Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
JerryStrawberry
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sie 2015, o 10:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: JerryStrawberry »

Magda_Plus pisze:
"Powyższa sytuacja nie jest spowodowana celowymi działaniami z naszej strony. Zmieniłeś zdanie dotyczące oferty, w związku z tym umożliwienie Ci skorzystania z innych jej warunków wymaga zastosowania odpowiednich procedur, które wymagają czasu."

W sobotę byłem informowany o tym, że widzicie info o telefonie który nie dotarł jeszcze do magazynu. Kiedy tylko dostaliście zwrotkę z magazynu, została uruchomiona oferta dla mnie. Oki działa to u Was jak działa.
Jeśli chodzi o najbliższy mój okres rozliczeniowy to wychodzi na to że będzie to październik, a w ofercie na Waszej stronie jest info o 25 miesiącach umowy.
Informacja o tym że rezygnuje z tego telefonu została pozostawiona w BOK 24/08 czyli telefon wracał do Was 8 dni a 9 przygotowaliście ofertę (gorszą niż ta poprzednia). Mało tego od wczorajszego kontaktu z pracownikiem DUK i obietnicą oddzwonienia (co nie zostało uczynione) nie mogę się skontaktować, informujecie mnie ileś tam razy, że w najbliższym czasie konsultant się ze mną skontaktuje bo żaden nie jest wolny.... Minęło już ponad 24 godziny i nadal nikt się nie odezwał, mimo kilkukrotnych prób dodzwonienia się na numer z którego się kontaktowaliście wczoraj.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

JerryStrawberry,
- przepraszam za ten wydłużony czas oczekiwania.
Wysłałam interwencję z prośbą o pilny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lemko20
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 26 sie 2015, o 09:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lemko20 »

Plus oszukuje wszystkich na każdym kroku, czekałem od 12 sierpnia na zamówienie, teraz już tylko na to, aż mi anulują wszystko i przenoszę się do innej sieci.
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Magda_Plus pisze:mati55 podaj mi przez ten formularz numer telefonu, dla którego chcesz dokonać przedłużenia umowy.
Wysłałem, czekam na szybki odzew. W przeciwnym wypadku pożegnam Plusa z wielkim mobilnym hukiem :oops:
Dobrze wiecie, że mamy duże możliwości na zrobienie wokół Was dymu.. wykop jest pierwszym przykładem a ju SONY zdążyło ode mnie oberwać po czym nagle dostałem nowy telefon. To taka czysta, niepotrzebna w sumie anegdotka :P
ed1
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2015, o 22:03

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ed1 »

Witam,

Od kilku dni nie mogę się dodzwonić od DUK.
Wcześniej bez problemu łączyłem się z konsultantem z tego działu.
Czy jest jakaś inna droga skontaktowania się z konsultantem, który mnie obsługiwał ??
Awatar użytkownika
neversod
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 4 paź 2013, o 12:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: neversod »

Witam.
Widzę że nie tylko ja mam problem z kontaktem kogoś z DUK.
Tydzień temu zadzwoniła Pani i umówiliśmy się na piątek 31 sierpnia na godz. 12 .... czekam do dziś.
Poproszę o ponowny kontakt w mojej sprawie.
Dziękuję
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

mati55 i neversod przekazane.

ed1 podaj mi poprzez ten formularz swój numer telefonu, dla którego chcesz przedłużenia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sebastian.S
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 29 cze 2015, o 21:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Sebastian.S »

mati55 umowę przedłużałeś z konsultantem z plusa czy liberty w imieniu plusa? Bo ja się z nimi bujam już 3 tygodnie. Jak się kurier jutro nie pojawi (a raczej dostałbym smsa gdyby miał się pojawić) to znów do nich dzwonię. Zreszta jak co piątek od już prawie 3 tygodni. Nie potrafią załatwić zwykłego przedłużenia umowy. Dostarczenie paczki przez kuriera to max 3 dni więc opóźnienia mogą wynikać z opieszałości samego plusa który się nie wyrabia ostatnio co widać też po wypowiedziach ludzi w internecie. Jeśli będziesz nagłaśniał sprawę daj znać-chętnie się przyłączę.
Awatar użytkownika
JerryStrawberry
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2015, o 10:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: JerryStrawberry »

Przedłużenie umowy część kolejna relacji z "Przygody z Plusem"
Wczoraj faktycznie tak jak mi obiecano telefon z DUK został wykonany. Ale na tym radości muszę po raz kolejny zakończyć, ponieważ Pani z DOK zadzwoniła do mnie powiedzieć mi, że jeszcze oferty dla mnie nie przygotowano. Ale nie mam załamywać rąk bo już jutro (czyli dzisiaj) zadzwoni do mnie, a że pracuje w godzinach od 8.00 do 14.00 (czy do 16 nie istotne) i przedstawi mi super, hiper giga, wypasioną ofertę skierowana tylko dla mnie... Nie zadzwoniła :lol:
Zastanawiam się teraz cóż takiego PLUS chce mi zaproponować skoro 3 dni produkują dla mnie ofertę, Pewnie spadnę z krzesła jak odbiorę telefon od Was. Ale upadek zapewne nie będzie spowodowany super ofertą tylko śmiechem z tej oferty.
A teraz zdradzę wam tajemnicę. Poprosiłem we wtorek konsultanta żeby przestawili mi ta samą ofertę co 3 tygodnie temu, te same telefony, w tym samym pakiecie bo wybierałem spośród 2 modeli telefonów (oferta cen telefonów i pakietów od tamtego czasu się nie zmieniła). I teraz nie mogą sobie z tym fantem poradzić. Jutro upływa mój okres rozliczeniowy i nawet jak podpiszę umowę to wejdzie ona w życie dopiero w następnym okresie rozliczeniowym, czyli jestem 1 miesiąc z umowa do tyłu. Wczoraj rozmawiając z DOK dopytałem na ile miesięcy przygotowali dla mnie umowę, okazało się, na 25 miesięcy (nie jak Pani Magda_Plus oznajmiła tu na forum) Czyli tym samym będę miał umowę na okres 26 miesięcy a nie jak w cywilizowanym świecie 24 miesiące.
Sytuacja z podpisaniem umowy przerodziła się w żenującą tragifarsę. Takim postępowaniem wobec klientów powinien zająć się UOIK i wlepić solidną karę.
Więc szanowni przedstawiciele sieci PLUS jak już robicie coś w kierunku przedłużenia ze mną umowy, to przygotujcie coś dla mnie ekstra (nie większy pakiet internetowy, bo to dostaje każdy kto dłużej negocjuje warunki umowy), bo jak wiecie nie jesteście jedyną siecią komórkową w naszym pięknym kraju (całe szczęście) i jestem obecnie gotów zrobić wszystko żeby oddalić się (wraz ze swoją rodziną) jak najdalej od Waszej sieci. A wszystko przez to że czuję się jak natręt, który ma ochotę (coraz mniejszą) przedłużyć umowę z Wami.
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomko »

A cóż to za telefon wziąłeś że nagle stwierdziłeś że jest awaryjny ?
Lepszą opcją jest oferta tylko sim i telefon kupowany w elektromarkecie. Nie miałbyś żadnych problemów, zwrot w 10 dni a tak bujasz się z nimi w nieskończoność.
Ostatnio telefon od opa brałem 15 lat temu. Teraz tylko sim + słuchawka w sklepie.

Wychodzi taniej i korzystniej.
Awatar użytkownika
JerryStrawberry
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2015, o 10:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: JerryStrawberry »

Wiadomo że lepsza jest opcja zakupu telefonu indywidualnie, bo kupujesz co chcesz i nie przepłacasz w abonamencie. Ale w zeszłym roku władowałem się w SmartDom Internet + telewizja i nie mogę do sierpnia 2016 mieć niższego abonamentu niż ten, który mam obecnie. Ale jeszcze tylko 11 miesięcy umowy. 26 miesięcy (umowy w PLUS) - 11 ( do końca Smart Dom) daje nam 15 miesięcy (czyli prawie tyle ile inny operator mi zaproponował umowy po przeniesieniu numeru). Więc jak przeniosę numer do innego operatora dostanę 18sto miesięczną umowę. Wyjdzie na to samo, jak bym obecnie w Plus podpisał umowę.
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomko »

W każdej firmie jest bajzel. Po przeniesieniu numeru z pomarańczowych do fioletowych, Ci pierwsi przysłali fakturę w czasie gdy numer już był oddany. Bujałem się z nimi przez miesiąc by anulowali fakturę.
Operatorzy zatrudniają firmy zewnętrzne, ludzi z łapanki - nikt nic nie wie, każdy mówi co innego.
Przykład:
Poprzez stronę www chciałem zaktywować polecenie zapłaty, wygenerował się druczek który po podpisaniu miałem zanieść do salonu. / informacja z systemu po wygenerowaniu druczka /
Wchodzę do salonu z druczkiem. Pani zdziwiona skąd mam ten druczek. Odpowiadam iż wygenerowałem sobie w domu poprzez stronę www. Pani twierdzi że nie może przyjąć druczka tylko muszę wysłać przez pocztę poleconym. Na moje pytanie, czemu mam wysyłać pocztą skoro jestem w salonie, Pani odpowiada że druczek może przyjąć ale gdy to ona sama go wygeneruje. Ja wygenerowałem sam sobie w domu więc ona już nie może wygenerować kolejnego. Irytacja mnie ogarnęła. Idę do innego salonu. Pan wchodzi w system – awaria. Nic z tego. Wchodzę do trzeciego salonu.
Pan twierdzi że oczywiście może przyjąć mój druczek i wysłać do centrali firmy.
Wysłał, usługa jest aktywowana i jest ok.
Dodam że chodzi o klienta jak to pięknie określają "byznesowego"
Także nic mnie już nie zdziwi. W 80% przypadkach w salonach, na infoliniach przyjmują studentów z łapanki , ludzi przypadkowych. Nie mają pojęcia co robią. 20% to rzetelni fachowcy, którzy mają wiedzę co robić. Ty trafiłeś na tą grupę 80% niestety
Przykład nie z sieci PLUS żeby nie było :)
Awatar użytkownika
JerryStrawberry
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2015, o 10:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: JerryStrawberry »

Masz rację w 100%. Tylko dlaczego ja jako klient PLUSa mam cierpieć na tym. Wszystko jest do ogarniecie tylko wystarczy chęć i odrobina dobrej woli. Dbałość o klienta to jest pierwsza zasada w handlu. Ja oczekuje, że ktoś mnie rzetelnie i profesjonalnie obsłuży i znajdzie wyjście z sytuacji, wstanie od biurka wychyli się idąc do przełożonego, wykona dwa telefony i powie DA SIĘ. A ja od 2 tygodni słyszę, procedury, nie da się, musimy czekać i zwodzenie za każdym razem...
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomko »

Niestety, teraz w korpo liczy się statystyka, ilość "obsłużonych" klientów, czas obsługi klienta. Jakość, pomoc klientowi zeszła na dalszy plan. W Plusie też miałem przepychanki o pakiety, które miały być aktywowane a nie były wskutek czego przyszły wyższe rachunki. Po 3 miesiącach walki łaskawie oddali pieniądze. Walka jak na wojnie. Upierdliwy klient, który domaga się zwrotu aż 60zł. Dla nich nie warto zajmować infolinii z takim klientem, lepiej związać kolejnego na 2 lata.

Najlepiej brać nazwiska osób z infolinii, wtedy można postraszyć przełożonym - to naprawdę działa !!!
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Sebastian.S ponowiłam interwencję. Przepraszam bardzo za niedogodności.

jerrystrawberry dzięki za przekazanie informacji o błędzie jaki popełniłam udzielając Ci odpowiedzi. Już wpis poprawiłam. Twoją prośbę przekazałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ