Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek125 »

Basia_Plus pisze:misiek125,

zweryfikuję tę informację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Tak ogólnie to chyba troche nie ogarniam obecnych powiazań smartdomowych. Niby mam SD1, ale jak przedłużę umowy abonamentowe na dwóch telefonach, to automatycznie zostanę zmigrowany do SD4, i nie wiem już co będzie w SD1 a co w SD4 :-) a jak jeszcze ruszę drugą usługę z SD1, to ona też nagle staje się usługą w SD4? Czyli SD1 się rozsypie?

Poniżej podsumowanie, a potem kilka pytań, proszę jeszcze o odpowiedź na nie.

MAM:

SmartDom1
1. Numer telefonu #1 - 49,99 PLN
2. Internet plus lte - 50% rabatu, 34,95 PLN
3. Cyfrowy Polsat - 48 zł rabatu, 1 PLN
Wszystkie trzy usługi są już w okresie nieoznaczonym.

Również mam:
- Telefony #2 i #3, obecnie na czas nieoznaczony.

W wszystkich trzech numerów nielimitowane rozmowy/sms/mms, 5GB internetu (numer #1 - 5,5GB), pakiet 120 minut na romzowy międzynarodowe do UE, transfer do Ipla nie zmniejsza pakietu, a w ramach Ipla Elastyczna 1z3 pakiet "Wiedza/News/Rozrywka" bez żadnych miesięcznych opłat.

CHCĘ:
- Przedłużyć umowy na numery #2 i #3.

Propozycja BOK:
- Obydwa numery idą do SD4, bo mam Numer telefonu #1 za 49,99 z SD1.
- Numery #2 i #3 otrzymują: abonament po 25 PLN za numer, nielimitowane rozmowy/sms/mms, 12GB internetu, dodatkowe 36GB internetu na cały czas trwania umowy, tj. na 26 miesięcy, pakiet 120 minut na romzowy międzynarodowe do UE, transfer do Ipla nie zmniejsza pakietu, w ramach Ipla Elastyczna 1z3 pakiet "Wiedza/News/Rozrywka" bez żadnych miesięcznych opłat.

Pytania:
1. Po upływie 26 miesięcy umowy #2 i #3 przechodzą na czas nieoznaczony na dotychczasowych warunkach, czyli wszystko co powyżej, łącznie z ceną, zostaje zachowane? (zakładając, że kwota numeru #1 nie ulegnie zmianie)
2. Żeby numery telefonu #2 i #3 otrzymały powyższe warunki, czy umowa numeru #1 jest w jakiś sposób modyfikowana lub aneksowana? Miałaby być zaokrąglona do 50 PLN, zatem jakaś zmiana to jest.
3. W związku z tym, czy zmiana na numerze głównym SD1, nie spowoduje tego, że cały SD1 poleci w kosmos? :-)
4. W którym SD znajdzie się numer #1? w SD1 czy SD4? Czy w obu na raz?
5. Czy warunki usług i pakietów opisane wyżej ulegną zmianie na numerze #1 jeśli dojdzie do jakiejś modyfikacji umowy?
6. I ipla: pakiet elastyczny 1z3 "Wiedza/News/Rozrywka" z nielimitowaną transmisją danych do ipla - na tym mi zależy. Czy na pewno ta oferta zostanie zachowana w takiej postaci jak jest na każdym numerze? Nie mogę się tego doczytać w regulaminach, którym bym podlegał po przedłużeniu umów.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

misiek125,
- przedłużenie którejkolwiek z umów, spowoduje migrację wszystkich piecu z SD1 do SD4. To czy rabaty (z SD1) się utrzymają zależy od tego, czy na pozostałych umowach również będą podpisane aneksy i czy zostanie zachowany minimalny próg abonamentu (właściwy dla SD1).
Oznacza to, że:
- podmiana rabatów z SD1 na SD4 na umowie na Internet i umowie na TV nastąpi tylko w przypadku, gdy zostaną przedłużone.
- jeśli przedłużysz tylko jedną z tych umów, to rabat się zmieni tylko na jednej, np. przedłużysz umowę na Internet (ale zachowasz minimalny próg abonamentu), to wtedy zamieni Ci się tutaj rabat z 50% (SD1) na rabat 10 zł (SD4), natomiast umowa na TV pozostaje rabatowana po staremu.
- jeśli podpisz aneks tylko na umowie uprawniającej (#1) zachowując minimalny próg abonamentu, to rabaty z SD1 na umowach Internetu i TV zostaną utrzymane.

W kwestii pakietów IPLA to najlepiej dopytać się konsultanta DUK, żeby sprawdził zapisy w promocji.

Telewizja mobilna jest ze sprzętem (dekoder M-T 5000): http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek125 »

Ewa_Plus pisze:misiek125,
- przedłużenie którejkolwiek z umów, spowoduje migrację wszystkich piecu z SD1 do SD4. To czy rabaty (z SD1) się utrzymają zależy od tego, czy na pozostałych umowach również będą podpisane aneksy i czy zostanie zachowany minimalny próg abonamentu (właściwy dla SD1).
Oznacza to, że:
- podmiana rabatów z SD1 na SD4 na umowie na Internet i umowie na TV nastąpi tylko w przypadku, gdy zostaną przedłużone.
- jeśli przedłużysz tylko jedną z tych umów, to rabat się zmieni tylko na jednej, np. przedłużysz umowę na Internet (ale zachowasz minimalny próg abonamentu), to wtedy zamieni Ci się tutaj rabat z 50% (SD1) na rabat 10 zł (SD4), natomiast umowa na TV pozostaje rabatowana po staremu.
- jeśli podpisz aneks tylko na umowie uprawniającej (#1) zachowując minimalny próg abonamentu, to rabaty z SD1 na umowach Internetu i TV zostaną utrzymane.

W kwestii pakietów IPLA to najlepiej dopytać się konsultanta DUK, żeby sprawdził zapisy w promocji.

Telewizja mobilna jest ze sprzętem (dekoder M-T 5000): http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/
Dziękuję za wyjaśnienia.

Czyli nie jest możliwe, aby przedłużyć umowę na internet (druga usługa w SD1, obecnie 35,95 PLN po rabacie) w zaproponowanych cenach, tj. 30PLN za 45GB lub 40PLN za 60GB?

Odnośnie tv mobilnej, w moim przypadku oferta za 5 zł miesięcznie ze sprzętem wystapilaby gdybym wziął ją teraz jako kolejna usługę, czy też kwota 5 jest jest wtedy, gdy wzialbym najpierw wspomniany telefon stacjonarny?

Odnośnie ipli (i być może pozostałych usług też), poprosilbym Cię Ewo, by ktoś z DUK się ze mną skontaktowal.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

misiek125,
misiek125 pisze:Czyli nie jest możliwe, aby przedłużyć umowę na internet
aby zachować rabaty z poprzedniej odsłony Programu smartDOM, nie można obniżyć kwoty abonamentu poniżej progu 39,90 zł.
misiek125 pisze:Odnośnie tv mobilnej, w moim przypadku oferta za 5 zł miesięcznie ze sprzętem wystapilaby gdybym wziął ją teraz jako kolejna usługę, czy też kwota 5 jest jest wtedy, gdy wzialbym najpierw wspomniany telefon stacjonarny?
Kolejność podpisania umów nie ma wpływu na rabat.
misiek125 pisze:by ktoś z DUK się ze mną skontaktowal.
Podaj proszę poprzez ten formularz numer, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mover2002
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 sty 2016, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mover2002 »

adalbert10001 pisze:Uzupełniam informację o ofertę jaką otrzymałem.

Rozmowy i sms no limit, ok 300 mms/m-c (przy średnim wykorzystaniu do 50 na m-c), 15 Gb internetu.
Telefon: P9 lite 2017 - 0 zł na początek - raty 24 m-ce.
Łączna miesięczna kwota abonamentu z ratą za telefon - 51,00 zł.

Porównanie kosztów 24 miesięcy kontraktu z PLUSHEM na dzień podpisania umowy:
PLUSH - 1 331,00 zł.
moja oferta - 1 224,00 zł.

Jest to 5 umowa, którą przedłużałem poprzez DUK. Prawie za każdym razem musiałem napisać wypowiedzenie.

Po dzisiejszym telefonie z DUK wydaje mi się iż jest to dobra oferta,
mi chcieli dać Rozmowy i sms no limit 12 GB internetu za 50 zł bez telefonu ( telefon osobno za 25 zł ) w sumie abonament miał mnie wynosić 75 zł
według mnie bardzo drogo i nie zgodziłem się na ofertę
mam nadzieję iż następnym razem zaproponują coś lepszego
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Witam

Skończyła mi się umowa w Plusie z rok temu i ciągne na pokontraktowej. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czy mogę jakimś kodem przejść na kartę czy mimo skończenia umowy i tak muszę rozwiązać tą już skończoną?
2. W przypadku zalogowania na plus online pokazują mi się TYLKO 3 oferty ( 30,40,50 zł ) z doborem telefonów. Co w przypadku gdy chcę przejść na tylko sim?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

lodyga pisze:Witam

Skończyła mi się umowa w Plusie z rok temu i ciągne na pokontraktowej. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czy mogę jakimś kodem przejść na kartę czy mimo skończenia umowy i tak muszę rozwiązać tą już skończoną?
2. W przypadku zalogowania na plus online pokazują mi się TYLKO 3 oferty ( 30,40,50 zł ) z doborem telefonów. Co w przypadku gdy chcę przejść na tylko sim?
To był MIX czy Abonament ??
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Abonament
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

1. Aby przejść z Abonamentu do oferty na kartę należy złożyć wniosek o rozwiązanie umowy, a następnie:
Rejestracja numeru w ofercie Plus na Kartę
- przed wskazaną datą wyłączenia numeru możesz go zarejestrować wysyłając bezpłatnego SMS o treści PRZENIES na numer 80107,
- po dezaktywacji numeru rejestracji możesz dokonać osobiście w każdym salonie Plusa i Cyfrowego Polsatu lub w jednym z punktów partnerskich
Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

2. Przedłużyć umowę można przez stronę https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe, jeśli nie ma oferty bez telefonu zostaw kontakt do siebie i ktoś oddzwoni - https://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Ron,

dziękuje ale myślałam że da się to zrobić poprzez stronę. BO zawsze były możliwe trzy kanały przedłużenia. W tym wypadku widzę są dwa.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

Z tego co wiem powinna być możliwość przedłużenia umowy przez stronę https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe. Po zalogowaniu się nie ma takiej możliwości ?
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Jw. tylko z telefonem.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Garrus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 lut 2018, o 00:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Garrus »

Mam pytanie dotyczące SmartDomu i przedłużenia umowy.

W chwili obecnej sytuacja przedstawia się następująco, w starym SmartDomie (rozumiem że to SD1) mam:
1. Numer w MIX
2. Numer w Abonamencie z 50% rabatu
3. Internet za 1 zł

Chciałbym przedłużyć umowę na opcji numer 1, z tym że chciałbym przejść na abonament i wziąć telefon na raty bo to w moim przypadku dużo bardziej opłacalne niż gdybym miał kontynuować MIXa i wziąć telefon 4 klasy gorszy, pytanie czy przy okazji rozsypie mi się cały SD1 na opcji 2 i 3?
RafalJ
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 lut 2018, o 10:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: RafalJ »

hej
mam w Smart Domie
- telefon komórkowy 49 zł kończy się 9.04.2018
- sieć LTE 39 zł (50%) rabatu kończy się 9.04.2019

sieć potrzebna mi była do pracy w tej chwili raczej nie używam, kara umowna za zerwanie umowy na sieć w sierpniu 337 zł

Generalnie chcę przejść do innego operatora.
bardziej mi się opłaca zerwać umowę na sieć i przystąpić na czysto do przedłużenia umowy na tel w plus ,wtedy dostanę może normalne warunki. Zależy z kim się rozmawia w Plus każdy mówi co innego odnośnie warunków Smart Dom, przykładowo twierdzą że nie mogę mieć niższego niżteraz - 49 zł abonamentu bo to "warunki" smart dom.

problem powstał gdy uszkodził mi się tel. Chciałem w Plusie przedłużyć umowę z xz1 compact ale jego cena jest 800 zł droższa w sieci niż w sklepach internetowych....

Gdzie te czasy jak mając 100 zł abonamentu dostawało się tel gratis !!!

EDYCJA:
daniel_reds pisze:Z całym szacunkiem, ale Plus nie potrafi zadbać o swoich długoletnich klientów. Przez to jestem zmuszony złożyć wypowiedzenie jednej z dwóch umów.
zgadza się , ja wypowiadam umowę a w drugiej przenoszę się nawet do play wszystko jedno. Im dłużej klient ma abonament w Plus tym gorzej go traktują
Ostatnio zmieniony 26 lut 2018, o 10:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lodyga,
lodyga pisze:1. Czy mogę jakimś kodem przejść na kartę czy mimo skończenia umowy i tak muszę rozwiązać tą już skończoną?
po upływie czasu oznaczonego, umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie o rozwiązaniu umowy na piśmie.

Podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.

Garrus,
Garrus pisze: pytanie czy przy okazji rozsypie mi się cały SD1 na opcji 2 i 3?
tak, rabaty zostaną utracone.
Jeśli chcesz zachować rabaty w obecnej formie to pozostaje zawarcie umowy w Plus Mix przed końcem okresu ważności wynikającego z zasileń kontraktowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ