Teraz jest 22 lis 2017, o 00:03

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

frgo

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 paź 2017, o 07:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post26 paź 2017, o 18:26

Witam, po rozmowie z konsultantem pogubiłem się. Sprawa wygląda tak, mam na firmę 2 numery, umowa na pierwszy kończy się w grudniu, zaś na drugi w marcu. Chcę skorzystać ze SmartDomu i żeby plus był moją główną usługą a rabatowaną Cyfrowy Polsat. Czy w tym celu muszę przejść na umowę indywidualną i wziąć np. ofertę duet za 59,99 zł? Czy mogę zostać na umowie na firmę i też będzie się ona liczyć do usługi SmartDom? Druga sprawa czy żeby przejść na umowę indywidualną to muszę czekać do wygaśnięcia obu umów tj. do marca, czy mogę to zrobić już teraz?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 10:20

Witaj frgo,
- jeśli prowadzisz firmę, to zamiast smartDOM'u masz program smartFIRMA. Działa na podobnej zasadzie, czyli da się ustawić produkty tak, żeby numer z Plusa był umową uprawniającą, a rabatową TV w CP.
Minimalna wysokość abonamentu na umowie uprawniającej to 39 zł (47,97zł z VAT).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

frgo

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 paź 2017, o 07:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 13:21

Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł. Czy jest to inaczej warunkowane?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 14:31

frgo,
frgo napisał(a):Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

frgo

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 paź 2017, o 07:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 16:08

Marta_Plus napisał(a):frgo,
frgo napisał(a):Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.

W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 16:46

frgo,
frgo napisał(a):W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
tylko jedna z umów musi posiadać wartość progu minimalnego abonamentu uprawniającego do skorzystania z rabatów w ramach programu smartFIRMA.

Jeśli sobie życzysz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK, z którym porozmawiasz w sprawie przedłużenia umowy. Podeślij mi proszę wówczas swój numer poprzez ten formularz. Może uda się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

frgo

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 paź 2017, o 07:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 17:02

Pytam ponieważ w punkcie plusa Pani stwierdziła, że ten duet uprawnia do smartFIRMY. W przyszłym tygodniu podeślę jeszcze raz numer przez formularz.
Offline
Avatar użytkownika

szewol

Szalony PlusManiak

  • Posty: 373
  • Dołączył(a): 9 sie 2008, o 17:56
  • Lokalizacja: Śląsk
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Galaxy A3 (2016)

Re: Przedłużenie umowy

Post30 paź 2017, o 11:21

Marta_Plus,
pozwoliłem sobie podesłać wiadomość za pośrednictwem formularza z prośbą o kontakt DUK.
Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 paź 2017, o 11:55

szewol,

nie ma sprawy, wiadomość dotarła, a ja już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK.
szewol napisał(a):Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ajka

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 paź 2017, o 09:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy i Geis

Post31 paź 2017, o 09:49

Witam,
w piątek dzwoniłam na infolinię sklepu internetowego, wczoraj dzwoniłam , dziś dzwoniłam, ponoć przesyłka z Geis wróciła do Plusa. Dziś sie dowiedziałam, że znowu jest jakiś błąd techniczny, znowu wpisana interwencja i prośba o ponowne wysłanie przesyłki. Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 11:09

Witaj Ajka,

Ajka napisał(a):Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 11:12

Witaj Ajka,
Ajka napisał(a):Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję, by przesyłka została pilnie doręczona do Ciebie pod właściwy adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 15:29

A tymczasem w Plusie... Mam nowy okres rozliczeniowy więc postanowiłem zapytać czy coś się zmieniło w mojej ofercie. No ale oczywiście nie można się dodzwonić do DUK (2699).
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 16:01

torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

HGO

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 paź 2017, o 08:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Mi4S

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 19:23

Witam. Za miesiąc kończy mi się umowa i jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: lukasz17111 i 12 gości