Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: baca01 »

sebek1978 pisze: Dwa razy wypełniałem też formularz kontaktowy i cisza.
W odpowiedzi na:
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 28#p208328
ja także wypełniłem formularz wg wskazania podając numer tel. matki.
Z tym że u nas ( u matki) sytuacja jest taka że 8 grudnia kończy jej się umowa terminowa.
Jeśli czas od momentu wysłania zapytania a faktycznym oddzwonieniem jest liczony w tygodniach to proszę dać znać, znajdę mamie na szybko rozwiązanie alternatywne.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj micke8401,
micke8401 pisze:czy będą jakieś oferty czy zniżki na telefony na święta dla przedłużających umowę?
na chwilę obecną nie posiadamy takich informacji.
micke8401 pisze:czy jest możliwość zaoferowania jakieś ciekawej oferty?
Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz, przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

koper11,
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję do konsultanta DUK.

baca01,
ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: baca01 »

Pragnę podziękować za szybką reakcję. Dziś mama dostała telefon z DUK. Oferta może nie taka sama jak ta, która była, jednak lepsza niż ta, która obowiązuje. Mama przyjęła ofertę telefonicznie i teraz czeka na dokumenty:)

Pozdrawiam
Baca01
smutas2
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 lis 2013, o 16:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: smutas2 »

Dzień dobry.
Uprzejmie informuję iż w dniu dzisiejszym sobota miałem telefon od konsultanta w sprawie przedłużenia umowy na abonament. (obecna umowa skończyła się i przeszła na czas nieokreślony).Mój numer konta to 17184110 Dodam iż posiadam trzy numery na firmę w plusie. Nie prosiłem o telefon z ofertą, byłem zadowolony z tego co jest. BYŁEM to bardzo istotne stwierdzenie.
Rozmowa z konsultantem spowodowała iż w poniedziałek wysyłam Rezygnację z usług Plusa. Nie dlatego iż znalazłem korzystniejszą ofertę, ale dlatego iż potraktowano mnie w sposób niewłaściwy. Nie spodziewałem się iż pracownik Plusa będzie kpił z mojego dotychczasowego niskiego abonamentu i w prośbie o przedstawienie oferty z telefonem sugerował iż nie stać mnie na abonament.(Owszem poprosiłem o telefon z wyższej półki, gdyż budrzetowca mogę kupić samodzielnie)
Tak się nie postępuje, zasada od zawsze znana w handlu: jeden zadowolony klient powie trzem, niezadowolony dziesięciu potencjalnym klientom.
Ps Jeszcze zostało mi poinformować dziewięć osób.
paulina2512
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 lis 2016, o 21:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: paulina2512 »

Witam,
chciałabym przejść z opcji na kartę na opcję w abonamencie. Rozważam przejście do różowego w związku z super opcjami abonamentu z telefonem chyba, że Plus zaproponuje równie dobrą propozycję przez telefon. Prosiłabym o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Karta nie ma kontaktu z DUK, nie masz umowy, więc nie masz czego przedłużyć ;-)
Może któraś z tych ofert Cię zainteresuje: http://www.plus.pl/friday
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

baca01 cieszę się bardzo. :->
smutas2 przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Mam nadzieję, że uda się ją odwrócić, gdyż przekazałam jej opis do wyjaśnienia.
paulina2512 potwierdzam, nie przedłużasz umowy, a zawiązujesz całkiem nową. Proponuję skorzystanie z linku, który podsunął Ci partryk7588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

Koleżanka wysłała listownie wypowiedzenie umowy kilka miesięcy przed jej końcem (co ważne, w wypowiedzeniu zawarte zostało zastrzeżenie, że umowa ma zostać rozwiązana z końcem okresu promocyjnego). Kontakt ze strony DUK, umowa przedłużona na świetnych warunkach, weszła już w życie, pocztą przyszło potwierdzenie warunków. Czyli - super.

Wczoraj telefon stał się głuchy. Nie może dzwonić, nie można się do niego dodzwonić, brak możliwości zalogowania się do eBOK. W punkcie konsultant stwierdził, że umowa została rozwiązana, i do tego naliczona została kara.

Telefon wykorzystywany jest w jednoosobowej działalności gospodarczej. Krótko - jak szybko i bezboleśnie przywrócić numer do życia?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

zif niech koleżanka napisze maila przez formularz, podając szczegóły sytuacji oraz numer telefonu, którego dotyczy sprawa. Podaj nam, tutaj, numer referencyjny zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

Dziękuję podaję numer zgłoszenia: 161129-000802
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

zif przekazane, niech koleżanka czeka na odpowiedź od naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek129
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2016, o 10:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciek129 »

Witam
Na numer który używa żona kończy się umowa za chyba 5 miesięcy. Żona ma telefon uszkodzony dlatego zależało by mi na przedłużeniu umowy i wzięciu nowego telefonu, lecz oferty ogólnie dostępne są nie atrakcyjne, a inne sieci kuszą promocjami na święta. Czy mógłbym prosić o kontakt kogoś z DUK?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

maciek129 podaj mi numer telefonu, którego dotyczy sprawa poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kezman
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 lip 2015, o 10:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kezman »

Magda_Plus pisze:kezman przykro mi, z powodu sytuacji, która Cię spotkała. Proszę, podaj mi poprzez ten formularz numer, którego dotyczy sprawa.
Niestety nie dostałem propozycji porównywalnej z konkurencją a nawet znacznie gorszą niż dla nowych klientów.

Umowa skończyła się 26.11 - jak wygląda sprawa z przejściem ofertę na kartę lub przejściem do innnego operatora ?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

kezman jeśli nie wysłałeś wypowiedzenia, to umowa przeszła na czas nieoznaczony.

Przejście numeru do opcji Plus na Kartę jest możliwe, w momencie wypowiedzenia umowy. Możesz chęć przejścia do oferty prepaid zaznaczyć we wniosku rozwiązującym umowę.

W celu rozpoczęcia procedury przeniesienia numeru do innego operatora udaj się, proszę do przedstawicielstwa danej sieci i poinformuj ich o tym. Pamiętaj, że sam możesz wszystko przeprowadzić lub przekazać pełnomocnictwo w tej kwestii firmie, którą wybrałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ