Teraz jest 24 cze 2017, o 23:38

Zostaw Kontakt




Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 maja 2017, o 14:33

j52016

ojdana65,

przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amikolajg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 4 mar 2016, o 04:37
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Asus zenfone 2

Re: Przedłużenie umowy

Post31 maja 2017, o 11:33

Ewa_Plus napisał(a):amikolajg,
- podeślij mi swój numer przez ten formularz wraz z numerem kontaktowym (jeśli jest inny). Poproszę DUK o kontakt z Tobą.
"Nielimitowany Internet LTE" - to usługa, dzięki której po wyczerpaniu podstawowego pakietu internetowego, dalej będziesz mógł korzystać z Internetu, ale tylko za pośrednictwem technologii LTE z maksymalną prędkością do 512 kbit’s. Usługa ta opisana jest tutaj


Dalej czekam na kontakt z DUK. Proszę o interwencję
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post31 maja 2017, o 12:26

amikolajg,

ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michal8937

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 17 maja 2011, o 18:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 109
  • Model telefonu: SG S5

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 09:13

Dalej tylko raty dla stałych klinetów?
Proszę o kontakt z DUK. Poszła wiadomość na priv z danymi kontaktowymi.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3918
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 361 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 09:40

michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amikolajg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 4 mar 2016, o 04:37
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Asus zenfone 2

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 11:46

Ewa_Plus napisał(a):amikolajg,
- jeśli nie odebrałeś przesyłki od kuriera i nie podpisałeś umowy, to nie została ona przedłużona.


Proszę o wyjaśnienie. Nie odebrałem przesyłki a tu taki sms
Witaj! Od dzis korzystasz z oferty " Taryfy Ja ?. Pozdrawiamy Plus z nr 2699
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 12:15

amikolajg,

wiadomość została wygenerowana automatycznie.
Zgodnie z tym co napisała Ewa_Plus, umowa nie została przedłużona jeśli nie odebrałeś przesyłki i nie podpisałeś umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amikolajg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 4 mar 2016, o 04:37
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Asus zenfone 2

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 12:26

Basia_Plus napisał(a):amikolajg,

wiadomość została wygenerowana automatycznie.
Zgodnie z tym co napisała Ewa_Plus, umowa nie została przedłużona jeśli nie odebrałeś przesyłki i nie podpisałeś umowy.


Rozumiem, tylko jest jeszcze coś takiego że w plus online mam umowę do 2019 więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?
Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.
Cała ta sprawa wygląda nie dobrze
Offline
Avatar użytkownika

michal8937

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 17 maja 2011, o 18:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 109
  • Model telefonu: SG S5

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 12:59

Ewa_Plus napisał(a):michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.


Nadal cisza...
Ostatnio edytowano 2 cze 2017, o 08:27 przez michal8937, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 13:07

amikolajg,

amikolajg napisał(a): więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?

niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
amikolajg napisał(a):Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.

Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amikolajg

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 4 mar 2016, o 04:37
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Asus zenfone 2

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 14:27

Basia_Plus napisał(a):amikolajg,

amikolajg napisał(a): więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?

niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
amikolajg napisał(a):Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.

Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.


Wszystko wyjaśnione. Dziękuję za kontakt konsultanta na odpowiednim poziomie, lecz oferta nie była zadowalająca i trzeba wypowiedzieć umowę.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2017, o 16:10

amikolajg,

przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w późniejszym terminie to daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

adamos79

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 sie 2016, o 20:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: p9lite

Re: Przedłużenie umowy

Post2 cze 2017, o 06:57

Witam, kilka dni temu wypełniłem formularz odnośnie kontaktu, niestety nikt do mnie nie zadzwonił. Czy mogę prosić o pomoc w sprawie kontaktu z DUK, dzięki.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3918
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 361 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 cze 2017, o 09:04

Witaj adamos79,
- zleciłam już kontakt pracownika DUK. Niebawem nasz konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michal8937

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 17 maja 2011, o 18:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 109
  • Model telefonu: SG S5

Re: Przedłużenie umowy

Post6 cze 2017, o 11:31

Ewa_Plus napisał(a):michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.


Plus z roku na rok ma coraz bardziej gdzieś stałych klientów. Od 1 czerwca oczekuję, aż ktoś łaskawie się odezwie z działu DUK. Jest to istna kpina.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości