Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
To tak, poprzednie zamówienie zostało anulowane, o czym zostałem poinformowany mailowo, ale dalej nie mogę złożyć ponownego zamówienie w sklepie internetowym, ponieważ wyskakuje informacja, że nie mają obecnie dla mnie oferty. Parę dni temu problem z moim przedłużeniem został przekazany do weryfikacji (tutaj na forum), ale dalej cisza.
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej62,
- przekazałam do DUK prośbę o ponowny kontakt :)
dublin1705,
- jak nie podpiszesz u kuriera tej umowy, to nowe warunki nie wejdą w życie. Oczywiście nawet po jej podpisaniu masz 14 dni na odstąpienie (dot. tylko osób fizycznych).
daniel_reds,
- czy nie składałeś w międzyczasie zamówienia innym kanałem?
- przekazałam do DUK prośbę o ponowny kontakt :)
dublin1705,
- jak nie podpiszesz u kuriera tej umowy, to nowe warunki nie wejdą w życie. Oczywiście nawet po jej podpisaniu masz 14 dni na odstąpienie (dot. tylko osób fizycznych).
daniel_reds,
- czy nie składałeś w międzyczasie zamówienia innym kanałem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
No właśnie nie. Teraz mi piszą że jakieś zamówienie wyślą jak tamto poprzednie jest anulowane na co mam maila z potwierdzeniem. Jak już anulowali to postanowiłem poczekać na to mi zaproponują a teraz pisza ze coś wysłali. Tak to jest jak odpisuje 10 konsultantów i nikt nie wiem o co chodzi. Można prości o wiadomość z DUK z propozycją przedłużenia z Galaxy S8+, albo kontakt z jedną osobą która rozwiąże problem?
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
- przekazane do DUK, konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.
- przekazane do DUK, konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Prosiłem żeby mailowo, ponieważ aktywny numer mam niemiecki
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
przekazałam Twoją prośbę do DUK.
przekazałam Twoją prośbę do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
To mi ofertę przedstawili że szok. Przecież telefony może a wciąc w raty więc dlaczego to pominęli? Chyba będę zmuszony zrezygnować
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
w ofercie wysłanej na adres mailowy jest informacja o ilości rat, natomiast nie ma podanej kwoty raty miesięcznej. Takie informacje uzyskasz w trakcie rozmowy z konsultantem.
w ofercie wysłanej na adres mailowy jest informacja o ilości rat, natomiast nie ma podanej kwoty raty miesięcznej. Takie informacje uzyskasz w trakcie rozmowy z konsultantem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Można prosić o sprawdzenie, czy poprzednie zamówienie zostało anulowane?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
z uzyskanych informacji wynika, że umowa została anulowana.
z uzyskanych informacji wynika, że umowa została anulowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Wcześniej też była anulowana, chciałem sobie sprawdzić inne oferty, loguje się a dalej pisze że nie ma dla mnie ofert.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 00:07
Re: Przedłużenie umowy
Jak przyjdzie umowa kurierem to mam ją całą przeczytać przy kurierze? czy jak coś się nie będzie zgadzać mam kilka dni na odstąpienie od umowy?
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
[quote="bartekpolska"]Jak przyjdzie umowa kurierem to mam ją całą przeczytać przy kurierze? czy jak coś się nie będzie zgadzać mam kilka dni na odstąpienie od umowy?
dublin1705,
- jak nie podpiszesz u kuriera tej umowy, to nowe warunki nie wejdą w życie. Oczywiście nawet po jej podpisaniu masz 14 dni na odstąpienie (dot. tylko osób fizycznych). Jeśli mogę wiedzieć co masz mieć w tej umowie za warunki?
dublin1705,
- jak nie podpiszesz u kuriera tej umowy, to nowe warunki nie wejdą w życie. Oczywiście nawet po jej podpisaniu masz 14 dni na odstąpienie (dot. tylko osób fizycznych). Jeśli mogę wiedzieć co masz mieć w tej umowie za warunki?
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
- kiedy sprawdzałeś na stronie? Dzisiaj też nie ma jeszcze oferty?
bartekpolska,
- możesz zrobić i jedno i drugie :)
- kiedy sprawdzałeś na stronie? Dzisiaj też nie ma jeszcze oferty?
bartekpolska,
- możesz zrobić i jedno i drugie :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Dzisiaj rano, po zalogowaniu się na stronie sklepu dalej było zablokowane. Teraz w pracy nie mam jak sprawdzić.