Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 101
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49
Re: Przedłużenie umowy
Wypowiedzenie umowy mogę zanieść do salonu i prosić o przefaksowanie, poleconym wysyłać na adres Polkomtel do Wawy, czy może mailem wystarczy?
Osobiście, chciałbym mieć kopię dokumentu z pieczątką salonu.
Osobiście, chciałbym mieć kopię dokumentu z pieczątką salonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
SACZI,
wniosek rezygnacyjny można złożyć w każdym punkcie Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon lub wysłać listem poleconym na podany adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
wniosek rezygnacyjny można złożyć w każdym punkcie Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon lub wysłać listem poleconym na podany adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam po raz kolejny.
W trakcie mojej miesięcznej batalii o abonament telefoniczny zostałem dwukrotnie wprowadzony w błąd (podciągając pod jawne kłamstwo) przez Specjalistów na tym forum. Nie będę wstawiać cytatów, podam strony tego wątku.
Strony 368 - 370.
Rozmowa toczyła się o wysokości abonamentów (telefon i internet) względem programu SmartDom.
Wynikiem danej rozmowy było ustalenie różnicy 5 zł na korzyść nowej wersji programu SD jednak bez nowego telefonu.
W błąd zostałem wprowadzony przez Specjalistę Magda_Plus, która potwierdziła moje końcowe wyliczenia. Jednak nie poinformowała o ograniczeniach opcji przedłużenia. Czyli, że nowy telefon będzie w systemie ratalnym i kosztować będzie 600 zł. Całe moje założenie było oparte na przeświadczeniu, że użytkownicy programu mają równe prawa jak nowi klienci.
Strony 376 - 377.
Rozmowa toczyła się o różnice w ofertach między konsultantem a stroną internetową.
Wynikiem tej rozmowy była informacja, że strona internetowa ma po prostu lepsze warunki niż konsultant oraz abym umowę przedłużał przez nią.
W błąd zostałem wprowadzony przez Specjalistę Daniel_Plus, który twierdził, że strona internetowa ma korzystniejsze oferty od konsultanta. Co jest niestety kłamstwem, ponieważ różnica wynikała z ograniczeń przynależności do programu SD a nie z różnic ofert w poszczególnych kanałach.
Gdybym od początku wiedział o takich ograniczeniach to wybrałbym wariant minimalnych potrzebnych wysokości abonamentów (czyli oba na poziomie 49,99zł).
Przecież to jest lepsza propozycja niż utrzymanie obecnych, płacenie 5 zł więcej i telefon z ceną na poziomie połowy w sklepie.
Słabo to wygląda z waszej strony.
Co teraz mam zrobić.
Jakieś propozycje?
W trakcie mojej miesięcznej batalii o abonament telefoniczny zostałem dwukrotnie wprowadzony w błąd (podciągając pod jawne kłamstwo) przez Specjalistów na tym forum. Nie będę wstawiać cytatów, podam strony tego wątku.
Strony 368 - 370.
Rozmowa toczyła się o wysokości abonamentów (telefon i internet) względem programu SmartDom.
Wynikiem danej rozmowy było ustalenie różnicy 5 zł na korzyść nowej wersji programu SD jednak bez nowego telefonu.
W błąd zostałem wprowadzony przez Specjalistę Magda_Plus, która potwierdziła moje końcowe wyliczenia. Jednak nie poinformowała o ograniczeniach opcji przedłużenia. Czyli, że nowy telefon będzie w systemie ratalnym i kosztować będzie 600 zł. Całe moje założenie było oparte na przeświadczeniu, że użytkownicy programu mają równe prawa jak nowi klienci.
Strony 376 - 377.
Rozmowa toczyła się o różnice w ofertach między konsultantem a stroną internetową.
Wynikiem tej rozmowy była informacja, że strona internetowa ma po prostu lepsze warunki niż konsultant oraz abym umowę przedłużał przez nią.
W błąd zostałem wprowadzony przez Specjalistę Daniel_Plus, który twierdził, że strona internetowa ma korzystniejsze oferty od konsultanta. Co jest niestety kłamstwem, ponieważ różnica wynikała z ograniczeń przynależności do programu SD a nie z różnic ofert w poszczególnych kanałach.
Gdybym od początku wiedział o takich ograniczeniach to wybrałbym wariant minimalnych potrzebnych wysokości abonamentów (czyli oba na poziomie 49,99zł).
Przecież to jest lepsza propozycja niż utrzymanie obecnych, płacenie 5 zł więcej i telefon z ceną na poziomie połowy w sklepie.
Słabo to wygląda z waszej strony.
Co teraz mam zrobić.
Jakieś propozycje?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Connor,
W obecnej sytuacji najkorzystniejsze będzie dla Ciebie pozostawienie abonamentu na telefon w tej samej wysokości korzystając np. z oferty tylko SIM.
Skoro już 16.09.2016 r. pisałeś, że:Connor pisze:Gdybym od początku wiedział o takich ograniczeniach to wybrałbym wariant minimalnych potrzebnych wysokości abonamentów (czyli oba na poziomie 49,99zł).
To w październiku, kiedy zadawałeś kolejne pytania, nie było już możliwości wybrania innego wariantu.Connor pisze:Internet przedłużyłem na kwotę 59,99.
W obecnej sytuacji najkorzystniejsze będzie dla Ciebie pozostawienie abonamentu na telefon w tej samej wysokości korzystając np. z oferty tylko SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kończy mi się umowa na internet LTE, konsultant z którym rozmawiałem mówił, żeby dzwonić pod numer 2699, a to bzdura, bo tam z kolei głos mówi aby dzwonić pod 2601, gdzie można godzinami czekać na połączenie, nie mam na to czasu. Proszę o kontakt.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mathias65,
prześlij proszę numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
prześlij proszę numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam Basiu
Jestem tu nowy i napisałem do ciebie w formularzu.
Jestem tu nowy i napisałem do ciebie w formularzu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj kp8,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ha. Kolejna ofiara upolowana. Minął okres na rezygnację.Basia_Plus pisze: To w październiku, kiedy zadawałeś kolejne pytania, nie było już możliwości wybrania innego wariantu.
W obecnej sytuacji najkorzystniejsze będzie dla Ciebie pozostawienie abonamentu na telefon w tej samej wysokości korzystając np. z oferty tylko SIM.
Poza tym Pani manipuluje.
Problem pojawił się podczas przedłużania umowy na internet i telefon 16 września.
Przedłużyłem na internet na kwotę 59.99 ponieważ powiedziano mi, że muszę utrzymać poprzednią wartość. Na telefon nie przedłużyłem z tego samego powodu.
Tego samego dnia rozpocząłem mój "bój" na forum. Po trzech dniach otrzymałem konkretną informację, że tego wymaga pozostanie w programie SmartDom w wersji pierwotnej.
Nie było jednak bardzo ważnej informacji, że uczestnicy tego programu mają gorsze warunki od nowych i warto się zalogować w celu otrzymania szczegółowej oferty.
22 września (pięć dni po przedłużeniu umowy na internet) postanowiłem przedłużyć abonament telefoniczny.
Jednak w tym okresie wybrany aparat (Huawei P9 Lite) był niedostępny zarówno na stronie jak i u konsultantki, do której dzwoniłem z przedłużeniem.
5 października otrzymałem telefon o dostępności wybranego urządzenia. Jednak nie przedłużyłem umowy z powodu wyżej omawianego problemu z kiepskimi warunkami urzytkowników SD.
Jak widać, gdyby ta informacja była jawnie przedstawiona to nawet bym się nie zastanawiał i zrezygnował z internetu a abonament telefoniczny ograniczył do 49.99 zł.
Uprzedzając pytanie o nielogowaniu się.
Od kiedy stali klienci mają gorsze warunki do nowych?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.Connor pisze:5 października otrzymałem telefon o dostępności wybranego urządzenia. Jednak nie przedłużyłem umowy z powodu wyżej omawianego problemu z kiepskimi warunkami urzytkowników SD.
Oferty dla nowych aktywacji mogą się różnić od ofert dla klientów przedłużających umowę.Connor pisze:Od kiedy stali klienci mają gorsze warunki do nowych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ta, jasne. Oferta nie spełnia Twoich oczekiwań. Oferta, w której muszę wyłożyć dodatkowe 570 zł na pewno nie spełnia moich oczekiwań.Basia_Plus pisze:Connor,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Od kiedy posiadam telefon każde przedłużenie umowy związane było z nową wypasioną komórką, za która byłem gotów dopłacić parę setek. Gdyby to był LG G4 to nie robił bym problemu. Jednak P9 Lite do takich nie należy.
Poza tym wczoraj zaciekawił mnie jeden szczegół.
Program SmartDom działa już od dwóch lat. W takim razie każdy, kto ma abonament powyżej 49.99 zł jest nim objęty.
Więc TA strona nie powinna widnieć pod nazwą przedłuż umowę w abonamencie zakładka "Rozmowy i SMS-y bez limitu" ale "Rozmowy i SMS-y bez limitu (dostępne tylko dla użytkowników nie korzystających z SmartDom)"
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
dziękujemy za uwagi i sugestie.
dziękujemy za uwagi i sugestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 lis 2014, o 20:00
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie
W najbliższym czasie kończy mi się umowa na telefon 60zl oraz internet 70zl w programie smart dom(opłata 95zł). Dnia 10.10.2016 zostawiłem telefon kontaktowy na stronie Plusa w celu kontaktu i przedłużenia umowy ponieważ w salonie Plusa pani stwierdziła ze telefon mogę dostać tylko na raty(rata telefonu 30zł,a telefon warty na rynku około 650zł wiec bardziej opłacalne wychodzi kupić go w sklepie nie w Plusie. Dnia 12.10.2016 zadzwonił konsultant i przedstawił mi oferte, że jednak ten telefon dostane za jednorazowa opłata 70zł,a opłaty zastaną identyczne 60 i 70zł czyli 95 zł w programie smart dom. Po podaniu wszystkich danych Pan stwierdził, ze narazie wybranego przeze mnie telefonu niema na magazynie więc złoży zamówienie na niego i na pewno zadzwoni w przyszłym tygodniu.Następnie poinformował mnie że jeśli go dalej nie bedzię to wybierzemy inny telefon. Do dzisiaj kontatu brak, czyżby Pan konsultant zorientował sie ze w smart domie nie moze dac mi żadnego urządzenia??? Telefon obiecałem córce po rozmowie i chyba bede musiał go kupić sam jeśli Pan konsultant wprowadził mnie w błąd
W najbliższym czasie kończy mi się umowa na telefon 60zl oraz internet 70zl w programie smart dom(opłata 95zł). Dnia 10.10.2016 zostawiłem telefon kontaktowy na stronie Plusa w celu kontaktu i przedłużenia umowy ponieważ w salonie Plusa pani stwierdziła ze telefon mogę dostać tylko na raty(rata telefonu 30zł,a telefon warty na rynku około 650zł wiec bardziej opłacalne wychodzi kupić go w sklepie nie w Plusie. Dnia 12.10.2016 zadzwonił konsultant i przedstawił mi oferte, że jednak ten telefon dostane za jednorazowa opłata 70zł,a opłaty zastaną identyczne 60 i 70zł czyli 95 zł w programie smart dom. Po podaniu wszystkich danych Pan stwierdził, ze narazie wybranego przeze mnie telefonu niema na magazynie więc złoży zamówienie na niego i na pewno zadzwoni w przyszłym tygodniu.Następnie poinformował mnie że jeśli go dalej nie bedzię to wybierzemy inny telefon. Do dzisiaj kontatu brak, czyżby Pan konsultant zorientował sie ze w smart domie nie moze dac mi żadnego urządzenia??? Telefon obiecałem córce po rozmowie i chyba bede musiał go kupić sam jeśli Pan konsultant wprowadził mnie w błąd
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Opisze wczorajszą próbę przedłużenia umowy abonamentowej w salonie Plus w Centrum Handlowe Atrium Promenada w Warszawie, która niestety zakończyła się wypowiedzeniem umowy (mój staż to blisko 10 lat). Zacznę od tego, że zostałem zaproszony telefonicznie przez Panią, która ponoć miała czekać na mnie miedzy jakimiś godzinami. Już na wstępie nie chciałem marnować czasu, gdyż poprzednie oferty nie były dla mnie satysfakcjonujące. Pani telefonicznie zapewniła, że ma dla mnie ofertę inną niż wszystkie wcześniej proponowane i prosiła, abym poświęcił jej czas. Zgodziłem się. Od razu po pracy, głodny, w przeogromnych korkach udało mi się dojechać na spotkanie. Co się okazało. Pani która dzwoniła to Pani widmo. Pracownik powiedział, że nikt taki nie pracuję. Okazanie nr telefonu z którego ta Pani kontaktowała się ze mną również nic nie dało. Zatem poprosiłem o przedstawienie oferty, którą mógłbym wybrać i być zadowolony z następnych dwóch lat razem w sieci Plus. I tutaj MASAKRA! Pierwsza oferta to jakaś pomyłka, abonament 79zł z telefonem Samsung J3 (połączenia komórkowe + stacjonarne bez limitu). Osłupiałem. Druga oferta 10zł mniej bez stacjonarnych!!! Po czym poinformowałem Pana, może nie dosłownie, ale że nie jestem ,,ciemną masą" i na takie coś na pewno się nie zgodzę i poprzednie oferty były takie, że za 59,99zł proponowano mi atrakcyjniejsze warunki z telefonem niż te które dostałem od niego. W tej chwili Pan zmienił ton swojej rozmowy o 180 stopni. Zaczął być bardzo arogancki i powiedział mi, że źle mu określiłem moje oczekiwania i w ogóle czego ja oczekuję. Niestety nie dam się traktować w ten sposób. Też pracuję z ludźmi i w mojej firmie za takie potraktowanie klienta skończyło, by się dla mnie w wiadomo jak. Powiadomiłem Pana, że nie zgadzam się na żadne jego warunki i chcę zerwać umowę. Dostałem jeszcze 3 oferty chyba z DUK, które dosłownie były identyczne lub nawet nieco gorsze które wcześniej mi Pan proponował. No przepraszam, ale nie będę płacił jeszcze więcej za mniej.
Także, jest mi niezmiernie przykro, że po tak długim czasie stażu nie ma ze strony Plus chociaż odrobiny szacunku wobec długoletnich klientów. I oferty które Państwo przedstawiają są na tak niskim poziomie, że klienci są zmuszani do kończenia z Państwem dalszej współpracy.
Opisze wczorajszą próbę przedłużenia umowy abonamentowej w salonie Plus w Centrum Handlowe Atrium Promenada w Warszawie, która niestety zakończyła się wypowiedzeniem umowy (mój staż to blisko 10 lat). Zacznę od tego, że zostałem zaproszony telefonicznie przez Panią, która ponoć miała czekać na mnie miedzy jakimiś godzinami. Już na wstępie nie chciałem marnować czasu, gdyż poprzednie oferty nie były dla mnie satysfakcjonujące. Pani telefonicznie zapewniła, że ma dla mnie ofertę inną niż wszystkie wcześniej proponowane i prosiła, abym poświęcił jej czas. Zgodziłem się. Od razu po pracy, głodny, w przeogromnych korkach udało mi się dojechać na spotkanie. Co się okazało. Pani która dzwoniła to Pani widmo. Pracownik powiedział, że nikt taki nie pracuję. Okazanie nr telefonu z którego ta Pani kontaktowała się ze mną również nic nie dało. Zatem poprosiłem o przedstawienie oferty, którą mógłbym wybrać i być zadowolony z następnych dwóch lat razem w sieci Plus. I tutaj MASAKRA! Pierwsza oferta to jakaś pomyłka, abonament 79zł z telefonem Samsung J3 (połączenia komórkowe + stacjonarne bez limitu). Osłupiałem. Druga oferta 10zł mniej bez stacjonarnych!!! Po czym poinformowałem Pana, może nie dosłownie, ale że nie jestem ,,ciemną masą" i na takie coś na pewno się nie zgodzę i poprzednie oferty były takie, że za 59,99zł proponowano mi atrakcyjniejsze warunki z telefonem niż te które dostałem od niego. W tej chwili Pan zmienił ton swojej rozmowy o 180 stopni. Zaczął być bardzo arogancki i powiedział mi, że źle mu określiłem moje oczekiwania i w ogóle czego ja oczekuję. Niestety nie dam się traktować w ten sposób. Też pracuję z ludźmi i w mojej firmie za takie potraktowanie klienta skończyło, by się dla mnie w wiadomo jak. Powiadomiłem Pana, że nie zgadzam się na żadne jego warunki i chcę zerwać umowę. Dostałem jeszcze 3 oferty chyba z DUK, które dosłownie były identyczne lub nawet nieco gorsze które wcześniej mi Pan proponował. No przepraszam, ale nie będę płacił jeszcze więcej za mniej.
Także, jest mi niezmiernie przykro, że po tak długim czasie stażu nie ma ze strony Plus chociaż odrobiny szacunku wobec długoletnich klientów. I oferty które Państwo przedstawiają są na tak niskim poziomie, że klienci są zmuszani do kończenia z Państwem dalszej współpracy.
Re: Przedłużenie umowy
arturl1986,
- jeśli chodzi o przedłużenie umowy na numerze objętym programem smartDOM, to nie są aktualnie dostępne oferty z telefonem za opłatą jednorazową. Jeśli jednak faktycznie taka propozycja padła podczas rozmowy, to proponuję złożenie reklamacji. Pracownik tego działu ma możliwość odsłuchania nagrania z tej rozmowy.
Michasas,
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli podasz mi numer, z którego dzwoniła konsultantka, mogłabym sprawdzić, czy to faktycznie nasz numer. Jeżeli chcesz to mogę tez zlecić kontakt konsultanta z naszego DUK, w tym celu podeślij mi swój numer przez ten: formularz
- jeśli chodzi o przedłużenie umowy na numerze objętym programem smartDOM, to nie są aktualnie dostępne oferty z telefonem za opłatą jednorazową. Jeśli jednak faktycznie taka propozycja padła podczas rozmowy, to proponuję złożenie reklamacji. Pracownik tego działu ma możliwość odsłuchania nagrania z tej rozmowy.
Michasas,
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli podasz mi numer, z którego dzwoniła konsultantka, mogłabym sprawdzić, czy to faktycznie nasz numer. Jeżeli chcesz to mogę tez zlecić kontakt konsultanta z naszego DUK, w tym celu podeślij mi swój numer przez ten: formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ