"Powyższa sytuacja nie jest spowodowana celowymi działaniami z naszej strony. Zmieniłeś zdanie dotyczące oferty, w związku z tym umożliwienie Ci skorzystania z innych jej warunków wymaga zastosowania odpowiednich procedur, które wymagają czasu."Magda_Plus pisze:
W sobotę byłem informowany o tym, że widzicie info o telefonie który nie dotarł jeszcze do magazynu. Kiedy tylko dostaliście zwrotkę z magazynu, została uruchomiona oferta dla mnie. Oki działa to u Was jak działa.
Jeśli chodzi o najbliższy mój okres rozliczeniowy to wychodzi na to że będzie to październik, a w ofercie na Waszej stronie jest info o 25 miesiącach umowy.
Informacja o tym że rezygnuje z tego telefonu została pozostawiona w BOK 24/08 czyli telefon wracał do Was 8 dni a 9 przygotowaliście ofertę (gorszą niż ta poprzednia). Mało tego od wczorajszego kontaktu z pracownikiem DUK i obietnicą oddzwonienia (co nie zostało uczynione) nie mogę się skontaktować, informujecie mnie ileś tam razy, że w najbliższym czasie konsultant się ze mną skontaktuje bo żaden nie jest wolny.... Minęło już ponad 24 godziny i nadal nikt się nie odezwał, mimo kilkukrotnych prób dodzwonienia się na numer z którego się kontaktowaliście wczoraj.