Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

To tak, poprzednie zamówienie zostało anulowane, o czym zostałem poinformowany mailowo, ale dalej nie mogę złożyć ponownego zamówienie w sklepie internetowym, ponieważ wyskakuje informacja, że nie mają obecnie dla mnie oferty. Parę dni temu problem z moim przedłużeniem został przekazany do weryfikacji (tutaj na forum), ale dalej cisza.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Andrzej62,
- przekazałam do DUK prośbę o ponowny kontakt :)

dublin1705,
- jak nie podpiszesz u kuriera tej umowy, to nowe warunki nie wejdą w życie. Oczywiście nawet po jej podpisaniu masz 14 dni na odstąpienie (dot. tylko osób fizycznych).

daniel_reds,
- czy nie składałeś w międzyczasie zamówienia innym kanałem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

No właśnie nie. Teraz mi piszą że jakieś zamówienie wyślą jak tamto poprzednie jest anulowane na co mam maila z potwierdzeniem. Jak już anulowali to postanowiłem poczekać na to mi zaproponują a teraz pisza ze coś wysłali. Tak to jest jak odpisuje 10 konsultantów i nikt nie wiem o co chodzi. Można prości o wiadomość z DUK z propozycją przedłużenia z Galaxy S8+, albo kontakt z jedną osobą która rozwiąże problem?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

daniel_reds,
- przekazane do DUK, konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Prosiłem żeby mailowo, ponieważ aktywny numer mam niemiecki
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

przekazałam Twoją prośbę do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

To mi ofertę przedstawili że szok. Przecież telefony może a wciąc w raty więc dlaczego to pominęli? Chyba będę zmuszony zrezygnować
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

w ofercie wysłanej na adres mailowy jest informacja o ilości rat, natomiast nie ma podanej kwoty raty miesięcznej. Takie informacje uzyskasz w trakcie rozmowy z konsultantem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Można prosić o sprawdzenie, czy poprzednie zamówienie zostało anulowane?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

z uzyskanych informacji wynika, że umowa została anulowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Wcześniej też była anulowana, chciałem sobie sprawdzić inne oferty, loguje się a dalej pisze że nie ma dla mnie ofert.
bartekpolska
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2017, o 00:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bartekpolska »

Jak przyjdzie umowa kurierem to mam ją całą przeczytać przy kurierze? czy jak coś się nie będzie zgadzać mam kilka dni na odstąpienie od umowy?
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

[quote="bartekpolska"]Jak przyjdzie umowa kurierem to mam ją całą przeczytać przy kurierze? czy jak coś się nie będzie zgadzać mam kilka dni na odstąpienie od umowy?

dublin1705,
- jak nie podpiszesz u kuriera tej umowy, to nowe warunki nie wejdą w życie. Oczywiście nawet po jej podpisaniu masz 14 dni na odstąpienie (dot. tylko osób fizycznych). Jeśli mogę wiedzieć co masz mieć w tej umowie za warunki?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

daniel_reds,
- kiedy sprawdzałeś na stronie? Dzisiaj też nie ma jeszcze oferty?

bartekpolska,
- możesz zrobić i jedno i drugie :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Dzisiaj rano, po zalogowaniu się na stronie sklepu dalej było zablokowane. Teraz w pracy nie mam jak sprawdzić.
ODPOWIEDZ