Mam pytanko, gdy przeglądam swoje dostępne pakiety w Plus Online i aplikacji oprócz tych wymienionych powyżej mam takie coś jak Pakiet IPLA bez limitu. Nie znalazłem o nim ani słowa w moim aneksie (jest tylko inny pakiet przeznaczony dla wyższej ofert) ani również opcji wyłączenia go. Proszę o informację co to za pakiet, bo nie chciałbym żeby zaczęły mi się naliczać za niego jakieś opłaty. Właśnie kończy mi się pierwszy okres rozliczeniowy w nowej ofercie.Kolejoman pisze:Ekspresowy kontakt z DUK.
Jakiś fajerwerków nie było ale jest okej. Zaproponowano mi to co jest w taryfie Plus 40 czyli:
-nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne
-nielimitowane SMS i MMS do wszystkich sieci
-internet 2 GB
Oprócz tego za racji że przedłużam umowę (to co na stronie):
- dodatkowy jednorazowy pakiet 12 GB na okres całej umowy, który schodzi po wykorzystaniu pakietu miesięcznego
I bonus z DUK:
- rabat 10 zł na abonament przez pierwsze 6 miesięcy
Czyli opłata przez pierwsze 6 miesięcy 20 zł, potem 30 zł.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 55
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
Pakiet jest darmowy.
Dzięki niemu możesz oglądać materiały oraz kanały TV na Ipli oraz CP GO nie pomniejszają swojego pakietu danych.
Dzięki niemu możesz oglądać materiały oraz kanały TV na Ipli oraz CP GO nie pomniejszają swojego pakietu danych.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Kolejoman,
to darmowy pakiet w ramach przedłużanej umowy. Jeżeli masz poprawnie skonfigurowany telefon z APN: plus, to zgodnie z tym, co napisał patryk7588, transmisja danych w aplikacji IPla jest darmowa.
to darmowy pakiet w ramach przedłużanej umowy. Jeżeli masz poprawnie skonfigurowany telefon z APN: plus, to zgodnie z tym, co napisał patryk7588, transmisja danych w aplikacji IPla jest darmowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam umowa kończy mi się w styczniu 2019 wiem że jest to długo ale bardzo mi zależy na przedłużeniu już teraz gdyż nie jestem zadowolona z obecnej taryfy a rozważam też wcześniejsze przejście do konkurencji . W dodatku telefon uległ malemu wypadkowi a jest mi bardzo niezbędny do pracy. Czy istnieje jakaś szansa aby DUK przygotował coś wcześniej. Jestem waszą wieloletnią klientką mam nadzieję że zależy Wam na zatrzymaniu klienta. Z góry dziękuję za odpowiedź :
Re: Przedłużenie umowy
W tym miesiącu kończy mi się umowa. Proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia. Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj werdor,
Logi,
oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.werdor pisze:umowa kończy mi się w styczniu 2019
Logi,
podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.Logi pisze:Proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A czy jest jakas szansa dowiedzenia sie czy cos takiego juz jest w DUK bo naprawde mi zalezy a jestem w kropce. Pozdrawiam
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
A ile miesiecy ci zostalo jeszcze? Choc pierwsze oferty sa gorsze niz pozniejwerdor pisze:A czy jest jakas szansa dowiedzenia sie czy cos takiego juz jest w DUK bo naprawde mi zalezy a jestem w kropce. Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
[quote="Basia_Plus"][/quote], wysłałem numer przez formularz
Problem polega na tym, że została przedłużona umowa z użytkownikiem numeru, który nie jest uprawniony do podejmowania decyzji i nie zgadzam się na taką ofertę. Rozmowa miała miejsce 28 marca o godzinie 13:45. Użytkowniczka numeru została poinformowana , że będzie mogla zapoznać się z przedstawiona ofertą przy czym 1 kwietnia dostała SMS o wejściu w życie nowej oferty. Po raz kolejny konsultanci wprowadzają w błąd. Czekam na kontakt
Problem polega na tym, że została przedłużona umowa z użytkownikiem numeru, który nie jest uprawniony do podejmowania decyzji i nie zgadzam się na taką ofertę. Rozmowa miała miejsce 28 marca o godzinie 13:45. Użytkowniczka numeru została poinformowana , że będzie mogla zapoznać się z przedstawiona ofertą przy czym 1 kwietnia dostała SMS o wejściu w życie nowej oferty. Po raz kolejny konsultanci wprowadzają w błąd. Czekam na kontakt
Re: Przedłużenie umowy
Szczerze zalezy mi zeby dostac nowy telefon bo moj sie posypal a koszty naprawy przekraczaja wartosc a umowa do polowy stycznia
Czy ktos pomoże????
Czy ktos pomoże????
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Watpie bo pozostalo ci ponad 8 miesiecy a nowe umowy sa 8 a 7 choc moga byc gorsze warunki... raczej pozostaje ci nowa umowa lub szukac telefonu gdzie indziej.werdor pisze:Szczerze zalezy mi zeby dostac nowy telefon bo moj sie posypal a koszty naprawy przekraczaja wartosc a umowa do polowy stycznia
Czy ktos pomoże????
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Masz 14 dni na odstapienie umowy zawartej na odleglosc.mati55 pisze:, wysłałem numer przez formularzBasia_Plus pisze:
Problem polega na tym, że została przedłużona umowa z użytkownikiem numeru, który nie jest uprawniony do podejmowania decyzji i nie zgadzam się na taką ofertę. Rozmowa miała miejsce 28 marca o godzinie 13:45. Użytkowniczka numeru została poinformowana , że będzie mogla zapoznać się z przedstawiona ofertą przy czym 1 kwietnia dostała SMS o wejściu w życie nowej oferty. Po raz kolejny konsultanci wprowadzają w błąd. Czekam na kontakt
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
werdor,
oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
mati55,
masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli została zawarta na osobę fizyczną.
Czy użytkownik telefonu wyraził zgodę na zmianę warunków umowy na podstawie rozmowy telefonicznej bądź SMS-a?
oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
mati55,
masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli została zawarta na osobę fizyczną.
Czy użytkownik telefonu wyraził zgodę na zmianę warunków umowy na podstawie rozmowy telefonicznej bądź SMS-a?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo dziękuję. Umowa a konkretnie wyszło, że dwie przedłużona :)Basia_Plus pisze:sq3ntx,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.sq3ntx pisze:Nikt jeszcze nie dzwonił.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sq3ntx ,
super dzięki za info.sq3ntx pisze:Umowa a konkretnie wyszło, że dwie przedłużona :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ