Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bquote »

marcinosu002 pisze:Chciałbym się dowiedzieć jak teraz wygląda sprawa przedłużenia umowy która jest drugą usługą w smartdom z otrzymaniem telefonu na normalnych zasadach "nie na raty". Pozdrawiam mam nadzieje ze juz można przez DUK dostać telefon bez rat.
Pozdrawiam
Obecnie Klienci, którzy mają SmartDom:
1. Na stronie www nie możesz przedłużyć umowy ze sprzętem. Możesz zamówić ofertę "Tylko SIM" - co sprawdzisz wpisując swój numer na stronie "Przedłuż umowę".
2. Na infolinii dostaniesz tylko ofertę na raty. Cena telefonu jest stała tj. nawet jeśli podniesiesz sobie wysokość abonamentu, to cena telefonu nie stopnieje adekwatnie. Dla przykładu, Samsung Galaxy S7 kosztuje w Plusie ok. 3050 zł.

Oby dwa scenariusze ostatnio zostały potwierdzone, bo walczyłem z Plusem o "normalną ofertę". A jeśli taką chcesz, to musisz zrezygnować z programu SmartDom, wtedy masz dostęp do wszystkiego. Taka polityka firmy. Powodzenia.
marcinosu002
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marcinosu002 »

Taka polityka firmy masz rację, ale prędzej stracą klientów bo bez smartdom jest najdroższą siecią.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 maja 2016, o 15:51 przez marcinosu002, łącznie zmieniany 1 raz.
ajoter
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 maja 2014, o 07:12

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ajoter »

Witam,
23 maja 2014 przedłużałem umowę na okres 31 miesięcy, Czyli jak dobrze liczę to obecna umowa kończy mi sie 23 grudnia br. Kiedy mogę sie spodziewać nowej oferty przedłużeniowej.
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

Ja przedluzylem w smart dom (1 produkt uprawniajacy) plus abonament dnia 19.05 z telefonem bez rat w sklepie internetowym. Wczesniej byla oferta tylko sim.

Wysłane z mojego HTC Desire 310 przy użyciu Tapatalka
epo
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2016, o 05:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: epo »

Witam

Czy istnieje możliwość przedłużenia umowy wcześniej niż na 210 dni przed jej końcem?
shinzin
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 14:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: shinzin »

Ja osobiście nie wiem co plus robi.
Wypowiedzenie umowy złożyłem w środę, w środę w salonie dzwoniła pani z działu utrzymania klienta która twierdzi że nie można nie przedłużyć umowy z systemem jednorazowej opłaty , następnego dnia (czwartek) dzwoni pan który twierdzi że też nie może ale....
Właśnie i już jest jakieś ale że może da się coś zrobić że niby zejdzie z mojego konta smartDOM wcześniej być może da się przedłużyć umowę z jednorazową opłatą i wrzucić mnie ponownie do systemu smartDOM miał dzwonić w sobotę ale nie dzwonił.
Międzyczasie dzwonił pan z innej komórki przedłużenia umów ale nie z Warszawy a z Katowic który stwierdził że nie ma problemu mogą mi przedłużyć umowę w Smart domie jednorazową opłatą tylko i wyłącznie na dany model telefonu którym był XXXX a którego Ja osobiście nie chcę bo chcę w model wyższy.
Na ofertę z XXXX Nie zgodziłem się po czym się rozłączyłem i tyle.
Dziś jest poniedziałek dzwonił pan z Plusa Warszawa z opcją przedłużenia ale oczywiście znowu twardo i znacząco że tylko w systemie ratalnym po czym przedstawiłem mu sytuację z soboty gdzie dali mi możliwość przedłużenia umowy na systemie jednorazowej opłaty pan zrezygnowany nie wiedział co ma powiedzieć, prosił o przerwanie rozmowy by z kim się skonsultować po czym jednak stwierdził po chwilowej przerwie że jednak tylko i wyłącznie forma ratalna.
Także nie wiem co jest grane, albo wszyscy przedłużają na tych samych zasadach albo każda komórka ma inne formy przedłużania i prowizji dla siebie z klienta albo kto pierwszy ten lepszy ale jak widać w sytuacji w zaledwie 3 dniowej pracującej lub czterodniowej padły teoretycznie ba nie teoretyczne a praktycznie dwie różne oferty dwie różne możliwości.
No trochę żałuję że nie przedłużyłem umowe x5 chociaż nie chce ale widać że się da że jest taka opcja a nie twardo że nie da się ....ja w to nie wierzę.
marcinosu002
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marcinosu002 »

Dlatego rozmowy się nagrywa. Czy pracownicy mogą się wypowiedzieć co się obecnie dzieje.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mekong,
- jeśli jest to dokładnie ta sama oferta (a nie inna, podobna), to nie powinno być żadnych niespodziewanych płatnych pakietów.
Poprosiłam już Dział Reklamacji o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą.

marcinosu002,
- niestety, aktualnie ciągle dostępna jest tylko oferta z telefonem na raty.

ajoter,
- oferta na przedłużenie umowy na stronie internetowej pojawia się już na 7 miesięcy przed końcem kontraktu, czyli wypada to dzisiaj.

epo,
- nie można wcześniej, oferta na przedłużenie umowy udostępniana jest 7 m-cy przed końcem kontraktu.

shinzin,
- każdy kanał sprzedaży dysponuje odrębnymi ofertami, jednakże jeśli chodzi o przedłużenie umowy objętej programem smartDOM, to w tej chwili dostępne są wyłącznie oferty z telefonami na raty (lub „tylko SIM”) niezależnie od kanału obsługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

Ja w sklepie internetowym miałem możliwość przedłużenia z telefonem bez oferty ratalnej więc można. Mój numer objęty jest Smart Domem - produkt uprawniający.
shinzin
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 14:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: shinzin »

Ewa_Plus pisze: jednakże jeśli chodzi o przedłużenie umowy objętej programem smartDOM, to w tej chwili dostępne są wyłącznie oferty z telefonami na raty (lub „tylko SIM”) niezależnie od kanału obsługi.
Jakoś mi się nie wydaje, cóż ja wiem swoje wy swoje ;)

Tak czy siak, już nie cały miesiąc i żegnam .. bo takiego cyrku dawno nie widziałem przy przedłużaniu umowy.
Jedynie satysfakcjonująca oferta może to zmienić nic więcej.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

1pietrek1,
1pietrek1 pisze:Ja w sklepie internetowym miałem możliwość przedłużenia z telefonem bez oferty ratalnej więc można.
od 16.05.2016 r. w sklepie internetowym jest dostępna oferta "Tylko SIM" przy przedłużenie umowy w opcji smartDOM.

shinzin ,
shinzin pisze: Ewa_Plus napisał(a):
jednakże jeśli chodzi o przedłużenie umowy objętej programem smartDOM, to w tej chwili dostępne są wyłącznie oferty z telefonami na raty (lub „tylko SIM”) niezależnie od kanału obsługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

Basia_Plus to dziwne bo 20.05.2016 (przepraszam za wcześniejszy błąd w dacie) przepuściło mi ofertę z telefonem bez rat:

JA+ do wszystkich bez końca II - Smartfon dla Stałych Klientów KPWA: JA3+ 79,99 BL 26m
Czasoumilacz
Transfer danych do IPLA
HONOR 5X LTE by Huawei Titanium Grey
Faktura elektroniczna
Forma dostawy: kurier
Forma płatności: przy odbiorze
Opłata przy odbiorze: 129.00
Opłata miesięczna: 69.99
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

1pietrek1,

na chwilę obecną w sklepie internetowym jest dostępna oferta "Tylko SIM" przy przedłużenie umowy w opcji smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinosu002
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marcinosu002 »

A kiedy będzie możliwość przedłużenia umowy na normalnych warunkach? Tj. telefon bez rat.
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

Basia_Plus tak samo jak po 16.05.2016 r. też nie było takich ofert, była zablokowana możliwość przedłużenia z telefonem, a jednak 20.05.2016 r. udało mi się przedłużyć przez stronę www. Więc jak to wytłumaczyć?
ODPOWIEDZ