Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj stasiekwz,
prześlij proszę numer telefonu dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Witaj lukasbiggie,
najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Czas pozostały do końca umowy jest doliczany do obecnie zawieranego kontraktu (umowy).
prześlij proszę numer telefonu dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Witaj lukasbiggie,
najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Czas pozostały do końca umowy jest doliczany do obecnie zawieranego kontraktu (umowy).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Przedłużenie umowy
Dlaczego w abo nie mam do wyboru telefonów, które są do kupienia dla nowych klientów plusa? Taki np: Moto g4 Plus?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
lukasbiggie,
oferta dla klientów przedłużających umowy jest inna niż oferta dla nowych klientów.
oferta dla klientów przedłużających umowy jest inna niż oferta dla nowych klientów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Przedłużenie umowy
niewiele sie różni, dostajemy Bagatela: 1GB więcej internetu LTE ;) no powiem, że oferta aż kusi :D mówię tu o Abo od 79.99
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Czy jak skonczy sie umowa to moge przejsc z abonamentu na karte? Tam maja pakiety za 29z rozmowy i sms no limit i 6 gb
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
malymephisto, tak możliwość istniej. We wniosku rezygnacyjnym napisz, że chcesz przejść do opcji Plus na Kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam mam mix plus dostałem wczoraj ofertę telefoniczną przedłużenia umowy, chciał bym przejść na abonament (4 doładowania do końca) Pan mówił, że już mogę i z checią bym przeszedł ale oferta była słaba widzę, w internecie, że ludzie dostają lepsze o wiele oferty z DUK, czy mogę prosić o kontakt powiem, szczerze chcę zostać w waszej sieci ale jednak zależał oby mi na chodź troche lepszej umowie, do tej pory naprawdę fajnie dogaduje się z waszą firmą nigdy nie miałem, żadnych problemów i wszystko do tej pory wyjaśnialiście Państwo w ekspresowym tempie mam nadzieję, że teraz też uda nam się znaleźć konsensus.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
matiwrona, oferta przejścia z opcji Plus Mix do abonamentu nie jest w żadne sposób związana z przedłużeniem umowy. Będziesz traktowany, jako Klient, nabywający nową aktywację.
Jeśli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem, zostaw dane kontaktowe w formularzu, który pojawi się, po kliknięciu w baner w moim podpisie.
Jeśli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem, zostaw dane kontaktowe w formularzu, który pojawi się, po kliknięciu w baner w moim podpisie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ok rozumiem, ale czy wtedy i tak jako wasz klient z dużym stażem mogę liczyć chyba na trochę lepsza ofertę? Tak czy nie? Widzę, że ludzie nowi klienci mają lepsze oferty dostają ok rozumiem. Tez chciał bym dostać coś lepszego nie mowie zaraz o niewiadomo jakiej znizce ale chodź tzw coś.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
matiwrona, tak jak poprzednio wspominałam, konwersja (przejście z dotychczasowej opcji do abonamentu) jest traktowane, jako zakup nowej aktywacji. W takiej sytuacji dotychczasowy staż nie jest brany po uwagę.
Konsultant przestawi Ci wszystkie dostępne dla Ciebie warianty oferty.
Konsultant przestawi Ci wszystkie dostępne dla Ciebie warianty oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
CIEKAWOSTKA
Oferta z DUK, tylko SIM dla firm:
1. Full No Limit + 18GB za 29zł netto na 24 miesiące
2. Full No Limit + 10GB za 19zł netto na 24 miesiące
Oferta z DUK, tylko SIM dla firm:
1. Full No Limit + 18GB za 29zł netto na 24 miesiące
2. Full No Limit + 10GB za 19zł netto na 24 miesiące
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Przedłużenie umowy
Krotko mowiac,jestem 12 rok w sieci i to po raz ostatni.Plus spada na psy,jakosc tragiczna,zglaszalem ,ze wiele osob jak mi mowili nie moga sie do mnie dodzwonic,po czym reklamacje nie uzasadnione.nie chce mi sie z nimi walczyc.Odkad Zebaty to przejol,powalilo sie wszystko,jakosc,technologia i obsluga,Plus byl jednym z tych u ktorych technologia byla naj;lepsza ,teraz jest przed playem,orange i t-mobile maja networks,a plus nie,jako jedyny.Tragedia.Poza tym przedluzenie telefonu bez telefonu to na 24 miechy,dawniej otrzymywalem ,no limit na wszystko na 12 miechow.Teraz porażka. Odliczam do konca,Przypominam ze przez tyle lat placilem sredni rachunek po 435zl,kiedys braliscie to pod uwage,a teraz nie.Nie warto byc lojalnym klientem.
Re: Przedłużenie umowy
^ Niektórym się wydaje że jak są w jakieś sieci 5 lat to im się należy coś super a jak jeszcze więcej to dostaną hiper fajne warunki, telefony za 1 zł abonamenty za 10 zł i wszystko bez limitu. To jest błędne myślenie. Klient stały w plusie to ten co ma jakąś usługę przynajmniej 60 dni i tyle. Jak będzie miał ją 100 lat i dłużej to dostanie to samo. Prosta sprawa.
Re: Przedłużenie umowy
Dokładnie tak jest. Klient stały to głupi klient ,którego można doić i musi mieć gorsze warunki jak nowy.
Ta zasada nie dotyczy się tylko plusa,ale wszystkich operatorów ,ubezpieczalni,banków , firm itp.
Dlatego trzeba zawsze zmieniać firmę po zakończeniu umowy i powracać po zakończeniu kolejnej. Jak ktoś szuka taniej. Chyba że ktoś przetestował wszystkie i w danej jest mu najlepiej z jakiegoś powodu, to zostaje i niestety musi przepłacać jako stały klient. Widzę że jeszcze do niektórych to nie dociera. Stały klient to leń ,któremu nie chce się szukac taniej ,więc niech płaci za swoje lenistwo.
Ta zasada nie dotyczy się tylko plusa,ale wszystkich operatorów ,ubezpieczalni,banków , firm itp.
Dlatego trzeba zawsze zmieniać firmę po zakończeniu umowy i powracać po zakończeniu kolejnej. Jak ktoś szuka taniej. Chyba że ktoś przetestował wszystkie i w danej jest mu najlepiej z jakiegoś powodu, to zostaje i niestety musi przepłacać jako stały klient. Widzę że jeszcze do niektórych to nie dociera. Stały klient to leń ,któremu nie chce się szukac taniej ,więc niech płaci za swoje lenistwo.
Re: Przedłużenie umowy
Basiu_Plus - wiem, że nie jestem strategicznym klientem, ale podejrzewam - że zostałem zignorowany (co konstatuję z przykrością...) . Nikt do mnie nie dzwonił od czasu zgłoszenia przez stosowny formularz (21.02). Jest szansa na ponowienie prośby?Basia_Plus pisze:
prześlij proszę numer telefonu dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
EDIT: właśnie przed chwilą miałem kontakt z DUK. Wszystko zostało załatwione szybko i sprawnie i generalnie - zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dziękuję i pozdrawiam!