Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 sty 2013, o 13:30
Re: Przedłużenie umowy
Witam ponownie !!!
Jak długo mam czekać na odpowiedź od DUK? Minęło już około dwa tygodnie odkąd do Państwa wysłałem do DUK zapytanie o ofertę.
Pozdrawiam
Jak długo mam czekać na odpowiedź od DUK? Minęło już około dwa tygodnie odkąd do Państwa wysłałem do DUK zapytanie o ofertę.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj lukazem,
przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam !!!
Dzwonił z Duk. Niestety nie mogę odebrać ponieważ jestem osoba niesłyszącą. A wiec poproszę e-mail albo sms.
Pozdrawiam
Dzwonił z Duk. Niestety nie mogę odebrać ponieważ jestem osoba niesłyszącą. A wiec poproszę e-mail albo sms.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam ponownie. Przedluzylem umowe przez DUK. Mam pytanie bo na umowie mam taryfe plus dwa a przez telefon pani mowila taryfe ja 3 plus. Nie wiem czy to przejezyczenie czy roznia sie te taryfy znaczaco
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj gieape,
obowiązuje Cię taryfa podana na umowie. Najprawdopodobniej konsultant DUK, pomylił się przedstawiając ofertę.
obowiązuje Cię taryfa podana na umowie. Najprawdopodobniej konsultant DUK, pomylił się przedstawiając ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Mam pytanie: Czy wysyłając poprzez formularz dane abonenta [imię, nazwisko, nr. telefonu] istnieje możliwość sprawdzenia do kiedy trwa obecna umowa, i co najważniejsze czy trwająca umowa "wskoczyła" już na magiczne 6 m-cy, uprawniające do jej przedłużenia.
Osoba której dotyczy sprawa, niestety zagubiła/zapodziała/nie wie gdzie są(*) wszystkie dokumenty dotyczące umowy.
Proszę o pomoc i odpowiedź
(*) - niepotrzebne skreślić
Mam pytanie: Czy wysyłając poprzez formularz dane abonenta [imię, nazwisko, nr. telefonu] istnieje możliwość sprawdzenia do kiedy trwa obecna umowa, i co najważniejsze czy trwająca umowa "wskoczyła" już na magiczne 6 m-cy, uprawniające do jej przedłużenia.
Osoba której dotyczy sprawa, niestety zagubiła/zapodziała/nie wie gdzie są(*) wszystkie dokumenty dotyczące umowy.
Proszę o pomoc i odpowiedź
(*) - niepotrzebne skreślić
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej62 jeśli myślisz o formularzu kierującym zapytanie do jednego z nas specjalistów, to nie uzyskasz informacji o jakie prosisz. W tej sprawie sugeruję kontakt mailowy na adres bok@plus.pl z podaniem wszystkich wymienionych przez Ciebie danych. Ewentualnie kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Magda_Plus dziękuje za odpowiedź.
Ale pozostaje tylko kontakt telefoniczny z BOK, bo nawet jeśli wyśle z mojego mail'a zapytanie z podaniem wszystkich danych tyczących sprawy abonentki [nie ukrywam, że to osoba starsza i raczej skrzynki mail'owej nie posiada ] to i tak mnie jako osobie postronnej odpowiedzi zwrotnej nie udzielą.
Ale i tak dziękuje za zainteresowanie tematem
Ale pozostaje tylko kontakt telefoniczny z BOK, bo nawet jeśli wyśle z mojego mail'a zapytanie z podaniem wszystkich danych tyczących sprawy abonentki [nie ukrywam, że to osoba starsza i raczej skrzynki mail'owej nie posiada ] to i tak mnie jako osobie postronnej odpowiedzi zwrotnej nie udzielą.
Ale i tak dziękuje za zainteresowanie tematem
Re: Przedłużenie umowy
Witam.Jestem klientem Plusa nieprzerwanie od 19 lat,obecnie bez umowy.Parokrotnie dzwonili do mnie "przedstawiciele" Plusa oferując mi przedłużenie umowy na warunkach "specjalnych tylko dla mnie" ,warunki gorsze niż dla nowego klienta. Chciałbym przedłużyć umowę,ale na rozsądnych warunkach.Proszę o kontakt z DUK.
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06
Re: Przedłużenie umowy
Poproszę o kontakt z DUK.
Re: Przedłużenie umowy
Takie informacje uzyskasz także logując się do mobilnej aplikacji Plus Online w zakładce Twój profil.Andrzej62 pisze:Witam.
Mam pytanie: Czy wysyłając poprzez formularz dane abonenta [imię, nazwisko, nr. telefonu] istnieje możliwość sprawdzenia do kiedy trwa obecna umowa, i co najważniejsze czy trwająca umowa "wskoczyła" już na magiczne 6 m-cy, uprawniające do jej przedłużenia.
Osoba której dotyczy sprawa, niestety zagubiła/zapodziała/nie wie gdzie są(*) wszystkie dokumenty dotyczące umowy.
Proszę o pomoc i odpowiedź
(*) - niepotrzebne skreślić
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mario42,
marcinosu002,
prześlij numer telefonu przez ten formularz.mario42 pisze:Proszę o kontakt z DUK.
marcinosu002,
prośba została przekazana.marcinosu002 pisze:Poproszę o kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czekam na kontakt z DUK od miesiąca. Po przesłaniu wiadomości niestety nikt się nie odezwał. Proszę o interwencje w tej sprawie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
kambo12,
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ