Teraz jest 22 lis 2017, o 00:05

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2017, o 10:18

Ewa_Plus napisał(a):torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Zadzwonił we wtorek, kiedy miałem inne połączenie. Pani Ewo, proszę jeszcze raz zainterweniować w DUK.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2017, o 10:21

Witaj HGO,

jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt pracownika DUK w sprawie przedstawienia Ci oferty.

torre24,

oczywiście poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szewol

Szalony PlusManiak

  • Posty: 373
  • Dołączył(a): 9 sie 2008, o 17:56
  • Lokalizacja: Śląsk
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Galaxy A3 (2016)

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2017, o 15:09

Marta_Plus napisał(a):
szewol napisał(a):Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna. :->


Szanowna Marta_Plus,
dzięki za kontakt z DUK. No niestety. Nie tym razem.
Opcja "no limit" do 30 zł bez telefonu z 8 GB i bez pakietu MMS-ów była już jakieś około dwa lata temu. Rynek poszedł już dalej, a jak wiązać się na kolejne dwa lata, to jednak nieco bardziej komfortowo.

Może po wysłaniu wypowiedzenia coś się zmieni albo ja zmienię. Ale dzięki za pomoc. ;-)
Ostatnio edytowano 2 lis 2017, o 16:28 przez szewol, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

szewol

Szalony PlusManiak

  • Posty: 373
  • Dołączył(a): 9 sie 2008, o 17:56
  • Lokalizacja: Śląsk
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Galaxy A3 (2016)

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2017, o 15:37

delete
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2017, o 16:14

szewol,
- to trzymam kciuki. Mam nadzieję, że negocjacje zostaną podjęte i padną jeszcze inne propozycje :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

PlusManiak

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post3 lis 2017, o 22:48

Oferty z abonamentem za 0 zł do wakacji będą też w propozycjach przedłużeniowych?
Offline
Avatar użytkownika

kpw

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 3 lip 2015, o 13:30
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: Lumia 640 XL

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lis 2017, o 10:32

Witam, dawno tu nie zaglądałem, ale mam pytanie.
Czy chcąc przedłużyć umowę na abonament telefoniczny jest szansa na obniżenie ceny telefonu?
Interesuje mnie Huawei Mate 10 Pro. Dodam, że abonament telefoniczny jest rabatowany w SmartDOM jako trzecia usługa
z rabatem około 49 zł.
Da się coś ugrać bez kombinacji, czy najpierw trzeba wysłać wypowiedzenie?

Z góry dzięki za odpowiedź.

EDIT: Widzę, że Plus bardzo chce zachęcić klientów do przedłużania umowy. Wczoraj ten w/w Huawei kosztował 86 zł/m-c,
a dzisiaj już 97 zł/m-c.
Ostatnio edytowano 6 lis 2017, o 08:39 przez kpw, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

tical

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 21:04
  • Podziękował : 17 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ 59,99
  • Model telefonu: Nexus 6P

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lis 2017, o 21:21

Witam @Marta_Plus
Wysłałem zapytanie do Ciebie.
Proszę o zadziałanie.
Z góry dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post6 lis 2017, o 10:07

torre24,

nie wykluczone, lecz na tę chwilę oferta „Abonament za darmo do wakacji” została udostępniona dla nowych aktywacji.

Witaj kpw,
kpw napisał(a):Da się coś ugrać bez kombinacji, czy najpierw trzeba wysłać wypowiedzenie?
jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, to zlecę kontakt pracownika DUK, z którym to będziesz mógł porozmawiać o ofercie.

Wiaj tical,

dziękuję za wiadomość. Już poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek82

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 sty 2014, o 09:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post6 lis 2017, o 13:13

Dzięki za szybki telefon w sprawie przedłużenia @Marta_Plus , umowa przedłużona :)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post6 lis 2017, o 14:04

Krzysiek82,

cieszę się i życzę przyjemnego korzystania z nowej oferty. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
Krzysiek82(6 lis 2017, o 14:06)
Offline
Avatar użytkownika

tical

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 21:04
  • Podziękował : 17 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ 59,99
  • Model telefonu: Nexus 6P

Re: Przedłużenie umowy

Post6 lis 2017, o 19:04

Marta_Plus napisał(a):
Wiaj tical,

dziękuję za wiadomość. Już poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą. ;-)

Dziękuję, faktycznie miałem telefon, ale akurat nie mogłem rozmawiać i poprosiłem o oddzwonienie o 13, Konsultant potwierdził, że oddzwoni, ale chyba zapomniał.
Jakby mógł jutro oddzwonić też o 13 to byłbym wdzięczny.
Niestety praca uniemożliwia mi rozmowę w dowolnych godzinach, stąd taka prośba.
Dziękuję z góry.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 lis 2017, o 10:13

tical,

oczywiście - przekazałam Twoją prośbę. Oczekuj proszę na kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

HGO

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 paź 2017, o 08:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Mi4S

Re: Przedłużenie umowy

Post7 lis 2017, o 17:43

Proszę jeszcze raz o kontakt z DUK
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 lis 2017, o 17:50

HGO,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot], lukasz17111 i 12 gości