale dlatego iż potraktowano mnie w sposób niewłaściwy. Nie spodziewałem się iż pracownik Plusa będzie kpił z mojego dotychczasowego niskiego abonamentu i w prośbie o przedstawienie oferty z telefonem sugerował iż nie stać mnie na abonament.(Owszem poprosiłem o telefon z wyższej półki, gdyż budrzetowca mogę kupić samodzielnie)
Tak się nie postępuje, zasada od zawsze znana w handlu: jeden zadowolony klient powie trzem, niezadowolony dziesięciu potencjalnym klientom.
Ps Jeszcze zostało mi poinformować dziewięć osób.
Witam,
chciałabym przejść z opcji na kartę na opcję w abonamencie. Rozważam przejście do różowego w związku z super opcjami abonamentu z telefonem chyba, że Plus zaproponuje równie dobrą propozycję przez telefon. Prosiłabym o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
baca01 cieszę się bardzo. smutas2 przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Mam nadzieję, że uda się ją odwrócić, gdyż przekazałam jej opis do wyjaśnienia. paulina2512 potwierdzam, nie przedłużasz umowy, a zawiązujesz całkiem nową. Proponuję skorzystanie z linku, który podsunął Ci partryk7588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Koleżanka wysłała listownie wypowiedzenie umowy kilka miesięcy przed jej końcem (co ważne, w wypowiedzeniu zawarte zostało zastrzeżenie, że umowa ma zostać rozwiązana z końcem okresu promocyjnego). Kontakt ze strony DUK, umowa przedłużona na świetnych warunkach, weszła już w życie, pocztą przyszło potwierdzenie warunków. Czyli - super.
Wczoraj telefon stał się głuchy. Nie może dzwonić, nie można się do niego dodzwonić, brak możliwości zalogowania się do eBOK. W punkcie konsultant stwierdził, że umowa została rozwiązana, i do tego naliczona została kara.
Telefon wykorzystywany jest w jednoosobowej działalności gospodarczej. Krótko - jak szybko i bezboleśnie przywrócić numer do życia?
zif niech koleżanka napisze maila przez formularz, podając szczegóły sytuacji oraz numer telefonu, którego dotyczy sprawa. Podaj nam, tutaj, numer referencyjny zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam
Na numer który używa żona kończy się umowa za chyba 5 miesięcy. Żona ma telefon uszkodzony dlatego zależało by mi na przedłużeniu umowy i wzięciu nowego telefonu, lecz oferty ogólnie dostępne są nie atrakcyjne, a inne sieci kuszą promocjami na święta. Czy mógłbym prosić o kontakt kogoś z DUK?
Pozdrawiam
kezman jeśli nie wysłałeś wypowiedzenia, to umowa przeszła na czas nieoznaczony.
Przejście numeru do opcji Plus na Kartę jest możliwe, w momencie wypowiedzenia umowy. Możesz chęć przejścia do oferty prepaid zaznaczyć we wniosku rozwiązującym umowę.
W celu rozpoczęcia procedury przeniesienia numeru do innego operatora udaj się, proszę do przedstawicielstwa danej sieci i poinformuj ich o tym. Pamiętaj, że sam możesz wszystko przeprowadzić lub przekazać pełnomocnictwo w tej kwestii firmie, którą wybrałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ