Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
lukasik,
zatem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni kalendarzowych. Jeśli zrezygnujesz z posiadanych usług to możesz ponownie przystąpić do obecnej odsłony programu smartDOM 3.
zatem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni kalendarzowych. Jeśli zrezygnujesz z posiadanych usług to możesz ponownie przystąpić do obecnej odsłony programu smartDOM 3.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
heh...no właśnie...a co z reklamacją? Zostałem oszukany i teraz muszę wszystko odkręcać pomimo, że to nie ja zawiniłem - może jakieś bonifikaty z tego mi się należą? Trochę kiepsko to wygląda... :(
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
lukasik ,
możesz złożyć reklamację. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344&. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
możesz złożyć reklamację. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344&. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.lukasik pisze:może jakieś bonifikaty z tego mi się należą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Basiu_Plus
Przed chwilą skończyłem rozmowę z konsultantem Plusa, któremu przedstawiłem swoją sytuację. Potwierdził on, że na drugim produkcie, który jest rabatowany -50%, jest możliwość obniżenia abonamentu. Miałem 49,99zł po rabacie w Smartdom na drugi produkt - 50% - 29,98zł, natomiast nowa umowa, którą zawarłem na ten produkt obniżył mi ten abonament do 39,99zł, ale nie zmienił konfiguracji w Smartdom -50%, a co za tym idzie abonament ten będzie teraz wynosił 19,98zł. Jeżeli drugi konsultant mówi mi to samo to chyba mogę być spokojny. Jak uważasz?
Przed chwilą skończyłem rozmowę z konsultantem Plusa, któremu przedstawiłem swoją sytuację. Potwierdził on, że na drugim produkcie, który jest rabatowany -50%, jest możliwość obniżenia abonamentu. Miałem 49,99zł po rabacie w Smartdom na drugi produkt - 50% - 29,98zł, natomiast nowa umowa, którą zawarłem na ten produkt obniżył mi ten abonament do 39,99zł, ale nie zmienił konfiguracji w Smartdom -50%, a co za tym idzie abonament ten będzie teraz wynosił 19,98zł. Jeżeli drugi konsultant mówi mi to samo to chyba mogę być spokojny. Jak uważasz?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj lukasik,
zgodnie z zapisem w regulaminie Programu smartDOM paragraf Utrata Rabatu. cyt:
Jakakolwiek zmiana umowy objętej Programem (Umowa uprawniająca/ Umowa Dodatkowa)
powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Umowy Dodatkowej w
promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z Benefitu w programie smartDOM powoduje utratę możliwości korzystania z Benefitu na Umowie, której dotyczy ta zmiana,
niezależnie od tego czy Benefit jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z
końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na
niezmienionych warunkach, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II o ile Rabat/Upust
promocyjny/ Upust specjalny jest na nią przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z
końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa na niezmienionych
warunkach.
Możliwe, że została Ci zaproponowana oferta specjalna.
zgodnie z zapisem w regulaminie Programu smartDOM paragraf Utrata Rabatu. cyt:
Jakakolwiek zmiana umowy objętej Programem (Umowa uprawniająca/ Umowa Dodatkowa)
powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Umowy Dodatkowej w
promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z Benefitu w programie smartDOM powoduje utratę możliwości korzystania z Benefitu na Umowie, której dotyczy ta zmiana,
niezależnie od tego czy Benefit jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z
końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na
niezmienionych warunkach, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II o ile Rabat/Upust
promocyjny/ Upust specjalny jest na nią przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z
końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa na niezmienionych
warunkach.
Możliwe, że została Ci zaproponowana oferta specjalna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z konsultantem najlepiej po godzinie 16.
Re: Przedłużenie umowy
ojdana65,
- czy chodzi o ten sam numer telefonu co ostatnio?
- czy chodzi o ten sam numer telefonu co ostatnio?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak, przedłużenie będzie również mojego drugiego numeru ale o kontakt proszę na ten numer
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
ojdana65,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, chciałem przedłużyć umowę (dostałem ofertę listem do domu, z telefonami itp.), zawsze przedłużam online, tym razem chciałem to zrobić tak samo, lecz za pierwszym razem w zakładce przedłuż umowę po wpisaniu numeru wyskoczyła informacja: W sklepie znajduje się już zamówienie z podanym numerem. Napisałem maila do esklepu plusa, konsultant odpisał, że konto zostało odblokowane, ale gdy teraz znowu chcę spróbować przedłużyć umowę to pojawia się inna informacja: Nie mamy dla Ciebie w tej chwili oferty na przedłużenie umowy. Zapraszamy wkrótce. Co w tej sytuacji zrobić? List jaki dostałem od plusa to mniej więcej: jesteś z nami już dokładnie 7300 dni, dziękując przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną propozycję na przedłużenie umowy w plusie. Wybierz jedną z ofert z nowoczesnym smartfonem w atrakcyjnej cenie...
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 lut 2017, o 19:44
Re: Przedłużenie umowy
Witam,pojawiła się nowa oferta przedłużeniowa dla mojego numeru tel,niestety jest nie do przyjęcia,czy jest szansa na kontakt z DUK ?
Re: Przedłużenie umowy
wprawdzie jeszcze kilka miesięcy ale zerknąłem na ceny abonamentów i widzę, że niezła podwyżka była , skoro kiedyś w obecnej cenie miałem jeszcze telefon a teraz muszę doliczyć raty do niego... ???
wybierając podobny abonament jaki mam i ten sam telefon (choć wtedy był nowością a teraz jest staruszkiem) to wychodzi mi 50% większy koszt niż obecnie.. jeśli przedłużę to chyba w ramach "na kartę" i telefon kupię sobie w sklepie jaki chccę
wyłączenie telefonów z abonamentu pewnie skutkuje jeszcze tym, że aby utrzymać smart dom to trzeba wybrać nie mniejszy kwotowo abonament niż obecnie a do tego doliczyć osobno raty za telefon ?
wybierając podobny abonament jaki mam i ten sam telefon (choć wtedy był nowością a teraz jest staruszkiem) to wychodzi mi 50% większy koszt niż obecnie.. jeśli przedłużę to chyba w ramach "na kartę" i telefon kupię sobie w sklepie jaki chccę
wyłączenie telefonów z abonamentu pewnie skutkuje jeszcze tym, że aby utrzymać smart dom to trzeba wybrać nie mniejszy kwotowo abonament niż obecnie a do tego doliczyć osobno raty za telefon ?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, o 14:58 przez WXuser, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Kmll997, kowalikedward,
prześlijcie mi proszę numery tych telefonów przez ten formularz.
WXuser,
proszę o edycję wypowiedzi zgodnie z regulaminem Forum punkt 4.
prześlijcie mi proszę numery tych telefonów przez ten formularz.
WXuser,
proszę o edycję wypowiedzi zgodnie z regulaminem Forum punkt 4.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, posiadam dwa numery w sieci plus. Pierwszy, oferta z telefonem, kończy się w sierpniu, drugi, oferta bez telefonu w październiku. Potrzebuje w niedługim czasie drugi telefon. Niestety w sklepie internetowym oferta na przedłużenie jest gorsza niż obecna. Czy jest szansa wynegocjować coś lepszego? Z przykrością informuje, ale dzisiaj sprawdziłem ofertę u konkurencji i wychodzi jeszcze bardziej atrakcyjna niż moja obecna. Czy da się z tym coś zrobić, czy muszę jeszcze poczekac? Pozdrawiam
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Przedłużenie umowy
Witam, jeśli umowa kończy mi sie 21.09.2017 (mam już ofertę na plus.pl) to czy bedę miał taka ofertę w salonie?