Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sty 2018, o 17:22
- Lokalizacja: Leszno
Re: Przedłużenie umowy
Witam, dzisiaj kurier przyjechał z umową i tel dogadaliśmy się na przedłużenie umowy. Przez pierwszy rok abonament mam mieć 25 zl a po roku 49,99 natomiast w umowie nigdzie nie ma napisane o tych rabatach/ upustach i stąd moje obawy że jak przyjdzie faktura będę musiał płacić 59,99 przez cały czas jak to jest zawarte w umowie..
Re: Przedłużenie umowy
W regulaminie promocji miałem dotychczas taki punkt, który mówił o przyznaniu rabatu (jeśli mi takowy zaproponowano).
Jeśli ja takiego mieć nie będę nie odbiorę przesyłki.
Jeśli ja takiego mieć nie będę nie odbiorę przesyłki.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj barylaa,
sprawdź proszę regulamin swojej promocji, jak pisze torre24, prawdopodobnie w § 2 UPRAWNIENIA ABONENTA znajdziesz zapisy dotyczące promocyjnych planów cenowych.
sprawdź proszę regulamin swojej promocji, jak pisze torre24, prawdopodobnie w § 2 UPRAWNIENIA ABONENTA znajdziesz zapisy dotyczące promocyjnych planów cenowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, faktycznie jest to wszystko ładnie w tabelce opisane. Pozdrawiam u
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 31 maja 2014, o 21:04
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
chciałabym przedłużyć umowę na telefon z najniższym ababonamentem, który będzie uprawniał do programu SmartDom. Jako drugi produkt wzięłabym telewizję i trzeci drugi numer na abonament z najniższym możliwym abonamentem. Ten drugi zostałby przeniesiony z innej sieci. W chwili obecnej jest na męża. Czytałam, że konsultant może zaproponować pierwszy abonament już za 39,90zl. Chcę wszystko no limit i Internet. Jesli chodzi o drugi abonament to również no limit i internet. Co Plus może mi zaoferować? Pozdrawiam
chciałabym przedłużyć umowę na telefon z najniższym ababonamentem, który będzie uprawniał do programu SmartDom. Jako drugi produkt wzięłabym telewizję i trzeci drugi numer na abonament z najniższym możliwym abonamentem. Ten drugi zostałby przeniesiony z innej sieci. W chwili obecnej jest na męża. Czytałam, że konsultant może zaproponować pierwszy abonament już za 39,90zl. Chcę wszystko no limit i Internet. Jesli chodzi o drugi abonament to również no limit i internet. Co Plus może mi zaoferować? Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj madziusia36,
podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty. Pozdrawiam.
podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 31 maja 2014, o 21:04
Re: Przedłużenie umowy
Wiadomość wysłana. Czekam na kontakt z interesująca ofertą.Marta_Plus pisze:Witaj madziusia36,
podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty. Pozdrawiam.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
madziusia36,
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę.
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Pytanie do forumowiczów lub przedstawicieli Plusa.
Posiadam abonament telefoniczny - 10 lat + abonament internetowy - 8 lat.
W tej chwili telefon jest abonamentem podstawowym + internet jako smartdom 50%.
Kilka dni temu zakończył się okres oznaczony abonamentu telefonicznego.
Abonament internetowy jest od kilku miesięcy w okresie nieoznaczonym.
Od końca grudnia miałem telefony od przedstawiciela Plusa, niestety ze względu na delegację zagraniczną mogłem zacząć konkretne rozmowy po Nowym Roku.
Od 4 stycznia do 11 stycznia rozmawialiśmy prawie codziennie.
Warunki na obydwa abonamenty mieliśmy w większości ustalone.
Konsultant polecił mi rezygnację z abonamentu internetowego i założenie nowego abonamentu z internetem na lepszych, preferencyjnych warunkach.
Polecił mi również rezygnację z abonamentu internetowego poprzez e-mail, co wykonałem.
Na moje kilkukrotne pytania, czy nie będzie takiej sytuacji, że zostanę z dwoma abonamentami internetowymi, odpowiedział, że nie ma takiej możliwości.
Ostatni raz z konsultantem rozmawiałem 11 stycznia rano, również 11 stycznia dostałem e-maila z bok@plus.pl, że nie można dokonywać rezygnacji poprzez e-mail. Odpisałem, że taki sposób realizacji wypowiedzenia został mi podpowiedziany przez konsultanta.
Z bok@plus.pl dostałem zwrotkę, że w takim razie ktoś się ze mną skontaktuje , aby wyjaśnić tą sytuację.
Niestety od tamtej pory nikt do mnie nie dzwoni, ani konsultant z którym rozmawiałem wcześniej, ani nikt z bok/duk.
Wczoraj rano wysłałem przypomnienie do bok@plus.pl, dostałem odpowiedź, że niezwłocznie ktoś się skontaktuje.
Jak do tej pory - żadnego kontaktu.
Zazwyczaj przy przedłużeniach ten kontakt był lepszy lub gorszy, ale zawsze jakiś był.
Miał ktoś z Was podobną sytuację?
Jak dla mnie stosunek Plusa do mnie jako do klienta - jest to prosta droga do rezygnacji ze wszystkiego i przejście z telefonem do konkurencji lub Plusha, a z internetem gdziekolwiek indziej.
Pytanie do forumowiczów lub przedstawicieli Plusa.
Posiadam abonament telefoniczny - 10 lat + abonament internetowy - 8 lat.
W tej chwili telefon jest abonamentem podstawowym + internet jako smartdom 50%.
Kilka dni temu zakończył się okres oznaczony abonamentu telefonicznego.
Abonament internetowy jest od kilku miesięcy w okresie nieoznaczonym.
Od końca grudnia miałem telefony od przedstawiciela Plusa, niestety ze względu na delegację zagraniczną mogłem zacząć konkretne rozmowy po Nowym Roku.
Od 4 stycznia do 11 stycznia rozmawialiśmy prawie codziennie.
Warunki na obydwa abonamenty mieliśmy w większości ustalone.
Konsultant polecił mi rezygnację z abonamentu internetowego i założenie nowego abonamentu z internetem na lepszych, preferencyjnych warunkach.
Polecił mi również rezygnację z abonamentu internetowego poprzez e-mail, co wykonałem.
Na moje kilkukrotne pytania, czy nie będzie takiej sytuacji, że zostanę z dwoma abonamentami internetowymi, odpowiedział, że nie ma takiej możliwości.
Ostatni raz z konsultantem rozmawiałem 11 stycznia rano, również 11 stycznia dostałem e-maila z bok@plus.pl, że nie można dokonywać rezygnacji poprzez e-mail. Odpisałem, że taki sposób realizacji wypowiedzenia został mi podpowiedziany przez konsultanta.
Z bok@plus.pl dostałem zwrotkę, że w takim razie ktoś się ze mną skontaktuje , aby wyjaśnić tą sytuację.
Niestety od tamtej pory nikt do mnie nie dzwoni, ani konsultant z którym rozmawiałem wcześniej, ani nikt z bok/duk.
Wczoraj rano wysłałem przypomnienie do bok@plus.pl, dostałem odpowiedź, że niezwłocznie ktoś się skontaktuje.
Jak do tej pory - żadnego kontaktu.
Zazwyczaj przy przedłużeniach ten kontakt był lepszy lub gorszy, ale zawsze jakiś był.
Miał ktoś z Was podobną sytuację?
Jak dla mnie stosunek Plusa do mnie jako do klienta - jest to prosta droga do rezygnacji ze wszystkiego i przejście z telefonem do konkurencji lub Plusha, a z internetem gdziekolwiek indziej.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj pawel_f,
przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
Podaj mi proszę numer zagadnienia lub numer telefonu poprzez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.pawel_f pisze:Niestety od tamtej pory nikt do mnie nie dzwoni, ani konsultant z którym rozmawiałem wcześniej, ani nikt z bok/duk.
Wczoraj rano wysłałem przypomnienie do bok@plus.pl, dostałem odpowiedź, że niezwłocznie ktoś się skontaktuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus dzięki za szybką odpowiedź.
Wysłałem wiadomość poprzez formularz.
Wysłałem wiadomość poprzez formularz.
Marta_Plus pisze:Witaj pawel_f,
przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.Podaj mi proszę numer zagadnienia lub numer telefonu poprzez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.pawel_f pisze:Niestety ...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
pawel_f,
Dziękuję bardzo - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.pawel_f pisze:Wysłałem wiadomość poprzez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A ja jednak pozwoliłem sobie rozmyślić się. Przechodzę do Plusha.torre24 pisze:A ja się wreszcie dogadałem. Umowa na 26 mies. plus to co do końca obecnego kontaktu, no limit, 14 GB Internetu, 25 zł/12 mies. reszta 50 zł. Do tego LG G6 za 1250 zł. Chciałem zestaw ze słuchawkami BeoPlay ale dostępny jest tylko przez www, jak twierdził konsultant.
Re: Przedłużenie umowy
Czy można ponownie prosić o kontakt ze strony DUK?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
slobodan,
już przekazałam Twoją prośbę o kontakt konsultanta DUK.
już przekazałam Twoją prośbę o kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ