Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

lukasik,

zatem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni kalendarzowych. Jeśli zrezygnujesz z posiadanych usług to możesz ponownie przystąpić do obecnej odsłony programu smartDOM 3.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lut 2017, o 02:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukasik »

heh...no właśnie...a co z reklamacją? Zostałem oszukany i teraz muszę wszystko odkręcać pomimo, że to nie ja zawiniłem - może jakieś bonifikaty z tego mi się należą? Trochę kiepsko to wygląda... :(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

lukasik ,

możesz złożyć reklamację. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344&. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
lukasik pisze:może jakieś bonifikaty z tego mi się należą?
Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lut 2017, o 02:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukasik »

Witaj Basiu_Plus
Przed chwilą skończyłem rozmowę z konsultantem Plusa, któremu przedstawiłem swoją sytuację. Potwierdził on, że na drugim produkcie, który jest rabatowany -50%, jest możliwość obniżenia abonamentu. Miałem 49,99zł po rabacie w Smartdom na drugi produkt - 50% - 29,98zł, natomiast nowa umowa, którą zawarłem na ten produkt obniżył mi ten abonament do 39,99zł, ale nie zmienił konfiguracji w Smartdom -50%, a co za tym idzie abonament ten będzie teraz wynosił 19,98zł. Jeżeli drugi konsultant mówi mi to samo to chyba mogę być spokojny. Jak uważasz?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lukasik,

zgodnie z zapisem w regulaminie Programu smartDOM paragraf Utrata Rabatu. cyt:

Jakakolwiek zmiana umowy objętej Programem (Umowa uprawniająca/ Umowa Dodatkowa)
powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Umowy Dodatkowej w
promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z Benefitu w programie smartDOM powoduje utratę możliwości korzystania z Benefitu na Umowie, której dotyczy ta zmiana,
niezależnie od tego czy Benefit jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z
końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na
niezmienionych warunkach, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II o ile Rabat/Upust
promocyjny/ Upust specjalny jest na nią przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z
końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa na niezmienionych
warunkach.
Możliwe, że została Ci zaproponowana oferta specjalna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ojdana65
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 13 lip 2015, o 11:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ojdana65 »

Proszę o kontakt z konsultantem najlepiej po godzinie 16.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

ojdana65,
- czy chodzi o ten sam numer telefonu co ostatnio?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ojdana65
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 13 lip 2015, o 11:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ojdana65 »

Tak, przedłużenie będzie również mojego drugiego numeru ale o kontakt proszę na ten numer
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

ojdana65,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kmll997
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 lut 2017, o 20:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kmll997 »

Witam, chciałem przedłużyć umowę (dostałem ofertę listem do domu, z telefonami itp.), zawsze przedłużam online, tym razem chciałem to zrobić tak samo, lecz za pierwszym razem w zakładce przedłuż umowę po wpisaniu numeru wyskoczyła informacja: W sklepie znajduje się już zamówienie z podanym numerem. Napisałem maila do esklepu plusa, konsultant odpisał, że konto zostało odblokowane, ale gdy teraz znowu chcę spróbować przedłużyć umowę to pojawia się inna informacja: Nie mamy dla Ciebie w tej chwili oferty na przedłużenie umowy. Zapraszamy wkrótce. Co w tej sytuacji zrobić? List jaki dostałem od plusa to mniej więcej: jesteś z nami już dokładnie 7300 dni, dziękując przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną propozycję na przedłużenie umowy w plusie. Wybierz jedną z ofert z nowoczesnym smartfonem w atrakcyjnej cenie...
kowalikedward
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 lut 2017, o 19:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kowalikedward »

Witam,pojawiła się nowa oferta przedłużeniowa dla mojego numeru tel,niestety jest nie do przyjęcia,czy jest szansa na kontakt z DUK ?
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WXuser »

wprawdzie jeszcze kilka miesięcy ale zerknąłem na ceny abonamentów i widzę, że niezła podwyżka była , skoro kiedyś w obecnej cenie miałem jeszcze telefon a teraz muszę doliczyć raty do niego... ???
wybierając podobny abonament jaki mam i ten sam telefon (choć wtedy był nowością a teraz jest staruszkiem) to wychodzi mi 50% większy koszt niż obecnie.. jeśli przedłużę to chyba w ramach "na kartę" i telefon kupię sobie w sklepie jaki chccę

wyłączenie telefonów z abonamentu pewnie skutkuje jeszcze tym, że aby utrzymać smart dom to trzeba wybrać nie mniejszy kwotowo abonament niż obecnie a do tego doliczyć osobno raty za telefon ?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, o 14:58 przez WXuser, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Kmll997, kowalikedward,

prześlijcie mi proszę numery tych telefonów przez ten formularz.

WXuser,

proszę o edycję wypowiedzi zgodnie z regulaminem Forum punkt 4.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stasiekwz
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 gru 2016, o 22:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stasiekwz »

Witam, posiadam dwa numery w sieci plus. Pierwszy, oferta z telefonem, kończy się w sierpniu, drugi, oferta bez telefonu w październiku. Potrzebuje w niedługim czasie drugi telefon. Niestety w sklepie internetowym oferta na przedłużenie jest gorsza niż obecna. Czy jest szansa wynegocjować coś lepszego? Z przykrością informuje, ale dzisiaj sprawdziłem ofertę u konkurencji i wychodzi jeszcze bardziej atrakcyjna niż moja obecna. Czy da się z tym coś zrobić, czy muszę jeszcze poczekac? Pozdrawiam
lukasbiggie
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukasbiggie »

Witam, jeśli umowa kończy mi sie 21.09.2017 (mam już ofertę na plus.pl) to czy bedę miał taka ofertę w salonie?
ODPOWIEDZ