Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
karatesan
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 gru 2013, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: karatesan »

Nie ma to dla mnie wiekszego znaczenia, zalezy mi na jak najlepszym telefonie w danej taryfie. Z drugiej strony dobrze miec przynajmniej 500mb na internet, a w mixie jest to dosc drogie.
Justynaa.
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 sty 2014, o 12:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Justynaa. »

Krzysiek_Plus pisze: Justynaa, jako nowa aktywacji. Od momentu aktywacji numeru jako abonamentowy przysługuje okres 7 dni na bezpłatną wymianę karty.
)
Dziękuję za odpowiedź. :)
Telefon przed chwilą odebrałam. Ale pojawiła się pewna nieścisłość. Otóż Pani z którą rozmawiałam i sfinalizowałam umowę przez telefon, dzwoniąc po raz pierwszy do mnie (a było to 9.01) zapewniała,że nie będę ponosić kosztów z tytułu opłaty aktywacji karty SIM. Musiałam przemyśleć sprawę i jak zdecydowałam się na finalizację umowy (20.01) nie otrzymałam informacji o kosztach aktywacji. W umowie, którą dziś otrzymałam jest inaczej i będę musiała zapłacić 49 zł. A specjalnie się zdecydowałam na zawarcie umowy przez telefon, bo była korzystniejsza niż w salonie (dla osób chcących dokonać konwersji).
Można coś z tym zrobić?
werkaaaaa
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 23 sty 2014, o 11:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: werkaaaaa »

Ponieważ nie otrzymałam odpowiedzi w założonym przez siebie temacie powtórzę pytanie tutaj. Jestem klientem plusa od ponad 15 lat, w tym miesiącu kończy mi się umowa na jeden z numerów, które mam w waszej sieci. Oferty, które zostały mi dotychczas przedstawione nie są na tyle korzystne, abym w dalszym ciągu chciała być waszym klientem. Ponieważ numeru, którego dotyczy przedłużenie umowy, używa pracownik przebywający za granicą, chcę, aby DUK skontaktował się ze mną drogą mailową lub zadzwonił na nr, który już nie należy do waszej sieci (przeniosłam, ponieważ również nie otrzymałam korzystnej oferty). Czy jest to możliwe?
22amazonka22
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2014, o 13:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 22amazonka22 »

mi w lipcu kończy się umowa i wciąż nie ma oferty dla mnie na przedłużenie -jak długo można czekać na ofertę -czy w salonie mogę już przedłużyć umowę bo czekanie na ofertę z internetu chyba się nie doczekam - chociaż nie ukrywam że wolę przez internet
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Justynaa., jeśli jest taki zapis w regulaminie to niestety nie.

werkaaaaa, proszę prześlij numer telefonu na którym chcesz przedłużyć umowę, oraz numer kontaktowy przez ten formularz.

EDIT poprawione.

22amazonka22, odpowiedź w tej sprawie wysłałem 20/01 na Twojego @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
22amazonka22
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2014, o 13:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 22amazonka22 »

no dobrze Panie Krzysiu ale kiedy mogę sie spodziewać oferty a moze w salonie będę już mogła przedłożyć i czemu to tak długo trwa?
werkaaaaa
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 23 sty 2014, o 11:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: werkaaaaa »

Krzysiek_Plus pisze: werkaaaaa, proszę prześlij numer telefonu na którym chcesz przedłużyć umowę, oraz numer kontaktowy przez ten formularz.
OK. Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, o 16:10 przez werkaaaaa, łącznie zmieniany 1 raz.
edonis
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 4 sty 2014, o 11:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: edonis »

WiTT pisze:Edonis - pochwal się jaki abo i fon udało się wynegocjować :)
abonament 79.90 i telefon htc one, taniej niż u konkurencji!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

22amazonka22 , jak będzie 6 miesięcy do końca umowy.

werkaaaaa, już poprawiłem mój wcześniejszy post. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Justynaa.
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 sty 2014, o 12:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Justynaa. »

Krzysiek_Plus pisze:Justynaa., jeśli jest taki zapis w regulaminie to niestety nie.
Nie rozumiem w takim razie czemu konsultantka wprowadziła mnie w błąd. Gdybym wiedziała to może wcale bym z tej oferty nie skorzystała.
Mimo wszystko, dzięki za pomoc.
damian8719
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 26 sty 2014, o 12:31

Przedłużenie umowy

Post autor: damian8719 »

2 tygodnie temu przedłużyłem abonament w Plusie dwóm moim numerom przez Biuro Obsługi Klienta.
Pan z którym rozmawiałem powiedział, że umowy wraz z telefonami przyjdą do trzech dni. Po trzech dniach zadzwonił do mnie kurier, że ma przesyłkę której cena była dwa razy wyższa niż uzgodniona, powiedziałem kurierowi, żeby odesłał to z powrotem, po czym wieczorem zadzwoniłem do Plusa i okazało się, że jedna umowa z telefonem była zła, a druga była dobra. Pani powiedziała mi, że ta dobra umowa wraz z telefonem zostanie dostarczona ponownie do mnie w ciągu 3 dni, a ta zła zostanie zwrócona do głównego magazynu po czym ktoś miał się ze mną skontaktować do tygodnia czasu w sprawie ponownego wybrania nowej oferty. Po tych 3 dniach oczekiwania na tę dobrą umowę, przesyłka nie została dostarczona do mnie, zadzwoniłem do Plusa z pytaniem dlaczego jeszcze jej nie dostałem, a pani mi powiedziała, że prawdopodobnie ta dobra umowa została także odesłana z tą złą. Do tygodnia czasu ktoś miał się zemną skontaktować w sprawie ponownego wybrania oferty. Dzisiaj właśnie mija półtora tygodnia, a do mnie nikt nie dzwonił więc zadzwoniłem jeszcze raz do Plusa, a pani mi powiedziała żebym poczekał jeszcze 5 dni.
Poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora, bo to są jakieś kpiny.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, o 14:12 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu // Połączenie wątkow ten sam temat.
regge
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2014, o 11:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: regge »

Krzysiek_Plus pisze:regge, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.

Odpowiadamy ;-)
Niestety dalej brak jakiegokolwiek kontaktu z waszej strony. Ile można czekać?
Proszę o informacje gdzie mogę złożyć oficjalną skargę. Dodzwonić się do was nie idzie, klientów macie daleko w poważaniu. Konsultant z którym rozmawiałem wcześniej zachowywał się bardzo impertynencko. CO SIĘ Z WAMI DZIEJE W TYM PLUSIE?

Jutro mam zamiar podpisać umowę już z innym operatorem.
Tak jak wspomniałem wcześniej po ostatnich moich perypetiach z plusem nie mam zamiaru tego tak zostawić.
seban8210
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 sty 2014, o 13:18

Przedluzenie Umowy

Post autor: seban8210 »

Witam jak wczesnie mozna przedluzyc umowe w plusie na abonament
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, o 14:09 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, wątek związany z przedłużeniem umowy.
edonis
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 4 sty 2014, o 11:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: edonis »

Jaką firmą kurierską dostarczane są paczki i w jakich godzinach. Czy wogóle godzina jaką się wybiera na czas dostarczenia paczki ma jakiś sens, czy to poprostu ściema!?Miałem dostać sms-a z informacją jaka firma nr paczki i nic?!
edonis
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 4 sty 2014, o 11:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: edonis »

Ewa_Plus pisze:edonis - czieszę się, że udało się dopasowac ofertę :)
Dzień przed pojawieniem się kuriera system wysyła SMS-a z numerem listu przewozowego. Jeśli kurier ma być w poniedziałek, to SMS-a powinieneś otrzymać w piątek wieczorem. Gdyby coś się działo złego (odpukać), to daj nam znać.
Witam. Zacznego od tego że nie dostałem sms-a z nr listu przewozowego, ale sms-a z podziękowaiami juz dostalem (a kuriera jeszcze nie bylo). Przydałby się ten nr listu to bym sobie sprawdził.
ODPOWIEDZ