Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
alukard88
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 paź 2017, o 13:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: alukard88 »

patryk7588 pisze:Dlaczego nie uporządkowałeś umowy w Plusie która jest twoją umową uprawniającą przed przedłużeniem umowy na produkt rabatowany 50% - TV CP?
Jak można uporządkować umowę? Bo szczerze mówiąc sam mam z tym problem, wydaje mi się że mam jakąś starszą taryfę - umowa sprzed 2 lat - JA+ 69,99 z e-fakt (coś takiego widnieje mi na fakturze), tyle płaciłem razem z telefonem (nie mam na fakturze nigdzie wyszczególnionych rat). Według aktualnych zasad nie mogę mieć niższego zobowiązania niż 69,99zł a dodatkowo nie będę miał nawet możliwości zmiany smartfona (chyba, że wezmę dodatkowo na raty)... w tym samym czasie kończy mi się umowa z cyfrowym polsatem. Zastanawiam się jak teraz zmienić zobowiązanie na telefon, żeby nie stracić smartdomu, jakaś podpowiedź?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Jakiś czas temu była możliwość obniżenia umowy uprawniającej za pomocą DUK do 39,99zł bez utraty zniżek SmartDom.
Pytanie do Specjalisty, czy ciągle dostępna jest taka opcja?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

alukard88,

bywają takie oferty, w których można obniżyć abonament w ramach Programu smartDOM bez utraty rabatów. Jednak konsultant DUK musiałby sprawdzić, czy taka oferta będzie aktualnie dostępna dla Twojego numeru.
Jeśli podeślesz mi swój numer telefonu przez ten formularz, to zlecę kontakt pracownika DUK, z którym będziesz mógł porozmawiać o ofercie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Marta_Plus pisze:Witaj mati55 ,
artur94 pisze:Zaznaczam, że tracąc po raz kolejny swój czas oczekuje czegoś więcej niż to co zostało już zaproponowane, a więc chcąc zatrzymać wieloletniego klienta proszę o przeanalizowanie całej tej sytuacji oraz rozmowy z konsultantką z DUK z 12 października (g. 17:26).
poprosiłam już DUK o kontakt z Tobą celem wyjaśnienia opisanej sytuacji.
Dziś o godzinie 11 dostaje sms z podziękowaniem za skorzystanie z oferty Plusa.. no halo? Przecież w rozmowie z 12 października poprosiłem o utrzymanie w mocy mojego wypowiedzenia co zresztą zaakceptowała konsultantka, która ze mną rozmawiała. Nikt z DUK dziś nie dzwonił...
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

Nie rozumiem polityki PLUSA,otoz z 3lata temu otrzymalem przedluzenie umowy(jestem z plusem od 2006r z kilkoma numerami) i dostalem oferte(zawsze tak bralem od 2008r) bez telefonu,i to tak,bez limitu rozmowy,smsy oraz 400MMSow-oczywiscie to do wszystkich sieci,orza 5GB(tyle mi spokojnie starczy) za 29zl i uwaga!! na 12miesiecy.
Teraz tego nie ma ,a za 7miesiecy konczy mi sie umowa z 29miesiecami bycia na kontrakcie po rzedluzeniu(wtedy wziolem telefon dla kogos),i wiem ze ciezko juz bedzie cos wynegocjowac.
Wtedy tez taka oferta na 12miesiecy nie skutowala z mojej strony zlozeniem wypowiedzenia jak niektorzy to robia(i dobrze) ,ze mi taka oferte dali.Po prostu po trzecim telefonie z DUK,dali mi ta ostateczna.Teraz chyba sie przejdzie do PLUSHa,tylko ciekaw jestem czy znowu karte trzeba wymienic.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

mati55,
Marta_Plus pisze:poprosiłam już DUK o kontakt z Tobą celem wyjaśnienia opisanej sytuacji.
ponowiłam już moją prośbę. Niebawem konsultant oddzwoni do Ciebie.

DARIUSZ-WLAZEL,

przykro mi bardzo, że na tę chwilę oferta nie sprostała Twoim wymaganiom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wrobel99
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2017, o 22:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wrobel99 »

alukard88 pisze:
patryk7588 pisze:Dlaczego nie uporządkowałeś umowy w Plusie która jest twoją umową uprawniającą przed przedłużeniem umowy na produkt rabatowany 50% - TV CP?
Jak można uporządkować umowę? Bo szczerze mówiąc sam mam z tym problem, wydaje mi się że mam jakąś starszą taryfę - umowa sprzed 2 lat - JA+ 69,99 z e-fakt (coś takiego widnieje mi na fakturze), tyle płaciłem razem z telefonem (nie mam na fakturze nigdzie wyszczególnionych rat). Według aktualnych zasad nie mogę mieć niższego zobowiązania niż 69,99zł a dodatkowo nie będę miał nawet możliwości zmiany smartfona (chyba, że wezmę dodatkowo na raty)... w tym samym czasie kończy mi się umowa z cyfrowym polsatem. Zastanawiam się jak teraz zmienić zobowiązanie na telefon, żeby nie stracić smartdomu, jakaś podpowiedź?
Witam wczoraj miałem telefon z DUKu i konsultant zmienił mi umowe z rodzinnego za 69.99 na duet za 59.99 a 3 numer jeszcze zmieniliśmy na sam internet za 9.99 20 gb internetu . I konsultant zapewniał że nie stracę smart domu. Także jak nie zostałem zrobiony w balona :) to można obniżyć abonament w smart domie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wrobel99,
wrobel99 pisze: I konsultant zapewniał że nie stracę smart domu.
jeżeli taka oferta została zaproponowana, to smartDOM powinien zostać zachowany. W razie czego daj nam tutaj znać. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Czy ZA KAŻDYM RAZEM, kiedy chce porozmawiać o ofercie z DUK, muszę prosić o kontakt na forum? Przecież to jest nienormalne.
Konsultanci są ZAWSZE zajęci kiedy zadzwonię sam na 2699 i NIGDY nie oddzwaniają.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24,

przepraszam za napotkane niedogodności. Czy połączenie jest wykonywane z numeru, na którym kończy się umowa?
Czy chcesz abym ponownie zleciła kontakt konsultanta DUK?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Tak, połączenie z numeru do przedłużenia. I nie chcę za każdym razem zlecać kontaktu z DUK przez forum ponieważ chcę się dopytać o jedną pierdołę. Chcę zadzwonić i żeby ktoś odebrał. Ktokolwiek. Nie chcę dedykowanego konsultanta bo jestem zwykłym kolesiem z dwoma numerami za 130 zł (oba), a nie firmą z setkami kart. To takie trudne???
I w związku z brakiem możliwości dodzwonienia się proszę o kontakt.
Zygfryt90
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 maja 2014, o 19:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Zygfryt90 »

Witam.
W poprzednim tygodniu złożyłem zamówienie związane z przedłużeniem umowy. Na stronie firmy "kurierskiej" Geis, która miała dostarczyć nową umowę z telefonem widnieje informacja, że "kurier" nie zastał odbiorcy, mimo że przez cały dzień byłem w domu. Oczywiście jest to normalna praktyka tejże organizacji i mnie to nie dziwi.
Problem w tym, że nie mogę przesiadywać całe dnie, a być może tygodnie (ich rekord to 9 "prób" dostarczenia przesyłki do mojego domu) w miejscu zamieszkania.

Czy jest możliwość, żeby ich trochę popędzić? Wiem, że są niereformowalni, ale może ich klient (duża firma jaką jest Plus) coś wskóra. Sam też zadzwonię, choć oni to olewają.
Można też zastrzec, że jeśli paczka jest uszkodzona (całkiem prawdopodobne, kilka razy mi się zdarzyło), to niech nie przyjeżdżają, bo szkoda nerwów.
Zdecydowałem, że jeszcze w środę (18.10.2017) będę w domu, ale po tym dniu mogą mnie zastać co najwyżej w weekendy.

Numer zamówienia: 201710143727181.

Mam nadzieję, że uda się przedłużyć umowę.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

torre24,
przekazałam Twoją prośbę o oddzwonienie konsultanta DUK.

Witaj Zygfryt90,
Zygfryt90 pisze:Mam nadzieję, że uda się przedłużyć umowę.
zgłosiłam już interwencję w Twojej sprawie i również mam nadzieję, że uda się wszystko sfinalizować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alukard88
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 16 paź 2017, o 13:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: alukard88 »

patryk7588 pisze:Jakiś czas temu była możliwość obniżenia umowy uprawniającej za pomocą DUK do 39,99zł bez utraty zniżek SmartDom.
Pytanie do Specjalisty, czy ciągle dostępna jest taka opcja?

DUK dzwonił do mnie i faktycznie promocja jest dostępna 39.99 no limit i 7GB internetu bez rozbijania smartdomu (z tego co zrozumiałem konsultanta nie muszę dobierać telefonu do tej oferty)

Wydaje mi się to ok, tylko zastanawiam się czy jest co jeszcze do porozmawiania zwłaszcza przy abonamencie 49,99zł (też przy przedłużeniu przez DUK konsultant potwierdził, że nie rozbije smartdomu) bo standardowo jest 14GB (standardowe przedłużenie przez internet). Czy ktoś może otrzymał lepsza ofertę?

Generalnie już z grubsza wiem na czym stoję :) Dziękuje Pani Basi za zlecenie kontaktu z DUK
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

SUPER>
Dostalem list z oferta od plusa ze jestem z Wami w abo od 28.10.2006r,i maja oferte dla mnie,...ale jak wchodze w przedłuz umowe poprzez Wasza strone..wyskakuje mi '''brak oferty dla Twojego numeru.Super.
Pozdrawiam.
Macie balagan i tyle.
ODPOWIEDZ