Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przedłużenie umowy
Witaj jaromito,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerem kontaktowym do Ciebie. Poproszę pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerem kontaktowym do Ciebie. Poproszę pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam co oznacza haslo ze zamowenie jest w trakcie realizacji?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj kamil1234,
oznacza to, że zamówienie jeszcze jest procesowane. Sklep internetowy będzie się z Tobą kontaktował mailowo w sprawie zamówienia, więc sprawdzaj skrzynkę. Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z obsługa sklepu http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
oznacza to, że zamówienie jeszcze jest procesowane. Sklep internetowy będzie się z Tobą kontaktował mailowo w sprawie zamówienia, więc sprawdzaj skrzynkę. Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z obsługa sklepu http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przedłużenie umowy [Zagadnienie: 170414-000769]
Od: bok@plus.pl
Data: 14 Kwiecień 2017, 14:58, Pt
DUK chyba o mnie zapomniał, ja też pewnie zapomnę o Plusie
Od: bok@plus.pl
Data: 14 Kwiecień 2017, 14:58, Pt
DUK chyba o mnie zapomniał, ja też pewnie zapomnę o Plusie
Re: Przedłużenie umowy
adamw,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry państwu
Na jesieni konczy mi sie umowa internet z tabletem lenovo
Wiec kieruje sie do państwa z pytaniem czy w sieci plus sa tablety z windowsem w lte ponieważ jakos android do mnie nie
przemawia prosze o odpowiedz z powazaniem rafal
Na jesieni konczy mi sie umowa internet z tabletem lenovo
Wiec kieruje sie do państwa z pytaniem czy w sieci plus sa tablety z windowsem w lte ponieważ jakos android do mnie nie
przemawia prosze o odpowiedz z powazaniem rafal
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj rafal75,
na obecną chwilę nie.rafal75 pisze: czy w sieci plus sa tablety z windowsem w lte
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Do specjalistów Plusa ,nie męczą was już te ciągłe przeprosiny. Z tego co czytam to tylko musicie wciąż przepraszać za waszych pracowników.Jak tak dalej będą się wykazywać , to nie będziecie mieli kogo przepraszaćEwa_Plus pisze:adamw,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sylwek73,
dziękujemy za uwagi.
dziękujemy za uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mogę już przedłużyć umowę - czy nadal jest tak, że w przypadku obniżenia zobowiązania, abonament w nowej wysokości płaci się od momentu przedłużenia? Jeśli tak, prosiłbym o kontakt z DUK, ponieważ oferta standardowa jakoś do mnie nie trafia :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
zif,
nowe warunki promocyjne wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego, jeśli wybierzesz abonament niższy niż obecny to przez brakującą liczbę cykli bilingowych z bieżącej umowy, wyrównywana jest opłata abonamentowa do wysokości abonamentu z obecnej umowy.zif pisze:czy nadal jest tak, że w przypadku obniżenia zobowiązania, abonament w nowej wysokości płaci się od momentu przedłużenia?
Prześlij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.zif pisze:prosiłbym o kontakt z DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 161
- Rejestracja: 17 paź 2013, o 10:01
Re: Przedłużenie umowy
Witam chciałam się dowiedzieć bo umowa kończy się w grudniu i kiedy by była oferta przedłużenia na abonament telefon
Re: Przedłużenie umowy
Witam 6.02.17 przedłużyłem umowę wraz z S7edge raty za sprzęt miały być naliczone od razu marzec, kwiecień i tak się nie stało, kontaktowałem się z DUK kilkukrotnie, złożyłem reklamacje która została rozpatrzona i napisano w niej ze raty zostaną naliczone począwszy od okresu rozliczeniowego 5.04-04.05 i tak się też stało tylko że zostały do tej faktury naliczone poprzednie raty które nie zostały wcześniej naliczone nie z mojej winy tylko z winy państwa. Dziś złożyłem reklamacje przez konsultanta nr 4603382. Mam już numer w Plusie 6 lat i nigdy nie miałem problemów takich jak teraz a zapłacenie faktury w kwocie 346 zł nie z mojej winy od razu to kpina ze strony Plusa, zaległe raty mogę zapłacić ale jeśli okres spłaty się wydłuży o te 2.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj jolanta198291,
najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Czas pozostały do końca umowy jest doliczany do obecnie zawieranego kontraktu (umowy).
Witaj gregor11,
najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Czas pozostały do końca umowy jest doliczany do obecnie zawieranego kontraktu (umowy).
Witaj gregor11,
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.gregor11 pisze:Dziś złożyłem reklamacje przez konsultanta nr 4603382
Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.gregor11 pisze: zaległe raty mogę zapłacić ale jeśli okres spłaty się wydłuży o te 2.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam!
W dalszym ciągu nie doszliśmy do porozumienia w kwestii przedłużenia umowy.
Chciałbym prosić (pilne) by w dniu dzisiejszym skontaktował się ze mną ktoś z DUK.
Gdy ja tam dzwonię to zawsze jest komunikat, że konsultanci są zajęci.
W dalszym ciągu nie doszliśmy do porozumienia w kwestii przedłużenia umowy.
Chciałbym prosić (pilne) by w dniu dzisiejszym skontaktował się ze mną ktoś z DUK.
Gdy ja tam dzwonię to zawsze jest komunikat, że konsultanci są zajęci.