Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

qbek_1992,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
qbek_1992
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 5 lis 2014, o 23:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: qbek_1992 »

Kontakt sie odbyl ale niestety nie doszlismy do porozumienia. Przy abonamencie 90zl ceny telefonow o 200-300% wieksze niz u konkurencji.
ninotka
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2014, o 21:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ninotka »

To tak jak u mnie tyko że Ja już bym dopłaciła do tego telefonu. Konsultant chciał zjechać do w miare akceptowalnej kwoty .No ale w abonamencie za 90 zł brak min. Na stacjonarne i zero mms to jest kpina jakaś. Gdzie u konkurencji mamy mmsy i stacjonarne nolimit. Niestety zdarza Mi się czasem wysłać mms-a ,a na stacjonarne dzwonić muszę bo wszystkie przychodnie ,szkoła od dzieci itp. mają stacjonarne telefony. No niestety ostatnio plus coś niechce dokładać ani stacjonarnych ani mms-ów. Nie wiem czemu tak jest ale dużo na tym traci. Co do samych ofert są lepsze niż na stronie ale jak dla mnie nie wystarczające.
bestmen
PlusManiak
Posty: 72
Rejestracja: 5 sie 2012, o 15:03

Kontakt z DUK...

Post autor: bestmen »

Witam, chciał bym oświadczyć, że próbowałem kontaktować się z DUK-iem, przez numer 2601, gdzie po zgłoszeniu sie konsultanta i wyjaśnieniu mu w jakim celu dzwonię, przełączano mnie rzekomo do DUK, niestety za każdym razem (chyba 4-5 razy) połączenie było zrywane i kontakt był niemożliwy, kontaktowałem się w celu otrzymania oferty na przedłużenie umowy na firmę (może być bez telefonu) ale jak wspomniałem, kilkukrotnie okazywało się to niemożliwe i rozłączało połączenie.
Zostawiałem (prosiłem o przekazanie informacji, taką podobno wysyłano) o próbie kontaktu i prośbę o kontakt ze mną, ale również bez odzewu. Czy więc zatem PLUS nie zabiega o swoich klientów ze stażem dwucyfrowym, aby im przedstawić konkurencyjna ofertę?
Ostatnio zmieniony 20 gru 2014, o 17:18 przez bestmen, łącznie zmieniany 2 razy.
bestmen
PlusManiak
Posty: 72
Rejestracja: 5 sie 2012, o 15:03

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bestmen »

Ewa_Plus pisze:poltergeist ,
- wysłałam prośbę do DUK, o przygotowanie ofert i kontakt z Tobą.
W mojej też poproszę...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

bestmen ,
- podeślij mi swój numer przez ten formularz oraz numer kontaktowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
handman
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 sie 2014, o 14:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: handman »

Witam,

Jestem klientem plusa od dłuższego czasu (nie liczac 2 dni kiedy
przeszedlem do Play) zeby dostac lepsza oferte dla nowych klientow Plusa
(zgodnie z poleceniem Pani z salonu firmowego w Warszawie).

Niedlugo albo juz skonczyla mi sie umowa na czas okreslony.

Niestety w tym co widze na stronie internetowej nie moge nic znalezc.


Interesuje mnie opcja bez tel (lub ew do rozwazenia z tel LG G3 na w 24
miesiace ) z opcja full wszystko tzn. rozmowy bez limitu, rozmowy na
stacjonarne bez limitu, smsy bez limitu i co wazne mmsy bez limitu z jakims
rozsadnym pakietem internetowym.

Patrzac na oferte u konkurencji na stronie internetowej  za 70zl na 18 miesiecy
mam opcje bez telefonu z rozmowami smsami mmsami i stacjonarnymi bez limitu
na zawsze z 5gb internetu oraz 3 miesiace za 0zl i 400 minut w roamingu. Inni operatorzy maja podobne oferty.

Ponieważ mam sentyment do sieci Plus, a takze w rodzinie mam jeszcze 3
osoby z telefonami w Plusie prosilbym o przedstawienie jakiejsc rozsadnej
oferty.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Witaj handman jesteś pewny, że Twoja umowa się kończy lub skończyła? Przedłużenie umowy jest możliwe na 6 miesięcy przed końcem umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Primma12
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 gru 2014, o 15:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Primma12 »

Witam.

Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy.Moja umowa kończy się dnia 17.06.2015,więc kiedy będę mogła ją przedłużyć ?

Czy zostanę powiadomiona kiedy będę mogła to zrobić,czy po prostu pójdę do salonu i umowa zostanie przedłużona i ja dostane nowy telefon ? Dodam że interesuje mnie Sony Xperia L.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Primma12 pisze:Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy.Moja umowa kończy się dnia 17.06.2015,więc kiedy będę mogła ją przedłużyć ?
Najwcześniej 6 miesięcy przed końcem umowy. Nie ma powiadomienia, po prostu od tego momentu oferta jest już dostępna, zaś przedłużyć możesz w dowolnym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Primma12
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 gru 2014, o 15:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Primma12 »

Krzysiek_Plus pisze:
Primma12 pisze:Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy.Moja umowa kończy się dnia 17.06.2015,więc kiedy będę mogła ją przedłużyć ?
Najwcześniej 6 miesięcy przed końcem umowy. Nie ma powiadomienia, po prostu od tego momentu oferta jest już dostępna, zaś przedłużyć możesz w dowolnym terminie.
Czyli rozumiem że 17.01 będę juz mogła podejść do salonu :)
Dziękuje za odpowiedź!
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Tak, będziesz mogła skorzystać z przedłużenia umowy już w styczniu 2015 roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Primma12
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 gru 2014, o 15:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Primma12 »

Jeszcze mam pytanie odnośnie telefonu.Na stronie piszę "chwilowo niedostępny" tzn też że w salonach Plusa też go nie ma?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Nie, to znaczy, że dany model telefonu jest niedostępny w Sklepie internetowym. O dostępności danego modelu w punkcie możesz się przekonać składając w nim wizytę. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
qbek_1992
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 5 lis 2014, o 23:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: qbek_1992 »

Witam. Mam pytanie. Czy na nowy rok przygotowywana jest oferta wyprzedazowa na telefony jak co roky w stylu wielka wyprz?
ODPOWIEDZ