Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

darekmp3 pisze:Witam.
Mam abonament za 69,99 zł i zbliżam się powoli do końca umowy. Chciałbym przedłużyć umowę, ale skorzystać z
oferty bez telefonu za 49,99 zł + 5GB. Czy w tej sytuacji będę musiał rozwiązać dotychczasową umowę i podpisać nową?
bez telefonu za 49,99 zł + 5GB ??? Bardzo drogo chcesz płacić. Zona za 49,99 to ma 17 gb i A5 2016 oraz no limit
adamw
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 maja 2013, o 01:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adamw »

Witam
W kwietniu kończy mi się umowa na jeden numer, w sierpniu na kolejne 2, dzwoni już do mnie konkurencja i przedstawili mi bardzo korzystną ofertę już od teraz z telefonami po korzystnych cenach. Jestem już z Plusem ponad 15 lat, dlatego też postanowiłem zorientować się co może przedstawić mi Plus. To co usłyszałem przez telefon niestety ... mogę coś zmienić dopiero około lipca, ceny telefonów może będą atrakcyjne, najlepiej żebym zaczekał do końca umowy i wtedy zdecydował czy zostać czy wybrać konkurencję. Myślałem, że Plusowi zależy na stałych klientach. Mam nadzieję, że potraficie Państwo przedstawić przynajmniej zbliżoną ofertę.
Pozdrawiam
darekmp3
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 8 lut 2016, o 22:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darekmp3 »

dublin1705 pisze:
darekmp3 pisze:Witam.
Mam abonament za 69,99 zł i zbliżam się powoli do końca umowy. Chciałbym przedłużyć umowę, ale skorzystać z
oferty bez telefonu za 49,99 zł + 5GB. Czy w tej sytuacji będę musiał rozwiązać dotychczasową umowę i podpisać nową?
bez telefonu za 49,99 zł + 5GB ??? Bardzo drogo chcesz płacić. Zona za 49,99 to ma 17 gb i A5 2016 oraz no limit
Będę płacił połowę czyli 25 zł bo to druga usługa w smartdom. Pierwszy mam internet LTE no i ten telefon za połowę.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

adamw, prześlij mi proszę tym formularzem numer, na którym chcesz przedłużyć umowę. Przekażę prośbę o kontakt i nasz konsultant oddzwoni z ofertą ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Ewa_Plus pisze:michal8937,
- poprosiłam DUK o pilny kontakt z Tobą.
Dziękuję!
piter_00
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: piter_00 »

Witam. Mógłbym prosić o kontakt z DUK do mojej żony w celu przedstawienia oferty do przedłużenia abonamentu?
reneyvan
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 15 wrz 2015, o 23:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: reneyvan »

Jestem w Plusie od 17 lat.
Obecnie mam taryfę LTE 109, 99 M. 4.4 GB i nielimitowane połączenia i sms - y.
Propozycja przedłużenia przez konsultanta - 89 PLN przy tych samych warunkach.
Na uwagę, że u konkurencji mam za 29 PLN rozmowy i sms - y nielimitowane oraz 10 GB propozycja podobna tyle, że za 49 PLN.
Czasem ma wrażenie, że konsultanci rozmawiają z każdym, jak z jeleniem, którego należy naciągnąć ile się da.
Oczywiście padła propozycja taryfy z telefonem, ale znając ceny u Plusa spasowałem.
Kilka lat temu musiałem pisać do BOK, żeby łaskawie dali mi smartfon za 400 PLN, bo chcieli dać taki sprzed roku za 599 PLN. Był to czas, gdy w Plusie miałem 3 telefony i Internet.
Pewnie teraz zaproponują stary sprzęt za niebotyczną kwotę
Jeszcze się wahałem, ale po tej propozycji mówię pas.
Próbowałem jeszcze w sklepie, ale po podaniu numeru i kodu z sms - a wyskakuje komunikat, że w sklepie jest zamówienie.
Ciekawe, bo nic nie zamawiałem.
Ale mają tam bałagan.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2017, o 21:49 przez reneyvan, łącznie zmieniany 2 razy.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Zapoznaj się z Plush Abonament.
reneyvan
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 15 wrz 2015, o 23:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: reneyvan »

Wolę konkurencję.
Internet jest dużo szybszy, a cena taka sama.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

piter_00,
- wysłałam prośbę do DUK o kontakt z Twoją żoną. Wkrótce możecie się spodziewać telefonu.

reneyvan,
- oferta, o której pisał patryk7588, byłaby dla Ciebie najkorzystniejsza, więc warto ją rozważyć. Ewentualnie jeśli chciałbyś porozmawiać jeszcze z pracownikiem DUK, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

michal8937 pisze:
Ewa_Plus pisze:michal8937,
- poprosiłam DUK o pilny kontakt z Tobą.
Dziękuję!
Kiedy się można spodziewać kontaktu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

michal8937,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Basia_Plus pisze:michal8937,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Dziękuję.
Lord79
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 9 mar 2017, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lord79 »

Basia_Plus pisze:Lord79,

przekazałam prośbę o kontakt i zmianę konsultanta.
Kolejny przykład lekceważenia klienta:
Pracownik DUK dzwonił 12.04, przedstawił ofertę, ale miał zadzwonić następnego dnia w sprawie telefonu. Dziś mamy 20.04 i cisza.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Lord79,
- przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam DUK o wyjaśnienie i pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ