Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Radziulasek, BalD_MaN,
prześlijcie proszę numery telefonów na których kończy się kontrakt + numer kontaktowy przez ten formularz.
prześlijcie proszę numery telefonów na których kończy się kontrakt + numer kontaktowy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
formularz wysłany
Re: Przedłużenie umowy
Wczoraj przedłużyłem umowę w ofercie bez wymiany aparatu na nowy. Oto jakie otrzymałem warunki:
Umowa na okres 12 miesięcy
Abonament: 14,95 zł / miesięcznie
340 minut do wszystkich sieci (w tym na stacjonarne) wymienne na SMS i MMS
Przez pierwsze 2 miesiące gratis pakiet internetowy 200 MB/ miesięcznie
Przez pierwsze 3 miesiące gratis nielimitowane rozmowy w Plusie
Jak dla mnie oferta rewelacyjna. Dziękuję Joanna_Plus za zainteresowanie
I jeszcze jedno w drugim wariancie mogłem wybrać abonament w wysokości 9,95 zł miesięcznie, z tym, że zamiast pakietu 340 minut byłby pakiet 180 minut do wszystkich. Pozostałe warunki jak powyżej
pozdrawiam
Umowa na okres 12 miesięcy
Abonament: 14,95 zł / miesięcznie
340 minut do wszystkich sieci (w tym na stacjonarne) wymienne na SMS i MMS
Przez pierwsze 2 miesiące gratis pakiet internetowy 200 MB/ miesięcznie
Przez pierwsze 3 miesiące gratis nielimitowane rozmowy w Plusie
Jak dla mnie oferta rewelacyjna. Dziękuję Joanna_Plus za zainteresowanie
I jeszcze jedno w drugim wariancie mogłem wybrać abonament w wysokości 9,95 zł miesięcznie, z tym, że zamiast pakietu 340 minut byłby pakiet 180 minut do wszystkich. Pozostałe warunki jak powyżej
pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Tak z ciekawości, jaki masz staż w Plusie i jaką do tej pory miałeś ofertę ? Ja też dostałem fajną ofertę z DUK (prawie wszystko bez limitu za 29 zł) ale ciekawi mnie jakie są kryteria przyznawania ofert dla poszczególnych abonentów.
Re: Przedłużenie umowy
Maricin_M -super naprawde ci sie udało dostać taką ofertę-ja z plusem walczyłem ponad 6 miesięcy aby dostać fajną ofertę i niestety ciągle mnie zbywali słabymi ofertami, aż zmuszony byłęm zmienić operatora
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
BalD_MaN,
wiadomość dotarła – dziękuję. Przekazuję prośbę o kontakt.
Marcin_M,
bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony .
wiadomość dotarła – dziękuję. Przekazuję prośbę o kontakt.
Marcin_M,
bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 36
- Rejestracja: 13 wrz 2013, o 10:19
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie,
ja również przekazałem numer telefonu na który m kończy się umowa - tak przynajmniej twierdzi Plus GSM. Pani Joanno czy ja również mogę liczyć na telefon z DUK?
Pozdrawiam
ja również przekazałem numer telefonu na który m kończy się umowa - tak przynajmniej twierdzi Plus GSM. Pani Joanno czy ja również mogę liczyć na telefon z DUK?
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Cześć,Kolejoman pisze:Tak z ciekawości, jaki masz staż w Plusie i jaką do tej pory miałeś ofertę ? Ja też dostałem fajną ofertę z DUK (prawie wszystko bez limitu za 29 zł) ale ciekawi mnie jakie są kryteria przyznawania ofert dla poszczególnych abonentów.
W Plusie jestem nieprzerwanie ponad 11 lat (przez cały ten czas na swoim koncie abonenckim aktywne 2 numery telefonu). W tym roku po raz pierwszy składałem wypowiedzenie umowy - wcześniej za każdym razem przedłużałem umowę z nowym telefonem po wizycie w salonie Plus'a albo po rozmowie z konsultantem na infolinii. Aktualnie nie był mi potrzebny nowy telefon więc złożyłem wypowiedzenie licząc na lepsze warunki (taką taktykę stosowałem w latach wcześniejszych gdy korzystałem jeszcze w Plusie z internetu mobilnego - każdorazowo po złożeniu wypowiedzenia i rezygnacji z nowego modemu otrzymywałem krótką umowę (na 12 miesięcy) i 50% rabatu na dowolny abonament.
fill74
W takim razie miałem szczęście bo taka oferta została mi przedstawiona podczas pierwszej rozmowy z pracownikiem Działu Lojalnościowego Sympatyczna Pani konsultant zapytała jakie mam oczekiwania i po sprecyzowaniu przeze mnie, że zależy mi na skróceniu długości kolejnego kontraktu i obniżeniu opłat za telefon przedstawiła mi 2 warianty, o których napisałem w poprzednim poście.
Joanna_Plus
Chylę czoła - naprawdę "odwalacie" kawał dobrej roboty pośrednicząc w kontaktach pomiędzy forumowiczami a Waszą firmą Dzięki
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Radziulasek,
ponawiam w takim razie prośbę o kontakt.
Marcin_M,
ponawiam w takim razie prośbę o kontakt.
Marcin_M,
Dziękujemy za te słowa uznania!Marcin_M pisze:Chylę czoła - naprawdę "odwalacie" kawał dobrej roboty pośrednicząc w kontaktach pomiędzy forumowiczami a Waszą firmą Dzięki
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Niedługo również kończy mi się umowa i chciałbym zapytać o jakąś sensowną ofertę. Interesowałyby mnie dwie opcje - albo bez telefonu z no-limit na kom/sms/mms + 50 min stacjonarne + 1 gb internetu lub ew. opcja z telefonem LG L90 przy abo 49,90, wtedy pomyślałbym jeszcze o necie -50% w smartdom.
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam
Niedługo również kończy mi się umowa i chciałbym zapytać o jakąś sensowną ofertę. Interesowałyby mnie dwie opcje - albo bez telefonu z no-limit na kom/sms/mms + 50 min stacjonarne + 1 gb internetu lub ew. opcja z telefonem LG L90 przy abo 49,90, wtedy pomyślałbym jeszcze o necie -50% w smartdom.
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
greg0r ofertę związaną z przedłużeniem możesz sprawdzić na stronie http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
zamowilem abonament z telefonem sprawdzi mi pani stasus zamowienia i dostepnosc telefonu
dziekuje
dziekuje
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
lor_met sprawdzenia status zamówienia możesz zrobić przez http://www.plus.pl/status-zamowienia
O jaki model chodzi?
O jaki model chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam bardzo serdecznie.Widzę że nie zależy firmie plus na przedłużeniu umowy mojej i żony bo nikt nie dzwonił do tej pory.Wypowiedzenia w salonie nie chcą przyjąć a ja zamiaru wysyłania listem poleconym nie mam ochoty bo trzeba mieć czas.Czas podjąć męską decyzje i nie mając skrupułów przenieś numery do innej sieci co ma wszystko za 49.90 zł.A nie prosić się o taką ofertę lub lepszą zawsze nowy ma lepsze oferty.Dwa numery to dla was nic żeby zostały w waszej sieci ,będą następni .Powodzenia życzę to jest już mój ostatni post na tym forum już prosić się dalej nie będę .Jacek
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Franek35,
Ponawiam w takim razie prośbę o kontakt.Franek35 pisze: nikt nie dzwonił do tej pory.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ