Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

DARIUSZ-WLAZEL rozumiem, że kontaktował się z Tobą pracownik DUK?

mekong, super! Bardzo się cieszę, że dostałeś satysfakcjonującą Cię ofertę. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
meesioo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 6 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: meesioo »

Niestety muszę przyznać, że po 17 latach spędzonych z Plusem trzeba będzie się w sierpniu rozstać. Nigdy nie dostałem tak kiepskich warunków na przestrzeni tego czasu! Zawsze były dla mnie atrakcyjne na tle ofert innych operatorów. Wypowiedzenie nie było nawet konieczne! Po raz pierwszy kontaktowałem się z DUK na początku stycznia br. i było dość drogo. Odpuściłem więc na 2 miesiące i co? Konsultant z DUK poinformował mnie kilka dni temu, że od 1.02.2017 r. oferty z telefonem są tylko i wyłącznie w systemie ratalnym. Po przeliczeniu koszty takiej umowy są horrendalne, na dodatek wymuszają podpisanie umowy na 26 miesięcy z abonamentem o wysokości 69,99 zł, co i tak w stosunku do konkurencji jest zawyżone o min. 20 zł. Poczekam jeszcze tylko z ciekawości na cenę Galaxy S8, który powinien pojawić się za jakieś 2 miesiące. Może Plus zmieni politykę do tego czasu.
AilO
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 lut 2017, o 10:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: AilO »

Moja przygoda z DUK i przedłużaniem umowy - ku przestrodze...
ponad tydzień temu wykonałem kilka telefonów do DUK - zawsze wszyscy rozmawiają, oddzwonią w "najkrótszym możliwym czasie". W moim przypadku ten "najkrótszy" czas to dokładnie tydzień (słownie: JEDEN TYDZIEŃ).
Ale pal licho....
Dzwoni jedna konsultantka. mówię że jestem już 16 lat w sieci, chcę przedłużyć umowę na firmę BEZ telefonu.
Proponuje mi ofertę słabą, gorszą niż na stronie internetowej. dodatkowo, twierdzi że nie widzi jednej oferty, ma się skonsultować z koleżanką i oddzwonić. nie oddzwania.
za to za 3-4h oddzwania inna konsultantka, która chyba nie ma pojęcia że ktoś już do mnie dzwonił. Tym razem widzi wszystkie oferty, ale.... znowu proponuje ofertę GORSZĄ niż na internecie!!!
Na moją uwagę, że coś słabo, bo na necie jest więcej GB, pani z rozbrajającą szczerością ściemnia mi, że aaa, fakt, dwa tygodnie temu to się pojawiło, ale to błąd i mieli to już zgłosić, bo to błąd i nie można i że to błąd. SERIO????
Po krótkiej dyskusji dowiaduję się, że jak chcę to mogę sobie spróbować przedłużyć umowę przez net, jak nie chcę u niej.
ogólnie niemiło zakończyła się rozmowa... PLONK...
harry.wesoly
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 29 lut 2012, o 20:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: harry.wesoly »

Witam. W imieniu rodzicow wyslalem poczta wypowiedzenia na ich telefony. Dzis dzwonil do ojca jakis konsultant. Ojciec twierdzi i jest pewny ze na nic sie nie godzil. Po tej rozmowie poprzez strone plusa sprawdzilem oba numery telefonow i dostepne propozycje przedluzenia dedykowane tym numerom. W obu przypadkach na czerwono napis w stylu DLA PONANEGO NUMERU W SKEPIE ISTNIEJE JUZ ZAMOWIENIE. I tu moje pytanie co dokladnie oznacza taki komunikat? Czy konsultant po przedstawieniu mu oferty i nie wyrazeniu przez ojca zgody mimo wszystko przyjal ze przedluza on umowy? Jeszcze przed rozmowa szlo sprawdzic propozycje dla tych numerow. Mam dowod ze nie bylo zgody w postaci nagrania. Prosze o odpowiedz i pomoc
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

AilO w zależności od wyboru kanału, przez który chcesz przedłużyć umowę, oferty mogą się między sobą różnić.
Jeśli oferta, jaka została Ci przedstawiona telefonicznie, nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze możesz wybrać inną możliwość np. przez Sklep internetowy, o którym wspominasz w poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AilO
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 lut 2017, o 10:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: AilO »

Magda_Plus pisze:AilO w zależności od wyboru kanału, przez który chcesz przedłużyć umowę, oferty mogą się między sobą różnić.
Jeśli oferta, jaka została Ci przedstawiona telefonicznie, nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze możesz wybrać inną możliwość np. przez Sklep internetowy, o którym wspominasz w poście.
To że oferty się różnią to rozumiem. Nie rozumiem za to, dlaczego oferta na stronie została określona przez pracownika DUK jako BŁĘDNA :)
No i nie spotkałem się jeszcze z sytuacją (w żadnej sieci!), że konsultant biura utrzymania nie proponuje najlepszej możliwej oferty, a odsyła mnie do strony internetowej :)
harry.wesoly
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 29 lut 2012, o 20:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: harry.wesoly »

Magda_Plus pisze:AilO w zależności od wyboru kanału, przez który chcesz przedłużyć umowę, oferty mogą się między sobą różnić.
Jeśli oferta, jaka została Ci przedstawiona telefonicznie, nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze możesz wybrać inną możliwość np. przez Sklep internetowy, o którym wspominasz w poście.
No ale ja sie pytam konkretnie co oznacza taki status poprzez strone internetowa bo po rozmowie z konsultantem pokazuje teraz wlasnie takie cos jak pisalem. Dodam ze poprzez www nic nie zamawialem. Ps ja nie chce przedluzac. Jestem tylko ciekaw czy wasz pracownik nie oszukal mojego ojca
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

harry.wesoly przepraszam przeoczyłam Twoją wypowiedź. :oops:
Jeśli pojawia się informacja, że dla podanego numeru w sklepie internetowym jest już zamówienie, może to oznaczać, że wcześniej było zawierane przedłużenie umowy za pośrednictwem tego kanału. To błąd systemowy, który mogą usunąć pracownicy sklepu. Wystarczy ich o tym fakcie powiadomić.
AilO pisze:Nie rozumiem za to, dlaczego oferta na stronie została określona przez pracownika DUK jako BŁĘDNA :)
Trudno mi się ustosunkować do rozmowy jaką odbyłeś z konsultantem.
Zgodnie z tym, co napisałam wcześniej oferty mogą się różnić między sobą. Pracownik Działu Utrzymania Klienta przestawia ofertę, którą dysponuje. Jeśli nie zdecydujesz się na ofertę przedstawioną Ci telefonicznie, a podoba Ci się promocja dostępna na stronie, to bez przeszkód możesz z niej skorzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gabriel12
Starszy Plusmaniak
Posty: 155
Rejestracja: 20 lis 2015, o 23:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Gabriel12 »

Czy wy macie poza Duk-iem coś takiego jak dział rezygnacji?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Gabriel12,

chcesz przedłużyć umowę czy sprawdzić status rezygnacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
switek1987
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 lut 2016, o 16:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: switek1987 »

Konczy mi się umowa na jednym numerze ale mam obawy czy przedłuzac umowe przez DUK gdyż ostatnio mialem przez to mase klopotow. Pół roku przed zakonczeniem umowy wyslalem wypowiedzenie ze do konca umowy i rezygnuje.Dzien pozniej zadzwoniono do mnie z DUK z oferta. Była na tyle atrakcyjna ze zgodzilem sie przedluzyc na kolejne 24 msc + 6 ze starej umowy. Mija 6msc... Sobota, wyjazd na weekend do Pragi i brak zasiegu. Myslalem ze to chwilowe ale gdzie tam. Przekraczam granice po week i dzwonie do plusa."Skonczyła sie Panu umowa"... Przeciez mam nowa do 2018 :) Ide do salonu, duplikat karty i cisza :) Wracam z umowa do 2018 :) Pracownik gdzies dzwoni i slysze ze ktos dalej twierdzi ze umowa mi sie skonczyla po czym pokazuje mu nowa umowe. Reklamacja, dobry tydzien bez telefonu. Przychodzi list z kara umowna na ponad 1300zł ale jako staly klient kara zostanie anulowana a abonament wznowiony :D :D Tak sie traktuje teraz klientow :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

switek1987,
- przepraszam za tę sytuację. Jeżeli sprawa jest jeszcze nie rozwiązana, to podaj proszę numer zgłoszenia. Przyśpieszę rozpatrzenie reklamacji.
Jeśli chodzi o numer, na którym kończy się umowa, to mogę zlecić kontakt pracownika DUK. W tym celu podeślij mi tym formularzem numer, o który chodzi oraz numer kontaktowy do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

ktry pisze:Dokładnie tak jest. Klient stały to głupi klient ,którego można doić i musi mieć gorsze warunki jak nowy.
Ta zasada nie dotyczy się tylko plusa,ale wszystkich operatorów ,ubezpieczalni,banków , firm itp.
Dlatego trzeba zawsze zmieniać firmę po zakończeniu umowy i powracać po zakończeniu kolejnej. Jak ktoś szuka taniej. Chyba że ktoś przetestował wszystkie i w danej jest mu najlepiej z jakiegoś powodu, to zostaje i niestety musi przepłacać jako stały klient. Widzę że jeszcze do niektórych to nie dociera. Stały klient to leń ,któremu nie chce się szukac taniej ,więc niech płaci za swoje lenistwo.
Jest w tym sporo racji, a zmieniając sieć zyskuje się zawsze 6 miesięcy opłat abonamentowych za free...czyli umowa jest tylko na 18 miesięcy.
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukaszko »

Czy przedłużając obecnie umowy jest możliwość zakupu telefonu NIE na raty, czyli tak jak było kiedyś?
Obecna sprzedaż ratalna jest chyba tylko dla frajerów, sumaryczny koszt rat wyraźnie większy niż wartość telefonu na rynku.
Radziulasek
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 10:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Radziulasek »

Witam serdecznie,
uparcie dzwoni do mnie jakaś firma w imieniu POLKOMTEL i chce rozmawiać o przedłużeniu umowy.Niestety dogadać się nie bardzo można. Bardzo proszę o kontakt pracownika DUK. Chciałbym sprawdzić czy faktycznie dla mojego numeru można przedłużyć umowę a jeśli tak to na jakich zasadach. Będę wdzięczny.
ODPOWIEDZ