Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Wczoraj przedłużałem umowę na Internet sąsiadki: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 45#p211882
Na start dostaliśmy 40GB + LTE bez limitu za 19,90zł w umowie na 18 miesięcy, sąsiadka nawet się nie targowała, choć pewnie był margines błędu skoro taką ofertę przedstawił na dzień dobry, inny znajomy w tej cenie dostał 60GB, oczywiście oferty Tylko SIM bez SmartDom.

Widać źle trafiłeś :-)
sapient
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 17 sty 2017, o 14:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sapient »

Dlatego napisałem że oferty internetu nawet nie komentuję :lol:
Ilość GB mnie i tak nie interesuje tylko LTE bez limitu i po sprawie :-D
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Jakie masz usługi połączone w SmartDom?

Jeśli chodzi o Internet, to poproś raz jeszcze o kontakt z DUK i na dzień dobry powiedz że chodzi Ci o ofertę: 19,90zł - 40GB + LTE bez limitu, gdy konsultant stwierdzi że faktycznie ma taką dostępną potarguj się trochę z nim aby trochę ją podkręcić. Te oferty zaczynają się od 40GB + LTE bez limitu za 19,90zł a kończą na 110GB za 44,90zł.
AlfredoUssr
Szalony PlusManiak
Posty: 231
Rejestracja: 27 paź 2015, o 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: AlfredoUssr »

Dzięki za odpowiedź, czyli w DUK ciągle są telefony bez rat.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,

wysłanie karty SIM, jest możliwe tylko przy sporządzaniu umowy. Kartę można wymienić w najbliższym punkcie Plusa http://www.plus.pl/uslugi/wymiana-karty-sim bezpłatnie w ciągu 90 dni od zawarcia umowy. Wymiana karty jest możliwa na zlecenie właściciela lub osoby pisemnie upoważnionej na koncie.
Basiu, dzięki za info.

Powiedz mi proszę, jak sprawdzić czy jestem pisemnie upoważniony na koncie, oraz czy upoważnienie notarialne ogólne też by wystarczyło do wymiany karty SIM.

Pozdrawiam!
IzaS
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 18 mar 2014, o 17:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: IzaS »

Ewa_Plus pisze:IzaS,
- ponowiłam prośbę do DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Dziękuję, sprawa załatwiona. Pozdrawiam
AlfredoUssr
Szalony PlusManiak
Posty: 231
Rejestracja: 27 paź 2015, o 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: AlfredoUssr »

Pochwalisz sie co dostałaś?
IzaS
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 18 mar 2014, o 17:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: IzaS »

AlfredoUssr pisze:Pochwalisz sie co dostałaś?
Abonament 69.99 i huawei p9lite za 9 zł. Zostaję na starym abonamencie z lepszymi warunkami ( dużo więcej Internetu i połączenia na stacjonarne bez limitu itd.) Dla mnie ok.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

sedzia20,
sedzia20 pisze: jak sprawdzić czy jestem pisemnie upoważniony na koncie
informację uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta
sedzia20 pisze:oraz czy upoważnienie notarialne ogólne też by wystarczyło do wymiany karty SIM.
Wystarczy upoważnienie do dokonywania zmian na koncie, nie jest wymagane upoważnienie notarialne.
Nie mniej jednak upoważnienie takie powinien wystawić właściciel numeru i zawrzeć w nim takie dane jak: imię i nazwisko osoby upoważnianej, jej PESEL oraz numer Dowodu Osobistego. Nie wymaga to osobistego stawienia się właściela numeru w salonie. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=233
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Widzę, że wreszcie przeszliście do normalności w zakresie pełnomocnictw/upoważnień.

Ile jeszcze dni mam czekać na kontakt kogoś z DUK?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

michal8937 w kwestii wymiany karty SIM i upoważnienie, nic się nie zmieniło.
michal8937 pisze:Ile jeszcze dni mam czekać na kontakt kogoś z DUK?
Poprosiłam o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rawsky »

patryk7588 pisze:Wczoraj przedłużałem umowę na Internet sąsiadki: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 45#p211882
Na start dostaliśmy 40GB + LTE bez limitu za 19,90zł w umowie na 18 miesięcy, sąsiadka nawet się nie targowała, choć pewnie był margines błędu skoro taką ofertę przedstawił na dzień dobry, inny znajomy w tej cenie dostał 60GB, oczywiście oferty Tylko SIM bez SmartDom.

Widać źle trafiłeś :-)
Poproś znajomego żeby podesłał regulamin tej promocji 60GB za 19,90zł. Wg promocji gdzie jest 40GB za 19,90zł, 60GB jest za 24,99zł.
Basia_Plus pisze:rawsky,

w sprawie oferty dostępnej dla Twojego numeru należy kontaktować się z DUK.
Jeśli jesteś zainteresowany warunkami prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt.
Zawsze czujna Basia ;-)
To tylko moja ciekawość jak się rysują teraz oferty tylko sim, do okresu możliwości przedłużenia umowy jeszcze brakuje.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, o 13:19 przez rawsky, łącznie zmieniany 1 raz.
fifi88osw
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 03:16

Jakie kolory iPhone 7 są dostępne w ramach pwa?

Post autor: fifi88osw »

Witam,
Pytanie jak w temacie jakie w tej chwili są dostępne kolory telefonu iphone7 w ramach pwa?
Dokładniej chodzi mi o to czy wersja czarna to ta matowa czy z połyskiem?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, o 14:41 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

fifi88osw w naszej sprzedaży jest czarny iPhone. Niestety nie dysponuję informacją czy jest on matowy czy połyskliwy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tycjan1980
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 24 paź 2013, o 14:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tycjan1980 »

witam. po dość długim czasie nastąpił kontakt z konsultantem z DUK, jakież było moje zdziwienie, gdy cena interesującego mnie modelu telefonu, nie dość że wysoka, to po dwóch dniach (w ciągu których miałem podjąć decyzje) wzrosła. podczas pierwszej rozmowy sprecyzowałem który model telefonu mnie interesuje i liczyłem na korektę podanej ceny (oczywiście w dół), całe szczęście że poprzednia umowa skończyła się jakiś czas temu, więc w sumie nic już mnie nie wiąże z siecią PLUS. nie ma jak fachowe, profesjonalne podejście do klienta z 18-letnim stażem w waszej sieci... szkoda że po tylu latach czas na zmiany.

pozdrawiam.

PS: w tym wszystkim na pochwałę zasługuje jedynie fakt, że w DUK można dostać telefon na starych warunkach a nie w systemie ratalnym.
ODPOWIEDZ