Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

twojbyly,
- jeśli rozbijesz smartDOM, to będziesz mógł na nowo wejść do programu na obecnych warunkach. Te warunki się pozmieniały nieco na przestrzeni 3 lat, więc upewnij się wcześniej, czy posiadasz odpowiednią umowę uprawniającą i czy promocja, którą chcesz wybrać dla umowy z rabatem jest dedykowana do SmartDOM'u, albo czy nie jest wykluczona.

guren,
- przykro mi, że nie udało znaleźć się odpowiedniej dla Ciebie oferty. Jeśli chcesz, możesz przejść do Plush Abo, ale nie przez przedłużenie umowy. Plus Abo dostępne jest dla numerów konwertujących z karty na abonament, więc jeśli po rozwiązaniu umowy zachowasz numer w ofercie na kartę, to będziesz mógł przenieść się do Plus Abo.

Olsza1234,
- o ile nie obniżysz podstawowej kwoty abonamentu, to możesz wybrać dowolną ofertę ze strony poza wykluczonymi ze smartDOMu. Listę wykluczonych promocji znajdziesz w bieżącym regulaminie smartDOM

mpmdembi,
- w zależności od kanału sprzedaży oferty mogą się różnić, więc możliwe że konsulat nie miał dostępnych innych oferty, niż te które zaproponował.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kecaj92
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 maja 2017, o 13:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kecaj92 »

Witam
Za jakieś 4 miesiące kończy mi się umowa.
Chciałem przedłużyć na ofertę bez telefonu, ale niestety nie widzę opcji na 12msc.
Abonament jaki mnie interesuje to 69,99zł, ale zaproponowane mi 14gb zamiast 11 to żaden szał, jest to zdecydowanie za słaba oferta, proszę o kontakt z przedstawieniem mi czegoś korzystniejszego, najlepiej na 12msc 14gb i abonament przez 3msc za 0zl
tel do kontaktu xxxyyyzzz
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, o 13:37 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam nr telefonu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj kecaj92,
- poprosiłam już DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą. Mam nadzieję, że uda się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Ewa_Plus pisze: mpmdembi,
- w zależności od kanału sprzedaży oferty mogą się różnić, więc możliwe że konsulat nie miał dostępnych innych oferty, niż te które zaproponował.
Oczywiście, ale nic nie usprawiedliwia arogancji konsultanta. Chodzi o formę wypowiedzi oraz o nie okłamywanie klientów. Zaprzeczanie istniejącym ofertom w swojej sieci (już nie mówię o obcych, o których pracownik DUK też powinien coś wiedzieć).
No i kompletny brak zaangażowania, zaproponowania alternatywy itp. Od 20. lat nie spotkałem się z czymś takim i od 20. lat nie szukałem realnie innych sieci, a teraz już mam prawie "ugadane" z Orange. Jeśli DUK chce tracić klientów będących w sieci od tylu lat, to przyszłość Polkomtela widzę w ciemnych barwach...

A tak na marginesie, to w piątek wysłałem formularz z prośbą o kontakt i jak do tej pory nic :-(
Olsza1234
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Olsza1234 »

Płacę teraz 40zł/m mam ofertę 79,99zł/m (-50) oczywiscie, czyli mogę zmienić to bez obaw na 89.99zł/m i rabat -50% będzie dalej? :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mpmdembi,
- DUK nie posiada oferty Plush Abo, nie mniej jednak dysponuje ofertami no limit z umową na 2 lata. Z informacji, jakie uzyskałam, to taka propozycja też padła podczas rozmowy. Jeśli chcesz mogę poprosić konsultanta DUK o kolejny kontakt z Tobą.
Jeśli jednak zależy Ci na ofercie Plush Abo, to też możesz z niej skorzystać, ale nie przez przedłużenie umowy. Jak pisałam wcześniej, jest to możliwe przez przeniesienie numeru z oferty na kartę. Po rozwiązaniu umowy, możesz zachować numer w ofercie na kartę i zrobić taką konwersję do oferty Plush Abo.

Olsza1234,,
- nie powinno być problemu, ale dla 100% pewności zerknij proszę na szczegóły promocji i regulamin oferty. Sprawdź jaka nazwa promocji tam widnieje i porównaj z listą promocji wykluczonych która jest w regulaminie smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- DUK nie posiada oferty Plush Abo, nie mniej jednak dysponuje ofertami no limit z umową na 2 lata. Z informacji, jakie uzyskałam, to taka propozycja też padła podczas rozmowy. Jeśli chcesz mogę poprosić konsultanta DUK o kolejny kontakt z Tobą.
Jeśli jednak zależy Ci na ofercie Plush Abo, to też możesz z niej skorzystać, ale nie przez przedłużenie umowy. Jak pisałam wcześniej, jest to możliwe przez przeniesienie numeru z oferty na kartę. Po rozwiązaniu umowy, możesz zachować numer w ofercie na kartę i zrobić taką konwersję do oferty Plush Abo.
Dzięki za pomoc! Zadzwonił przed chwilą do mnie konsultant. Konkretna i miła rozmowa - czyli da się! Oferty nie powiem, że takie jak Plusz, a nawet ciut drożej niż Simplus z pakietem no limit i 6GB za 29zł, ale do tego dostałem pewne "gratisy" jak rozmowy międzynarodowe wymienne na 120 minut/SMSów w roamingu (choć tu mam nadzieję, że UE poprzez UKE zmusi Polkomtel do przestrzegania prawa w zakresie dyrektywy roam like at home, ale to nie temat na dyskusję na tym forum). No i umowa jest na 2 lata.
Jednym słowem jak się chce zatrzymać klienta, to można... ciekaw tylko jestem ilu jest takich "szalikowców" jak ja, którzy się tak łatwo nie poddają, a ilu mówi dziękuję i przechodzi do konkurencji...
ojdana65
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 13 lip 2015, o 11:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ojdana65 »

Chciałbym poprosić o kontakt z konsultantem w celu przedłużenia umowy najlepiej z tym samym co kontaktował się ze mną 3 marca.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

ojdana65 ,
- poprosiłam DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Witam za niecałe 3 miesiące konczy mi sie umowa w plusie ktora jest rabatowana w programie smart dom.Abonament podstawowy wynosi 85 zl wiec po rabacie jest to 42,50 czy przedluzajac umowe w sklepie internetowym i obnizajac abonament do 49.99 nadal utrzymam rabat -50%???
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

matti100,
- obniżenie abonamentu spowoduje utratę rabatu 50%.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Ewa_Plus pisze:matti100,
- obniżenie abonamentu spowoduje utratę rabatu 50%.

To dziwne ponieważ za pośrednictwem kanału telefonicznego jest możliwe obniżenie abonamentu do kwoty 49,99 i następnie zrabatowanie go do kwoty 25 zł. Rozumiem przez to że każdy kanał sprzedażowy posiada rózne regulaminy programu Smartdom??
amikolajg
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 4 mar 2016, o 05:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amikolajg »

W dniu 13.05 po kontakcie z infolinią handlową "przedłużyłem umowę". Pani "obiecywała" że za dodatkową opłatą będę posiadał internet bez limitu w LTE. Po zapoznaniu się z regulaminem usługi internetu bez limitu w abonamencie, dostępnego na stronie internetowej plusa stwierdziłem iż po wykorzystaniu podstawowego pakiety prędkość spadnie do 512 kbs. Po dwóch lub trzech dniach zadzwonił kurier z informacją o paczce dla mnie, a ja powiedziałem iż nie odbieram.
Moje pytanie brzmi czy umowa została przedłużona? Nic nie podpisałem, ale w aplikacji plus online miałem napisane iż umowa na abonament jest do września a teraz mam do końca tego miesiąca.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

matti100,
- nie chodzi o różne regulaminy programu smartDOM. Niektóre kanały sprzedaży posiadają specjalne oferty, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do progu 39,90 zł. Ale jak wspomniałam nie są to oferty standardowe, więc przedłużając umowę na własną rękę np. przez sklep internetowy i wybierając niższy abonament, straciłbyś rabat.
Jeśli jednak podczas rozmowy telefonicznej konsultant Ci zaproponuje obniżenie abonamentu z jednoczesnym zachowaniem benefitów smartDOM, to znaczy że przedstawia Ci właśnie tę ofertę specjalną.

amikolajg,
- jeśli nie odebrałeś przesyłki od kuriera i nie podpisałeś umowy, to nie została ona przedłużona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amikolajg
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 4 mar 2016, o 05:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amikolajg »

Tylko teraz chciałbym przedłużyć umowę na innych warunkach, ale kontakt z 2699 mam już zablokowany.
Kolejne pytanie jak jest z tym internetem bez limitu w lte mając abonament?
ODPOWIEDZ