Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dex_xe
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 sie 2014, o 11:24
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dex_xe »

[quote="Magda_Plus"]dex_xe ponowiłam prośbę o kontakt z Tobą.

Magda_Plus do dzisiaj nikt nie zadzwonił... widzę, że Plusowi naprawdę nie zależy na kliencie... trudno więcej nie będę się prosił skorzysta inny operator.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

dex_xe uzyskałam informację, że pierwszy kontakt o jaki prosiłeś został zrealizowany, niemniej przedstawiona oferta Cię nie usatysfakcjonowała.
Jeśli masz, życzenie przekażę ponowną prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dex_xe
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 1 sie 2014, o 11:24
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dex_xe »

[quote="Magda_Plus"]dex_xe uzyskałam informację, że pierwszy kontakt o jaki prosiłeś został zrealizowany, niemniej przedstawiona oferta Cię nie usatysfakcjonowała.
Jeśli masz, życzenie przekażę ponowną prośbę o kontakt z Tobą.[/

Oczywiście, ze mnie nie usatysfakcjonowała ponieważ była gorsza niż na plus.pl. Złapać na takie chwyty może sie tylko ktoś kto nie ma pojęcia o ofercie. konsultanci są nie kompetentni odniosłem wrażenie, ze jeden z nich nie wie o czym mówi. Zostaje jeszcze tydzień i koniec z Plusem
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

dex_xe oferty lojalnościowe przedstawiane w kanałach zajmujących się utrzymaniem Klienta mogą się różnić między sobą warunkami. Zapewne pracownicy przestawili Ci najdogodniejsze opcje dostępne na dany moment.
Ponawiam zapytanie, czy chciałbyś uzyskać ponowny kontakt od pracownika Działu Utrzymania Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dex_xe
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 1 sie 2014, o 11:24
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dex_xe »

Magda_Plus pisze:dex_xe oferty lojalnościowe przedstawiane w kanałach zajmujących się utrzymaniem Klienta mogą się różnić między sobą warunkami. Zapewne pracownicy przestawili Ci najdogodniejsze opcje dostępne na dany moment.
Ponawiam zapytanie, czy chciałbyś uzyskać ponowny kontakt od pracownika Działu Utrzymania Klienta?
Wydaję mi się, że "najdogodniejsze" warunki powinny być lepsze od tych na plus.pl a nie gorsze... co pokazuje całkowite nieposzanowanie w relacji z klientem. Oczywiście proszę o kontakt, konsultanci maja tydzień na dobrą ofertę 30.07 umowa zgodnie z wysłanym wypowiedzeniem wygaśnie.
Lukasz89465
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 8 paź 2014, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz89465 »

Basia_Plus pisze:Lukasz89465,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Można prosić o ponowienie prośby o kontakt, bo do dzisiaj cisza? Zależy mi na kontakcie z DUK, bo oferta w sklepie internetowym jest dość słaba.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

dex_xe, Lukasz89465 prośby o kontakt przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz89465
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 8 paź 2014, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz89465 »

Magda_Plus pisze:dex_xe, Lukasz89465 prośby o kontakt przekazane.
Dziękuję, dziś kontaktowała się ze mną Pani z DUK. I... Dowiedziałem się, że przy przedłużeniu obecnej umowy na Internet (49,90), która jest tą pierwszą, nierabatowaną, chcąc nadal mieć zniżkę na telefon (50%) i telewizję (jest za 1 zł), muszę wybrać pakiet minimum za 59,90. I tu moje pytanie: dlaczego przy przedłużeniu muszę wziąć droższy pakiet? Dawniej, chyba, wystarczyło wziąć pakiet w takiej samej cenie.

Pozdrawiam
Marki
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 24 lut 2012, o 13:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marki »

Witam,
no cóż z ogromnym zaskoczeniem stwierdzam, że operatorowi kompletnie nie zależy na swoich klientach!!! DUK totalnie olewa wszelkie próby kontaktu, co jeszcze 2 lata temu byłoby nie do pomyślenia!!! :-( Widać albo celowe działanie, albo kierownictwo słabiutko się orientuje no trudno po 14 latach udanej jak dotąd współpracy przyjdzie sie rozstać-skorzysta inny operator oferujący dużo lepszą ofertę niż Plus TRUDNO!!
"Wystarczy aby dobrzy ludzie nic nie robili, aby zlo zatriumfowalo"
E. Burke
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Lukasz89465 czy podana opłata abonamentowa była podana już po zniżce za e-fakturę?
Marki ponowiłam prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marki
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 24 lut 2012, o 13:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marki »

Magda_Plus
Marki ponowiłam prośbę o kontakt z Tobą.


Dziękuję bardzo!!!

Pozdrawiam
"Wystarczy aby dobrzy ludzie nic nie robili, aby zlo zatriumfowalo"
E. Burke
Lukasz89465
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 8 paź 2014, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz89465 »

Magda_Plus

Obie ceny abonamentów, i tego obecnego, i tego proponowanego przez konsultantkę, są już po rabacie za e-fakturę. Wynika z tego, że po aneksie będę musiał płacić 10 zł więcej, jeśli będę chciał zachować rabaty.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Lukasz89465,
- możesz podać nazwę oferty obecnie obowiązującej na Twoim numerze internetowym oraz jaką dokładnie masz tam taryfę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz89465
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 8 paź 2014, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz89465 »

Ewa_Plus pisze:Lukasz89465,
- możesz podać nazwę oferty obecnie obowiązującej na Twoim numerze internetowym oraz jaką dokładnie masz tam taryfę?
"Internet z modemem, routerem lub tabletem 2x więcej LTE", Internet 15 GB 2xLTE
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Lukasz89465,
- w promocji "Internet z modemem, routerem lub tabletem 2x więcej LTE" abonament "Internet 15 GB 2xLTE" wynosi 69,90 zł, zatem po rabacie za e-fakturę 59,90 zł - i to jest kwota wyjściowa. Być może przy tej umowie masz jeszcze jakiś dodatkowy rabat 10 zł uzyskany od DUK przy poprzednim przedłużaniu umowy, nie mniej jednak jeśli chodzi o smartDOM, to brana jest pod uwagę ta podstawowa wartość abonamentu czyli 59,90 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ