Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 kwie 2014, o 02:15
Re: Przedłużenie umowy
Krzysiek_Plus -dziękuję....
Re: Przedłużenie umowy
Panie Krzysztofie, czy zapis:
"Po czasie oznaczonym Umowy opłaty za usługi telekomunikacyjne naliczane będą zgodnie z Regulaminem przy czym kwestiach nieobjętych Regulaminem opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus właściwym dla Taryfy OMG 299,90"
w regulaminie promocji "OMG Bez Limitu 29 zł" oznacza, że po czasie oznaczonym (18 miesięcy) umowa przechodzi na czas nieokreślony na tych samych warunkach promocyjnych? Konsultantka twierdziła, że nie, bo niby otrzymuje rabat na abonament (chociaż regulamin nie wspomina o żadnym rabacie, tylko promocyjnej taryfie). Moim zdaniem powyższy zapis regulaminu sugeruje, że warunki oferty pozostają bez zmian.
Można sprawdzić kto ma racje?
"Po czasie oznaczonym Umowy opłaty za usługi telekomunikacyjne naliczane będą zgodnie z Regulaminem przy czym kwestiach nieobjętych Regulaminem opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus właściwym dla Taryfy OMG 299,90"
w regulaminie promocji "OMG Bez Limitu 29 zł" oznacza, że po czasie oznaczonym (18 miesięcy) umowa przechodzi na czas nieokreślony na tych samych warunkach promocyjnych? Konsultantka twierdziła, że nie, bo niby otrzymuje rabat na abonament (chociaż regulamin nie wspomina o żadnym rabacie, tylko promocyjnej taryfie). Moim zdaniem powyższy zapis regulaminu sugeruje, że warunki oferty pozostają bez zmian.
Można sprawdzić kto ma racje?
Re: Przedłużenie umowy
Czy jest szansa na coś takiego? Tzn bez złożenia wypowiedzenia? BO Pan i Pani w dwóch salonach w moim mieście powiedzieli ze będę musiał zapłacić kare i mam pismo wysłać poczta. Czy to prawda?szewol pisze:Jestem zainteresowany kontaktem, pod warunkiem powyższej oferty. Na inne propozycje szkoda mojego i konsultanta czasu :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
szewol, najprawdopodobniej pozostaje bez zmian, ale proszę podaj kod promocji to sprawdzę dokładnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nie znam kodu promocji. W aneksie i regulaminie widnieje tylko nazwa "Gadasz bez limitu 29 - tylko SIM - dla Stałych Klientów".
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Na wstępie chciałbym podziękować Pani Joanna_Plus za próbę rozwiązania mojego problemu, jednak z przykrością muszę stwierdzić, że kontakt z konsultantem skutkował jedynie zaprezentowaniem mi oferty powszechnie dostępnej w Internecie, z cenami telefonów nieprzystającymi do oferty detalicznej sklepów, nie mówiąc już o innych operatorach.
Zachęcony informacjami o wprowadzonych obecnie prze Państwa wiosennych obniżkach cen telefonów (mimo wszystko chciałbym nie zmieniać operatora, gdyż zawsze wiąże się to z jakimiś niedogodnościami), sprawdziłem ofertę ratalną i moje zdziwienie dorównało mojemu wzburzeniu, gdyż telefony, w porównaniu do oferty ze stycznia - PODROŻAŁY. Przykład: Sony Xperia Z1 LTE w styczniu kosztował 1 979,90 zł (36 rat x 55 zł) a obecnie 2 159,90 zł (36 rat x 60 zł), interesujący mnie LG L9 II w styczniu kosztował 539,90 zł lub 360,00 zł w zależności od taryfy (odpowiednio 36 rat x 15 lub 10 zł) obecnie 900 zł (36 rat x 25 zł), popularny Samsung Galaxy Trend Plus podrożał o ponad 50% - kosztował w styczniu 251,95 zł (36 rat x 7 zł) a obecnie 539,80 zł (36 rat x 15 zł) itp. Pomijając fakt "starzenia się" technologicznego urządzeń teleinformatycznych, wchodzenia na rynek nowszych modeli itd. to taka polityka nie sprzyja utrzymywaniu klientów.
Nie interesuje mnie zabawa w "dajcie mi rabat, bo się wypiszę", gdyż chyba jednak to nie ja mam zabiegać o operatora, a raczej odwrotnie. Moim zdaniem taka polityka cenowa nie przysporzy Państwu klientów.
Pozdrawiam.
Na wstępie chciałbym podziękować Pani Joanna_Plus za próbę rozwiązania mojego problemu, jednak z przykrością muszę stwierdzić, że kontakt z konsultantem skutkował jedynie zaprezentowaniem mi oferty powszechnie dostępnej w Internecie, z cenami telefonów nieprzystającymi do oferty detalicznej sklepów, nie mówiąc już o innych operatorach.
Zachęcony informacjami o wprowadzonych obecnie prze Państwa wiosennych obniżkach cen telefonów (mimo wszystko chciałbym nie zmieniać operatora, gdyż zawsze wiąże się to z jakimiś niedogodnościami), sprawdziłem ofertę ratalną i moje zdziwienie dorównało mojemu wzburzeniu, gdyż telefony, w porównaniu do oferty ze stycznia - PODROŻAŁY. Przykład: Sony Xperia Z1 LTE w styczniu kosztował 1 979,90 zł (36 rat x 55 zł) a obecnie 2 159,90 zł (36 rat x 60 zł), interesujący mnie LG L9 II w styczniu kosztował 539,90 zł lub 360,00 zł w zależności od taryfy (odpowiednio 36 rat x 15 lub 10 zł) obecnie 900 zł (36 rat x 25 zł), popularny Samsung Galaxy Trend Plus podrożał o ponad 50% - kosztował w styczniu 251,95 zł (36 rat x 7 zł) a obecnie 539,80 zł (36 rat x 15 zł) itp. Pomijając fakt "starzenia się" technologicznego urządzeń teleinformatycznych, wchodzenia na rynek nowszych modeli itd. to taka polityka nie sprzyja utrzymywaniu klientów.
Nie interesuje mnie zabawa w "dajcie mi rabat, bo się wypiszę", gdyż chyba jednak to nie ja mam zabiegać o operatora, a raczej odwrotnie. Moim zdaniem taka polityka cenowa nie przysporzy Państwu klientów.
Pozdrawiam.
Re: Przedłużenie umowy
Sam sie już dowiedziałem. Składając rezygnacje należy zaznaczyć ze "z dniem końca trwania promocji" i wtedy Państwo obsługujący klientów w sklepie mają obowiązek przyjąć i zgłosić taka rezygnacje a nie grozić karami za zerwanie umowy. Dobrze by było doinformować niektórych pracowników.buhu pisze:Czy jest szansa na coś takiego? Tzn bez złożenia wypowiedzenia? BO Pan i Pani w dwóch salonach w moim mieście powiedzieli ze będę musiał zapłacić kare i mam pismo wysłać poczta. Czy to prawda?szewol pisze:Jestem zainteresowany kontaktem, pod warunkiem powyższej oferty. Na inne propozycje szkoda mojego i konsultanta czasu :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
szewol, pozostaje bez zmian.
madmacdob, dziękuję za sugestie i spostrzeżenia, przekazuje do odpowiedniego działu naszej sieci.
madmacdob, dziękuję za sugestie i spostrzeżenia, przekazuje do odpowiedniego działu naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Zgadzam się z madmacodob.madmacdob pisze: Pomijając fakt "starzenia się" technologicznego urządzeń teleinformatycznych, wchodzenia na rynek nowszych modeli itd. to taka polityka nie sprzyja utrzymywaniu klientów.
Nie interesuje mnie zabawa w "dajcie mi rabat, bo się wypiszę", gdyż chyba jednak to nie ja mam zabiegać o operatora, a raczej odwrotnie. Moim zdaniem taka polityka cenowa nie przysporzy Państwu klientów.
Pozdrawiam.
Nie rozumiem jak można proponować gorsze warunki przy przedłużeniu umowy od tych z poprzedniego okresu rozliczeniowego zwłaszcza, że 2 lata wcześniej ceny były zdecydowanie wyższe.....,albo tłumaczyć wyższą cenę słuchawki po złozeniu rezygnacji niż przed....
W końcu ceny z tygodnia na tydzień spadają.....
W końcu to nie klientom powinno zależeć na pozostaniu w sieci, a Plusowi na klientach-abonentach....
Nie sztuką jest ściągnąć nowych, ale zatrzymać "starych" sprawdzonych....czyż nie.?
Dziękuję jeszcze raz Panie Krzysztof_Plus za chęci....
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2014, o 17:00 przez okruszek, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Przedłużenie umowy
Krzysiek_Plus, dziękuje za wyjaśnienie ;)
Re: Przedłużenie umowy
Zgadzam się, a na dowód tego wklejam linka ( mam nadzieję ze administrator się nie pogniewa)madmacdob pisze:sprawdziłem ofertę ratalną i moje zdziwienie dorównało mojemu wzburzeniu, gdyż telefony, w porównaniu do oferty ze stycznia - PODROŻAŁY. Przykład: Sony Xperia Z1 LTE w styczniu kosztował 1 979,90 zł (36 rat x 55 zł) a obecnie 2 159,90 zł (36 rat x 60 zł), interesujący mnie LG L9 II w styczniu kosztował 539,90 zł lub 360,00 zł w zależności od taryfy (odpowiednio 36 rat x 15 lub 10 zł) obecnie 900 zł (36 rat x 25 zł), popularny Samsung Galaxy Trend Plus podrożał o ponad 50% - kosztował w styczniu 251,95 zł (36 rat x 7 zł) a obecnie 539,80 zł (36 rat x 15 zł) itp. Pomijając fakt "starzenia się" technologicznego urządzeń teleinformatycznych, wchodzenia na rynek nowszych modeli itd. to taka polityka nie sprzyja utrzymywaniu klientów.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/peln ... 30325.html
Można zobaczyć jak Plus mocno dostaje po tyłku.
Re: Przedłużenie umowy
Jarowo Plus dostaje po tyłku na własne życzenie.....
W końcu stawia na "nowych" klientów a "starych" ma w nosie.....
Polityka utrzymaniowa Plusa względem "starych" klientów jest taka.....
...." albo bierzesz co łaskawie dajemy, albo spadaj...."
No to efekty są takie jak na załączony linku....
W końcu stawia na "nowych" klientów a "starych" ma w nosie.....
Polityka utrzymaniowa Plusa względem "starych" klientów jest taka.....
...." albo bierzesz co łaskawie dajemy, albo spadaj...."
No to efekty są takie jak na załączony linku....
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
okruszek, jarowo, dziękuję za wasze sugestie i spostrzeżenia, przekazuje do odpowiedniego działu naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 kwie 2014, o 16:01
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
pierwszy raz będę przedłużał umowę w Plusie, ale... no właśnie, kwestia czy na pewno będę. Po prawie 10 latach u innego operatora przeszedłem 2 lata temu do Plusa, ponieważ potrzebowałem darmowych numerów w sieci za przystępną cenę, co wiązało się ze zmianą operatora. Teraz, w świetle wszechobecnych (i u niektórych operatorów tanich) taryf bez limitu, warunek ten przestał mieć jakiekolwiek znaczenie. Zaznaczyć muszę, że z usług, zasięgu itd jestem zadowolony. Tym razem chciałbym zaopatrzyć się w iPhone'a i nie musi to być 5s, wystarczy zwykła 5, Jednak brak umowy z producentem skutkuje w absurdalnych cenach tego telefonu. Cena 5s - 5600zł a dwuletniej 5 - 3600? W punkcie Apple w ogóle powiedzieli mi, że oficjalnie Plus nie powinien oferować produktów ich firmy... Świetnie, więc co mamy więcej w ofercie? Od tygodnia wydzwania do mnie Pani z BOK i próbuje wynegocjować ze mną ofertę na Samsunga Galaxy S5 (25 x 120/mc + 679 zł jednorazowo: nielimitowane połączenia i SMS na komórki, 110 MMS, 3,3GB internetu). Oferta niezła, ale nie kusząca. SGS5 jest ogromny (prawie jak mój tablet) i oferta lekko za droga, więc pytam się o inne modele (HTC One, SGS4, Xperia Z1 compact - ze względu na gabaryty) i żaden nie jest dostępny Można spróbować zamówić, ale Pani musi być pewna, że podpisze ze mną umowę. A ja nie jestem pewny czy podpiszę, gdyż nie mam tak na prawdę przedstawionej konkretnej oferty. Przybliżę mniej więcej co mnie interesuje:
W ramach usług:
- umowa na max 27 m-cy
- darmowe rozmowy w plusie
- przynajmniej 400 gwarantowanych minut do pozostałych sieci (mogą być wymienne na SMS)
- Wystarczy 1 GB internetu
- pakiet kilkudziesięciu MMS do wszystkich (np. 50)
Telefon: jeden z lepszych na rynku typu SGS4/5, Xperia Z1/(Z1 compact), HTC One (m7), czy najbardziej pożądany przeze mnie iPhone 5.
To wszystko w cenie przy abonamencie 100zł/mc +max 500 zł za telefon, lub 120/mc + 300 zł za tel.
Czy jest możliwość przygotowania czegoś konkretnie pod moje (wymienione) potrzeby? Nie ukrywam, że konkurencja kusi atrakcyjnymi cenami Jabłuszek, jednak nie jestem fanatykiem. Czekam na propozycję. Pozdrawiam!
pierwszy raz będę przedłużał umowę w Plusie, ale... no właśnie, kwestia czy na pewno będę. Po prawie 10 latach u innego operatora przeszedłem 2 lata temu do Plusa, ponieważ potrzebowałem darmowych numerów w sieci za przystępną cenę, co wiązało się ze zmianą operatora. Teraz, w świetle wszechobecnych (i u niektórych operatorów tanich) taryf bez limitu, warunek ten przestał mieć jakiekolwiek znaczenie. Zaznaczyć muszę, że z usług, zasięgu itd jestem zadowolony. Tym razem chciałbym zaopatrzyć się w iPhone'a i nie musi to być 5s, wystarczy zwykła 5, Jednak brak umowy z producentem skutkuje w absurdalnych cenach tego telefonu. Cena 5s - 5600zł a dwuletniej 5 - 3600? W punkcie Apple w ogóle powiedzieli mi, że oficjalnie Plus nie powinien oferować produktów ich firmy... Świetnie, więc co mamy więcej w ofercie? Od tygodnia wydzwania do mnie Pani z BOK i próbuje wynegocjować ze mną ofertę na Samsunga Galaxy S5 (25 x 120/mc + 679 zł jednorazowo: nielimitowane połączenia i SMS na komórki, 110 MMS, 3,3GB internetu). Oferta niezła, ale nie kusząca. SGS5 jest ogromny (prawie jak mój tablet) i oferta lekko za droga, więc pytam się o inne modele (HTC One, SGS4, Xperia Z1 compact - ze względu na gabaryty) i żaden nie jest dostępny Można spróbować zamówić, ale Pani musi być pewna, że podpisze ze mną umowę. A ja nie jestem pewny czy podpiszę, gdyż nie mam tak na prawdę przedstawionej konkretnej oferty. Przybliżę mniej więcej co mnie interesuje:
W ramach usług:
- umowa na max 27 m-cy
- darmowe rozmowy w plusie
- przynajmniej 400 gwarantowanych minut do pozostałych sieci (mogą być wymienne na SMS)
- Wystarczy 1 GB internetu
- pakiet kilkudziesięciu MMS do wszystkich (np. 50)
Telefon: jeden z lepszych na rynku typu SGS4/5, Xperia Z1/(Z1 compact), HTC One (m7), czy najbardziej pożądany przeze mnie iPhone 5.
To wszystko w cenie przy abonamencie 100zł/mc +max 500 zł za telefon, lub 120/mc + 300 zł za tel.
Czy jest możliwość przygotowania czegoś konkretnie pod moje (wymienione) potrzeby? Nie ukrywam, że konkurencja kusi atrakcyjnymi cenami Jabłuszek, jednak nie jestem fanatykiem. Czekam na propozycję. Pozdrawiam!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
Philips_FP, niestety zakończyliśmy już zakup modeli Sony Z1 i HTC One (m7) ich dostępność może być ograniczona. Sony Z1 compact nie było tego modelu w naszej ofercie.
W sprawie oferty proszę prześlij numer przez ten formularz.
W sprawie oferty proszę prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ