Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
vumi
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 paź 2013, o 02:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: vumi »

Droga Pani Ewo nadal czekam na kontakt ze strony DUK. Jak na razie zero odzewu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

vumi,
- wysłałam interwencję w tej sprawie do pracowników DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mber
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 paź 2014, o 01:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mber »

Ewo,
niestety nikt się ze mną nie skontaktował.
darco666
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 23 paź 2014, o 16:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: darco666 »

Witam
1. Chciałbym się dowiedzieć czy przy przedłużeniu umowy można tak jak to było dawniej przedłużyć umowę o 24 miesiące, bo teraz w systemie pojawia mi się informacja o przedłużeniu na 25 miesięcy a nawet o 2 miesiące dłużej.
2. Czy będę miał jakieś dodatkowe korzyści ,jeśli bym np. wybrał tą dłuższe przedłużenie?
3. Czy abonamenty na przedłużenie np. za 59,99 zł z 660 minut wymienne na 660 sms i 3,3 GB oraz za 69,99 zł z rozmowami i sms bez limitu oraz 0,55 GB to są już po rabacie 10 zł za e-fakturę czy dopiero przed rabatem i kosztują one po rabacie odpowiednio 49,99 i 59,99 zł?
4. Dlaczego nie każdy telefon mogę wybrać w danym abonamencie który mi odpowiada, tylko np. ten telefon jest dostępny , ale dopiero w wyższym abonamencie? Chcę np. mieć telefon Sony xperia T3 w abonamencie 59,99 z 660 wymiennymi minutami, ale jest on dostępny dopiero w taryfie bez limitu za 69,99 zł?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mber ,
- wysłałam interwencję w tej sprawie.

darco666 ,
- wszystko zależy od tego, ile miesięcy zostało Ci do końca umowy. Jeśli przedłużenie robisz wcześniej, to brakujące miesiące zostaną dodane do nowego kontraktu.
Oferty z taryfami "bez limitu" i z taryfami posiadającymi minuty wymienne, to dwie odrębne promocje. Mogą zatem się różnić telefonami w nich dostępnymi.
Jeszcze inne oferty są w innych kanałach sprzedaży. Jeśli chcesz, żeby zadzwonił do Ciebie pracownik DUK i przedstawił inne oferty, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.

Oferty prezentowane na stronie są już po rabacie 10 zł za e-fakturę. W razie wątpliwości, jak wejdziesz w "szczegóły oferty" to tam jest dostępny regulamin, w którym jest to przejrzyście w tabelce pokazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Anti
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 14:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Anti »

Witam,

interesuje mnie przedłużenie umowy w abonamencie. Otrzymałem ofertę na 25m + 7m. Czy z racji któregoś z kolei przedłużenia tego numeru oraz posiadania jeszcze 5 innych abonamentów w Plusie/CP czy jest możliwość otrzymania oferty lepszej niż ta ze strony Plus Online? Nie ukrywam, że ceny nie do końca mnie satysfakcjonują.

Pozdrawiam
Z różnych miast pochodzą, zawsze najwierniejsi. Biały orzeł w sercu, BLAUGRANA na piersi!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Anti,

prześlij mi proszę numer telefonu + numer kontraktowy przez ten formularz. Poproszę wówczas naszego konsultanta o kontakt i przedstawienie szczegółów oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
annplis
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 sie 2014, o 14:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: annplis »

Witam,
24.11 2014 r. upływa termin rozwiązania mojej umowy na internet z Plusem, czy mogę prosić o kontakt z Państwa strony w sprawie przedłużenie umowy na 12 miesięcy tylko SIM?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

annplis,
- przekazałam ponownie do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jonasz223
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 lis 2014, o 18:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jonasz223 »

Witam
Jestem zainteresowany przejściem z Mixplusa na Abonament jednak oferta, która widnieje na oficjalnej stronie Plusa w żaden sposób nie jest mnie po 10 latach w Państwa sieci w stanie zatrzymać. Proszę o kontakt osobę odpowiedzialną za przygotowanie indywidualnych warunków.
Z góry dziękuję za interwencje
sfirek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 lis 2014, o 23:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sfirek »

Witam kończy mi się umowa w lutym obecnie mam taryfę rozmowną za 59,90 czy można tu uzyskać jakaś ofertę z telefonem
greg0r
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 18:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: greg0r »

Wyczulam wszystkich przedłużających - po przedłużeniu umowy napiszcie do BOK o wskazanie wszystkich aktywnych usług podpiętych pod swoje konto.
W dokumentach, które dostałem razem z umową były całkiem inne zapisy, niż w tych, które przesłano mi z BOK. Miałem aktywne jeszcze inne pakiety/usługi (oczywiście płatne po miesiącu), o których słowem nie było wspomniane przy umowie, dwa różne dokumenty, rożne zapisy w różnych §!

Długo walczyłem ze sobą czy zostać w Plusie i widzę że to jednak był błąd, świadome robienie ludzi w konia...

Jeszcze jedno przed czym wyczulam, zdecydowana "zachęta" do przedłużenia:
Stan pakietów nie jest prezentowany w Plus Online, zużycie pakietu można kontrolować wysyłając wiadomość SMS, koszt 0,29 zł brutto.
Przy wcześniejszej umowie po zalogowaniu widziałem ile wykorzystano/pozostało, a teraz się okazuje że Plus Online od tego nie jest, trzeba sobie SMS za 29 gr wysłać...
Ostatnio zmieniony 5 lis 2014, o 14:47 przez greg0r, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

jonasz223 pisze:Jestem zainteresowany przejściem z Mixplusa na Abonament jednak oferta, która widnieje na oficjalnej stronie Plusa w żaden sposób nie jest mnie po 10 latach w Państwa sieci w stanie zatrzymać. Proszę o kontakt osobę odpowiedzialną za przygotowanie indywidualnych warunków.
janosz223 nie będziesz korzystać z oferty związanej z przedłużeniem umowy. Jesteś traktowany ja nowy Klient, gdyż skorzystasz z konwersji - przejścia do opcji abonamentowej. W celu uzyskania oferty pozostaw dane kontaktowe w formularzu, do którego zostaniesz przekierowany po kliknięciu w banner znajdujący się w moim podpisie. :->

annplis podaj mi przez ten formularz numer telefonu, dla którego kończy Ci się umowa.

greg0r dzięki za ostrzeżenie, niemniej usługi, jakie są włączane są opisywane zazwyczaj w regulaminie promocji, jaki obowiązuje dany numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
greg0r
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 18:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: greg0r »

Magda_Plus pisze:
greg0r dzięki za ostrzeżenie, niemniej usługi, jakie są włączane są opisywane zazwyczaj w regulaminie promocji, jaki obowiązuje dany numer.
Zazwyczaj - słowo klucz... Umowę przedłużałem telefonicznie z DUK, wydawało mi się że wszystko było jasne, a teraz się okazało że regulamin, który dostałem razem z umową różni się od tego, który otrzymałem z BOK a na podstawie którego mam aktywne usługi, o których bym się pewnie nie dowiedział gdyby nie moje pytanie do BOK.
W sumie - dowiedziałbym się po pierwszej fakturze ale pewnie już wtedy byłyby cyrki żeby to wyłączyć...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

greg0r ,
- pakiety, które zawierają konkretną ilość minut, SMS, czy MMS są widoczne w Plus online. Nie są widoczne jedynie pakiety internetowe typu non-stop, ale są to bezpieczne pakiety, bo po ich przekroczeniu nie ma opłat za transmisję danych, dodatkowo po wyczerpaniu pakietu otrzymasz powiadomienie SMS.

Jeśli coś Ci się nie zgadza, to zrób zdjęcie regulaminu, który otrzymałeś i dołącz go do maila zautoryzowanego do IOK. Konsultant mający dostęp do Twojego konta porówna to, z tym co widnieje u nas w systemie i jeśli będzie rozbieżność przyjmie reklamację.
Póki co nie podałeś żadnych konkretów więc nie mamy się do czego odnieść, tym bardziej że nie mamy wglądu w konta Klientów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ