Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
icemac
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 sty 2014, o 10:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: icemac »

"nowy" kurier i przedłużenie umowy (znaczy dostarczenie dokumentów/sprzętu) to ... już inna bajka ...

ZERO KOMPETENCJI, TOTALNA OLEWKA ODBIORCY PRZESYŁKI, CWANIACTWO. Więcej nie napiszę bo zostały mi tylko niecenzuralne słowa ...

telefon miał być dostarczony wczoraj - między 15-17, kurier przyjechał o 10:00 bo "mu tak pasowało", dziś przesyłki nie dostarczono "bo nie wiedzieli co mają zrobić", jutro prawdopodobnie też nie dotrze, no może w piątek, ale TO TEŻ nie jest pewne. K-EX niby "mała firma" ale byli słowni i terminowi, po wykupieni przez Geis zrobił się kołchoz.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

icemac,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z firmą kurierską?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kriss71
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 mar 2016, o 15:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kriss71 »

witam. bardzo proszę o zmianę konsultanta zajmującego się moją sprawą :-/ . pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kriss71,

przekazałam do DUK prośbę o zmianę konsultanta i kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kriss71
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 mar 2016, o 15:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kriss71 »

Dziękuję i pozdrawiam :)
icemac
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 sty 2014, o 10:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: icemac »

Ewa_Plus
dziś dotarł ...

P.S.
kontaktowałem się i z firmą kurierską i Plusem, jak dla mnie cud że nic nie zostało uszkodzone.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

icemac,
- nie mniej jednak cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła i przesyłka bezpiecznie do Ciebie dotarła :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Wielki problem z przedłużeniem umowy.

Post autor: daniel_reds »

Witam.
Tak jak w temacie, mam wielki problem z przedłużeniem umowy. Dodam, że abonament w plusie mam już prawie 10 lat, ale takich cyrków jeszcze nie miałem. Zacznę od tego, że przed lenistwo kuriera (geis/kex) nie została mi doręczona paczka z umową do podpisania.
Często wyjeżdżam za granicę i po paru mailach, ugadalem się konsultantem, że kurier będzie u mnie akurat w dzień mojego wyjazdu. No i tego dnia z rana dostałem SMS od firmy że paczka jest już w doręczeniu. No ale do 16 była cisza. Po godzinie dobijania się na ich infolinię, dowiedziałem się że jednak odwołali tego kuriera bo tak im pasowało. Niestety następnego dnia musiałem wyjechać i umowa przepadła.
Zależało mi na niej, bo w końcu była to konkretna oferta dla przedłużających, która bardzo mi odpowiadała, czyli 0 zł na start (czyli 0zl za którykolwiek telefon w zamian za raty ktore można sobie rozłożyć).
W Polsce będę 4 lipca i czy ta oferta będzie dalej dostępna dla przedłużających? Dzwonie do Plusa już 3 dzień i każdy konsultant mówi co innego i już naprawdę zgłupiałem. Ewentualnie czy mogę złożyć ponowne zamówienie, ale z wysyłką na 4 lipca? Ta promocja jest dla mnie bardzo korzystna, ale obawiam się że przez lenistwo kuriera i mój wyjazd po prostu przepadnie.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, o 09:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj daniel_reds,
daniel_reds pisze: Ewentualnie czy mogę złożyć ponowne zamówienie,
przesyłka musi zostać do nas zwrócona, zaksięgowana a następnie będzie można przygotować nową umowę.
Kiedy przesyłka miała być dostarczona?
Podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Przesyłka została zwrócona. Miała dotrzeć 19.06 no ale kurierowi nie chciało się przyjechać.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

daniel_reds,

przekazałam sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Wiese, że nie problem z firmą geis jest dość popularny i nie tylko ja miałem problemy.

Wracając do mojego problemu to najśmieszniejsze jest to, że każdy konsultant do którego pisałem/dzwoniłem mówi coś innego i każdy zaprzecza tego poprzedniego i już sam nie wiem co zrobić.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

daniel_reds,

tak jak pisałam, sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartekpolska
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2017, o 00:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bartekpolska »

Czas przejść do innej sieci bo być z 10 lat w tej sieci i nie dostać fajne oferty to wstyd.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

bartekpolska,

prześlij proszę numer telefonu (+ewentualny numer kontaktowy) przez ten formularz. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie aktualnie dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ