Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Czy już nikt nie przedłuża umowy w plusie, skoro telefony są teraz w ratach. Czy ktokolwiek przedłużył abonament z jednorazową opłatą za telefon? ( z małą dopłatą) Czy Wszyscy się przenoszą? Pytam bo za 5 m ce koniec umowy i co dalej?
Re: Przedłużenie umowy
Witam!Basia_Plus pisze:Lord79,
przekazałam prośbę o kontakt i zmianę konsultanta.
Zadałem pytanie i nie otrzymałem odpowiedzi, więc je ponawiam:
czy oprócz DUK jest jeszcze dział rezygnacji?
Pozdrawiam!
Lord79
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Lord79,
Lord79 pisze:czy oprócz DUK jest jeszcze dział rezygnacji?
Nie ma „Działu Rezygnacji". Bardzo możliwe, że konsultanci nazwali potocznie sekcję, która przyjmuje rezygnacje Klientów - działem rezygnacji.Lord79 pisze:Bo konsultanci zwykłej infolinii sugerowali kontakt z tym działem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzis to samo. Dzwoni konsultantka o 18:08, proszę o dodzwonienie za pare minut. Dzwoni do mnie o 18:42 i rozłącza sie po sekundzie. Aż zrobiłem sobie screena, bo ile można was prosić o normalne zachowywanie sie.Ewa_Plus pisze:twojbyly,
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Re: Przedłużenie umowy
Może spróbuj sam oddzwonić?
Re: Przedłużenie umowy
Stale sobie robią jaja. Wczoraj miał się zmienić konsultant prowadzący moją sprawę. Dwa razy dzwoniono do mnie ale akurat nie moglem rozmawiać. Przyszedł sms ze nie udało się im ze mną skontaktować i ze zapraszają by dzwonić pod 2699. Wykręciłem ten numer i okazało się ze "mój" konsultant nie pracuje ale mogę wybrać godzinę następnego kontaktu. Wybrałem tonowo godz. 19 a potem automat odczytał, ze konsultant zadzwoni do mnie o omówionej porze. Oczywiście nikt nie zadzwonił :)twojbyly pisze:Dzis to samo. Dzwoni konsultantka o 18:08, proszę o dodzwonienie za pare minut. Dzwoni do mnie o 18:42 i rozłącza sie po sekundzie. Aż zrobiłem sobie screena, bo ile można was prosić o normalne zachowywanie sie.Ewa_Plus pisze:twojbyly,
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Re: Przedłużenie umowy
Juz mi nie zależy, ale kiedyś próbowałem i na numer 601 102 699, nie da sie oddzwonić, ponieważ pojawia sie automat.patryk7588 pisze:Może spróbuj sam oddzwonić?
Dzis ta sama sytuacja, znowu sekundowe połączenie, o dziwo po chwili ktoś oddzwonił i nawet udało nam sie porozmawiać. Tylko szanujmy sie, 39,90 za full no limit i 7gb to śmiech na sali.
Re: Przedłużenie umowy
Rzuć okiem na Plush Abonament: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/z-karty-abo
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
twojbyly, Lord79,
ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuje, doprowadziło to do ponownego puszczenia mi dwóch sygnałów
Re: Przedłużenie umowy
twojbyly,
- przepraszam za te sytuację. Poprosiłam DUK o wyjaśnienie sprawy i jak najszybszy kontakt z Tobą.
- przepraszam za te sytuację. Poprosiłam DUK o wyjaśnienie sprawy i jak najszybszy kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: Przedłużenie umowy
Sam o to pytałem chwilę wcześniej ;) Na to wychodzi, że Plus się kończy...dublin1705 pisze:Czy już nikt nie przedłuża umowy w plusie, skoro telefony są teraz w ratach. Czy ktokolwiek przedłużył abonament z jednorazową opłatą za telefon? ( z małą dopłatą) Czy Wszyscy się przenoszą? Pytam bo za 5 m ce koniec umowy i co dalej?
I ja wczoraj dostałem sygnał od Plusa ;)
Czy można prosić o kontakt z DUK?
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Re: Przedłużenie umowy
michal8937,
- poprosiłam DUK o pilny kontakt z Tobą.
- poprosiłam DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Mam abonament za 69,99 zł i zbliżam się powoli do końca umowy. Chciałbym przedłużyć umowę, ale skorzystać z oferty bez telefonu za 49,99 zł + 5GB. Czy w tej sytuacji będę musiał rozwiązać dotychczasową umowę i podpisać nową?
Mam abonament za 69,99 zł i zbliżam się powoli do końca umowy. Chciałbym przedłużyć umowę, ale skorzystać z oferty bez telefonu za 49,99 zł + 5GB. Czy w tej sytuacji będę musiał rozwiązać dotychczasową umowę i podpisać nową?
Re: Przedłużenie umowy
darekmp3,
- myślę, że obejdzie się bez rozwiązywania umowy
Podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, na którym chciałbyś przedłużyć umowę oraz kontaktowy numer telefonu (jeśli jest inny). Poproszę konsultanta DUK o sprawdzenie oferty i oddzwonienie do Ciebie.
- myślę, że obejdzie się bez rozwiązywania umowy
Podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, na którym chciałbyś przedłużyć umowę oraz kontaktowy numer telefonu (jeśli jest inny). Poproszę konsultanta DUK o sprawdzenie oferty i oddzwonienie do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ