Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Zmieniaja sie moze z dwa razy w miesiącu.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Radziulasek
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 10:19

Przedłużenie umowy w Plus GSM

Post autor: Radziulasek »

Witam serdecznie,
proszę o kontakt w sprawie przedłużenie umowy w PLUS GSM - mamy u Państwa 4 aktywacje. Niestety Nokia Asha 300 na jednym z numerów bardzo zawiodła i chciałbym dowiedzieć się kiedy mogę na tym numerze przedłużyć umowę. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam. Numer i szczegóły podam jak zwykle w bezpieczny sposób.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2014, o 14:56 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Radziulasek, prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karatesan
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 2013, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: karatesan »

Witam,

mam pytanie: co jezeli inna siec oferuje lepsza oferte (dopasowana do moich oczekiwan)? Czy plus jest w stanie cos zmienic dla indywidalnego klienta? Po kilku rozmowach z konsultantami kazdy mowil, ze nie ma zadnej mozliwosci negocjowania oferty (która niestety mnie nie zadowala). To samo w salonie.
misiek_str
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek_str »

witam, wiadomo już coś w sprawie tej nieszczęsnej faktury na sprzęt??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj karatesan,

w przypadku konwersji numeru, nie ma możliwości negocjowania oferty. Aktywacja może zostać dokonana w ramach aktualnie obowiązujących ofert.

A jak zapatrujesz się na nowe Taryfy LTE?

Witaj misiek_str,

sprawa jeszcze w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo czekasz :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Justynaa.
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 sty 2014, o 12:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Justynaa. »

Przepraszam z góry, że być może zadaję pytanie w nieodpowiednim wątku. Otóż dokonywałam konwersji z mix na abonament. Dziś została wystawiona mi pierwsza faktura na kwotę 130,16. Moją taryfą jest OMG 49,90. Umowa została zawarta 21.01 , fizycznie podpisana 24.01, a aktywacja numeru w abonamencie nastąpiła 29.01. Faktura według informacji na plus online została wystawiona za okres od 9.01 do 8.02. Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć? Skąd taka kwota? I ten okres od 9.01?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Justynaa - proszę poszukaj następnym razem odpowiedniego wątku.

W nawiązaniu do poruszonej kwestii wyjaśniam, że data, która widnieje na wystawionej fakturze oznacza jedynie okres rozliczeniowy, w którym Twój numer telefonu będzie rozliczany.

W pierwszej fakturze abonament jest naliczony od chwili podpisania umowy od dnia aktywacji do końca pierwszego okresu rozliczeniowego - opłata wyliczona jest proporcjonalnie, oraz za kolejny okres rozliczeniowy.

W następnych fakturach abonament będzie zawsze naliczany z góry. Dodatkow doliczone możesz mieć opłaty za usługi z jakich skorzystałaś.

Szczególowe wyjaśnienie możesz uzyskać poprzez wysłanie zapytania kanałem zautoryzowanym - szczegóły związane z procedurą znajdują się na stronie http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radioaktywny
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2014, o 21:29

Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: radioaktywny »

Sytuacja przedstawia się tak, że zawsze kiedy kończyła mi się umowa dzwonił ktoś z działu utrzymania i proponował mi nową ofertę, a później negocjowaliśmy cenę telefonu. Zawsze byłem z tego zadowolony, bo w zamian za wysokie rachunki dostawałem tańsze telefony.
Teraz znowu chciałem umowę przedłużyć, ale początkowo nikt nie myślał nawet o rabacie, który przecież regularnie dostawałem, a później okazało się, że dzwoniący do mnie przedstawiciel nie może mi zaproponować abonamentu wyższego niż 83 zł, przekłada się to na wysoką cenę słuchawki mimo tego, że 50% rabat już dostałem.
W przyszłym tygodniu kończy mi się umowa i prawdopodobnie przeniosę numer do innego operatora, ale zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć, czy jest szansa, że skontaktuje się ze mną osoba, która będzie mogła przedstawić mi pełną ofertę, a dodatkowo tak jak w przeszłości potraktować mnie w sposób adekwatny do moich wydatków?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2014, o 13:02 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, wątek związany z przedłużeniem umowy.
misiek_str
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek_str »

nie ukrywam, że sprawa irytuje mnie coraz bardziej, ludzie , od momentu przedłużenia umowy minęło 10 dni, dalej nikt nic nie wie???? czy to jest poważne??
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WiTT »

lodyga pisze:Do mnie oddzwonili po 2 tygodniach.
Do mnie oddzwonili dnia następnego i tego samego dnia przedłużyłem umowę :-) papiery dotarły do mnie chyba 3-4 dni później :-)
Być może ja jestem jakiś odosobniony przypadek, ale u mnie poszło sprintem ;-)
karatesan
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 2013, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: karatesan »

Joanna_Plus pisze:Witaj karatesan,

w przypadku konwersji numeru, nie ma możliwości negocjowania oferty. Aktywacja może zostać dokonana w ramach aktualnie obowiązujących ofert.

A jak zapatrujesz się na nowe Taryfy LTE?
O tym juz sie dowiedzialem z salonu:/ Tylko czy, jezeli w innej sieci znajduje lepsza dla siebie oferte to Plus nei jest w stanie dopasowac sie do mnie? Czy gdy zloze wniosek o przeniesienie nr (na co niestety juz jestem zdecydowany) moge sie spodziewac chociaz oferty dorownujacej konkurencji ( w tym jednym konkretnym przypadku).
KRONOS1992
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 lis 2013, o 18:57

Przedłużenie abonamentu zmiana taryfy OMG --> LTE

Post autor: KRONOS1992 »

Witam serdecznie, mam pytanie a mianowicie niedawno otrzymałem telefon z ofertą przedłużenia umowy itp. zgodziłem się na to nie wiedząc że istnieje nowa taryfa bardziej korzystna dla mnie z którą nie zostałem zapoznany, dziś otrzymałem umowę i telefon od kuriera lecz chciałbym ową umowę rozwiązać i przejść na inną taryfę czy istnieje taka możliwość ? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2014, o 18:38 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, wątek związany z przedłużeniem umowy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

radioaktywny,

prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas konsultanta o kontakt.

misiek_str,

rozumiem Twoje zniecierpliwienie. Problem jest niestety techniczny i pracujemy nad jego rozwiązaniem.

karatesan,
Joanna_Plus pisze: w przypadku konwersji numeru, nie ma możliwości negocjowania oferty. Aktywacja może zostać dokonana w ramach aktualnie obowiązujących ofert.
Jakie konkretnie są Twoje oczekiwania?

Witaj KRONOS1992,

możesz skorzystać z odstąpienia od umowy. Prawo to przysługuje Klientowi indywidualnemu w terminie 10 dni kalendarzowych (bierzemy pod uwagę datę otrzymania przesyłki).

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie:

- kompletnej przesyłki w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym;
- wraz z dokumentami - oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz kopią dokumentu zakupu (faktura bądź dowód wydania).

Zwrotu przesyłki należy dokonać najlepiej za pośrednictwem firmy kurierskiej, która dostarczała umowę lub za pośrednictwem innej firmy kurierskiej z zastrzeżeniem, że odbiorca przesyłki będzie miał zapewnioną możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki pod względem jej kompletności, stanu zwracanego towaru oraz zasadności zwrotu w momencie przyjmowania przesyłki. W przypadku braku takiej możliwości przesyłka nie zostanie przyjęta i zostaje zwrócona do nadawcy.

Przesyłkę należy kierować pod adres nadawcy, który znajduje się na formularzu odstąpienia od umowy.

Zwrotu przesyłki dokonujesz na swój koszt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olo_70
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2014, o 23:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: olo_70 »

Witam, w najbliższym czasie kończy mi się umowa i chciałbym zapoznać się z nową propozycją dla mnie. Na stronie przedłużam umowę nic nie ma, a otrzymałem sms-a że w salonie mają już coś przygotowane, ale może przez internet mógłbym liczyć na ciekawszą propozycję. Proszę o przygotowanie oferty która pojawiłaby się na stronie.
ODPOWIEDZ