Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
okruszek
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 kwie 2014, o 02:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: okruszek »

Krzysiek_Plus -dziękuję.... ;-)
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

Panie Krzysztofie, czy zapis:

"Po czasie oznaczonym Umowy opłaty za usługi telekomunikacyjne naliczane będą zgodnie z Regulaminem przy czym kwestiach nieobjętych Regulaminem opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus właściwym dla Taryfy OMG 299,90"

w regulaminie promocji "OMG Bez Limitu 29 zł" oznacza, że po czasie oznaczonym (18 miesięcy) umowa przechodzi na czas nieokreślony na tych samych warunkach promocyjnych? Konsultantka twierdziła, że nie, bo niby otrzymuje rabat na abonament (chociaż regulamin nie wspomina o żadnym rabacie, tylko promocyjnej taryfie). Moim zdaniem powyższy zapis regulaminu sugeruje, że warunki oferty pozostają bez zmian.

Można sprawdzić kto ma racje?
buhu
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 13:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: buhu »

szewol pisze:Jestem zainteresowany kontaktem, pod warunkiem powyższej oferty. Na inne propozycje szkoda mojego i konsultanta czasu :)
Czy jest szansa na coś takiego? Tzn bez złożenia wypowiedzenia? BO Pan i Pani w dwóch salonach w moim mieście powiedzieli ze będę musiał zapłacić kare i mam pismo wysłać poczta. Czy to prawda?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

szewol, najprawdopodobniej pozostaje bez zmian, ale proszę podaj kod promocji to sprawdzę dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

Nie znam kodu promocji. W aneksie i regulaminie widnieje tylko nazwa "Gadasz bez limitu 29 - tylko SIM - dla Stałych Klientów".
madmacdob
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 kwie 2014, o 13:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: madmacdob »

Witam.
Na wstępie chciałbym podziękować Pani Joanna_Plus za próbę rozwiązania mojego problemu, jednak z przykrością muszę stwierdzić, że kontakt z konsultantem skutkował jedynie zaprezentowaniem mi oferty powszechnie dostępnej w Internecie, z cenami telefonów nieprzystającymi do oferty detalicznej sklepów, nie mówiąc już o innych operatorach.
Zachęcony informacjami o wprowadzonych obecnie prze Państwa wiosennych obniżkach cen telefonów (mimo wszystko chciałbym nie zmieniać operatora, gdyż zawsze wiąże się to z jakimiś niedogodnościami), sprawdziłem ofertę ratalną i moje zdziwienie dorównało mojemu wzburzeniu, gdyż telefony, w porównaniu do oferty ze stycznia - PODROŻAŁY. Przykład: Sony Xperia Z1 LTE w styczniu kosztował 1 979,90 zł (36 rat x 55 zł) a obecnie 2 159,90 zł (36 rat x 60 zł), interesujący mnie LG L9 II w styczniu kosztował 539,90 zł lub 360,00 zł w zależności od taryfy (odpowiednio 36 rat x 15 lub 10 zł) obecnie 900 zł (36 rat x 25 zł), popularny Samsung Galaxy Trend Plus podrożał o ponad 50% - kosztował w styczniu 251,95 zł (36 rat x 7 zł) a obecnie 539,80 zł (36 rat x 15 zł) itp. Pomijając fakt "starzenia się" technologicznego urządzeń teleinformatycznych, wchodzenia na rynek nowszych modeli itd. to taka polityka nie sprzyja utrzymywaniu klientów.
Nie interesuje mnie zabawa w "dajcie mi rabat, bo się wypiszę", gdyż chyba jednak to nie ja mam zabiegać o operatora, a raczej odwrotnie. Moim zdaniem taka polityka cenowa nie przysporzy Państwu klientów.
Pozdrawiam.
buhu
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 13:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: buhu »

buhu pisze:
szewol pisze:Jestem zainteresowany kontaktem, pod warunkiem powyższej oferty. Na inne propozycje szkoda mojego i konsultanta czasu :)
Czy jest szansa na coś takiego? Tzn bez złożenia wypowiedzenia? BO Pan i Pani w dwóch salonach w moim mieście powiedzieli ze będę musiał zapłacić kare i mam pismo wysłać poczta. Czy to prawda?
Sam sie już dowiedziałem. Składając rezygnacje należy zaznaczyć ze "z dniem końca trwania promocji" i wtedy Państwo obsługujący klientów w sklepie mają obowiązek przyjąć i zgłosić taka rezygnacje a nie grozić karami za zerwanie umowy. Dobrze by było doinformować niektórych pracowników.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

szewol, pozostaje bez zmian.

madmacdob, dziękuję za sugestie i spostrzeżenia, przekazuje do odpowiedniego działu naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
okruszek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 21 kwie 2014, o 02:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: okruszek »

madmacdob pisze: Pomijając fakt "starzenia się" technologicznego urządzeń teleinformatycznych, wchodzenia na rynek nowszych modeli itd. to taka polityka nie sprzyja utrzymywaniu klientów.
Nie interesuje mnie zabawa w "dajcie mi rabat, bo się wypiszę", gdyż chyba jednak to nie ja mam zabiegać o operatora, a raczej odwrotnie. Moim zdaniem taka polityka cenowa nie przysporzy Państwu klientów.
Pozdrawiam.
Zgadzam się z madmacodob.
Nie rozumiem jak można proponować gorsze warunki przy przedłużeniu umowy od tych z poprzedniego okresu rozliczeniowego zwłaszcza, że 2 lata wcześniej ceny były zdecydowanie wyższe.....,albo tłumaczyć wyższą cenę słuchawki po złozeniu rezygnacji niż przed....
W końcu ceny z tygodnia na tydzień spadają.....
W końcu to nie klientom powinno zależeć na pozostaniu w sieci, a Plusowi na klientach-abonentach....
Nie sztuką jest ściągnąć nowych, ale zatrzymać "starych" sprawdzonych....czyż nie.?
Dziękuję jeszcze raz Panie Krzysztof_Plus za chęci....
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2014, o 17:00 przez okruszek, łącznie zmieniany 2 razy.
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

Krzysiek_Plus, dziękuje za wyjaśnienie ;)
jarowo
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 8 cze 2010, o 15:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jarowo »

madmacdob pisze:sprawdziłem ofertę ratalną i moje zdziwienie dorównało mojemu wzburzeniu, gdyż telefony, w porównaniu do oferty ze stycznia - PODROŻAŁY. Przykład: Sony Xperia Z1 LTE w styczniu kosztował 1 979,90 zł (36 rat x 55 zł) a obecnie 2 159,90 zł (36 rat x 60 zł), interesujący mnie LG L9 II w styczniu kosztował 539,90 zł lub 360,00 zł w zależności od taryfy (odpowiednio 36 rat x 15 lub 10 zł) obecnie 900 zł (36 rat x 25 zł), popularny Samsung Galaxy Trend Plus podrożał o ponad 50% - kosztował w styczniu 251,95 zł (36 rat x 7 zł) a obecnie 539,80 zł (36 rat x 15 zł) itp. Pomijając fakt "starzenia się" technologicznego urządzeń teleinformatycznych, wchodzenia na rynek nowszych modeli itd. to taka polityka nie sprzyja utrzymywaniu klientów.
Zgadzam się, a na dowód tego wklejam linka ( mam nadzieję ze administrator się nie pogniewa)

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/peln ... 30325.html

Można zobaczyć jak Plus mocno dostaje po tyłku.
okruszek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 21 kwie 2014, o 02:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: okruszek »

Jarowo Plus dostaje po tyłku na własne życzenie.....;-)
W końcu stawia na "nowych" klientów a "starych" ma w nosie.....
Polityka utrzymaniowa Plusa względem "starych" klientów jest taka.....
...." albo bierzesz co łaskawie dajemy, albo spadaj...."
No to efekty są takie jak na załączony linku....;-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

okruszek, jarowo, dziękuję za wasze sugestie i spostrzeżenia, przekazuje do odpowiedniego działu naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Philips_FP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwie 2014, o 16:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Philips_FP »

Witam,

pierwszy raz będę przedłużał umowę w Plusie, ale... no właśnie, kwestia czy na pewno będę. Po prawie 10 latach u innego operatora przeszedłem 2 lata temu do Plusa, ponieważ potrzebowałem darmowych numerów w sieci za przystępną cenę, co wiązało się ze zmianą operatora. Teraz, w świetle wszechobecnych (i u niektórych operatorów tanich) taryf bez limitu, warunek ten przestał mieć jakiekolwiek znaczenie. Zaznaczyć muszę, że z usług, zasięgu itd jestem zadowolony. Tym razem chciałbym zaopatrzyć się w iPhone'a i nie musi to być 5s, wystarczy zwykła 5, Jednak brak umowy z producentem skutkuje w absurdalnych cenach tego telefonu. Cena 5s - 5600zł a dwuletniej 5 - 3600? W punkcie Apple w ogóle powiedzieli mi, że oficjalnie Plus nie powinien oferować produktów ich firmy... Świetnie, więc co mamy więcej w ofercie? Od tygodnia wydzwania do mnie Pani z BOK i próbuje wynegocjować ze mną ofertę na Samsunga Galaxy S5 (25 x 120/mc + 679 zł jednorazowo: nielimitowane połączenia i SMS na komórki, 110 MMS, 3,3GB internetu). Oferta niezła, ale nie kusząca. SGS5 jest ogromny (prawie jak mój tablet) i oferta lekko za droga, więc pytam się o inne modele (HTC One, SGS4, Xperia Z1 compact - ze względu na gabaryty) i żaden nie jest dostępny :shock: Można spróbować zamówić, ale Pani musi być pewna, że podpisze ze mną umowę. A ja nie jestem pewny czy podpiszę, gdyż nie mam tak na prawdę przedstawionej konkretnej oferty. Przybliżę mniej więcej co mnie interesuje:

W ramach usług:
- umowa na max 27 m-cy
- darmowe rozmowy w plusie
- przynajmniej 400 gwarantowanych minut do pozostałych sieci (mogą być wymienne na SMS)
- Wystarczy 1 GB internetu
- pakiet kilkudziesięciu MMS do wszystkich (np. 50)

Telefon: jeden z lepszych na rynku typu SGS4/5, Xperia Z1/(Z1 compact), HTC One (m7), czy najbardziej pożądany przeze mnie iPhone 5.

To wszystko w cenie przy abonamencie 100zł/mc +max 500 zł za telefon, lub 120/mc + 300 zł za tel.

Czy jest możliwość przygotowania czegoś konkretnie pod moje (wymienione) potrzeby? Nie ukrywam, że konkurencja kusi atrakcyjnymi cenami Jabłuszek, jednak nie jestem fanatykiem. Czekam na propozycję. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Philips_FP, niestety zakończyliśmy już zakup modeli Sony Z1 i HTC One (m7) ich dostępność może być ograniczona. Sony Z1 compact nie było tego modelu w naszej ofercie.

W sprawie oferty proszę prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ