Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MarcinJ
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 paź 2012, o 15:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinJ »

Wczoraj zostawiłem kontakt i czekam na odzew
tomek274
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 24 sty 2013, o 18:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek274 »

witam. chce przedłużyć umowę na abonament indywidualny, juz od jakiegoś czasu mam dostępną na stronie internetowej oferte, ale dzisiaj do oferty plusa dołączyły nowe taryfy OMG, z których chciałbym skorzystać. niestety nie mam możliwości wyboru ich na stronie internetowej, dlaczego? czy musze poczekac az zmiany wejda w zycie czy wgl nie ma mozliwosci przedluzania umowy na te taryfy? z gory dzieki ;-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

tomek274 twoja oferta na stronie www.plus.pl/przedluz zostanie zaktualizowana w następnym tygodniu ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
mariuszfmario
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 8 lut 2013, o 16:27
Lokalizacja: Szewce / Wrocław

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mariuszfmario »

Witam, kiedy taryfa Oszczędzasz- Tylko Sim będzie dostępna dla przedłużających umowę?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

mariuszfmario powinna być dostępna już od poniedziałku 11/02/2013. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krystian3333144
PlusManiak
Posty: 117
Rejestracja: 21 sty 2013, o 18:01
Lokalizacja: Poznań,Wielkopolska

Telefony w abonamencie

Post autor: krystian3333144 »

Jutro przedłużam umowę w Plusie w abonamencie 44,90 zł . :-( Jaki wziąć telefon klasyczny i zapłacić 1 zł? (15 telefonów)
Ostatnio zmieniony 11 lut 2013, o 10:57 przez Dominik_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przenoszę od istniejącego już wątku.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Dominik_Plus »

Doprecyzuj proszę, o jaką taryfę Ci chodzi. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
tomek274
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 24 sty 2013, o 18:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek274 »

dlaczego w serwisie internetowym moge przedluzyc umowe tylko w ofercie gadasz? bo chcialbym przedluzyc umowe ale z taryfa masz smartfon i nie wiem czy bd mial taka mozliwosc przez internet czy musze do salonu sie wybrac? dzieki za odpowiedz ;-)
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Dominik_Plus »

tomek274, na razie nie ma możliwości przedłużenia umowy w sklepie internetowym w promocji Masz Smartfon.
Ale możesz zostawić kontakt do siebie na tej stronie i konsultant oddzwoni do Ciebie z szerszą ofertą. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
mitek

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mitek »

Witam.
Mam pytanie? Czy konsultanci oddzwaniają do przedłużających umowę, 5x do BOK i 3x formularz i cisza jest. Ma to znaczenie że 3 dni przed wprowadzeniem taryf OMG, zrezygnowałem z przedłużenia umowy i nie przyjąłem paczki od kuriera. Teraz bok nie chce dzwonić :-(
Teraz chciałbym Rozmowne taryfy, te są droższe te OMG
MarcinJ
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 4 paź 2012, o 15:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinJ »

Ja też wypełniłem formularz z prośbą o kontakt w piątek. Do tej pory cisza.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

MarcinJ ciągle czekam na dane od ciebie: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=33&t=7232
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinJ
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 4 paź 2012, o 15:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinJ »

Ok, przepraszam
już wysłałem
MarcinJ
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 4 paź 2012, o 15:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinJ »

:))
Dziękuje, zadzwonili z punktu i powiedzieli to co sam mogę sobie na stronie sprawdzić.
Ta sytuacja zaczyna mnie coraz bardziej irytować.
Jak zadzwoniono z Plus-a do znajomego z ofertą który chciał odejść,p to przełączono go do innego działu, gdzie od razu zaproponowano mu telefon który wybrał Samsung Galaxy Note 2 za 1 zł w abonamencie za 100 zł!!!
Jeśli dostaje HTC one x za 100 od konkurencji i chce sprawdzić co jesteście w stanie zaoferować, to dzwoni przedstawiciel z salonu i mówi mi o cenach ze strony ?!! Dzwonie na nr 2699 "twój konsultant jest w dniu dzisiejszym nieosiągalny, będzie dostępny 18.02".
To są już chyba kpiny!
Zyndram
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2013, o 17:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Zyndram »

Chciałbym przedłużyć umowę na 24 miesiące w promocji OMG – Masz Smartfon w Sklepie Internetowym w taryfie 59,9 (dla stałych klientów, której odpowiada taryfa 64,9 dla nowych klientów) wraz z telefonem Samsung Galaxy S III mini Pebble Blue na warunkach zbliżonych dla nowych klientów to jest za 199 zł.

Próbowałem przez stronę http://www.plus.pl/przedluz ale tam mogę skorzystać tylko z oferty Gadasz w Sklepie Internetowych, która mi zupełnie nie odpowiada, głównie ze względu na cenę wspomnianego telefonu GT-i8190 - w promocji OMG Gadasz za 579 zł. Umowę telefonicznie anulowałem (601 101 200) w dniu 11.02.2013. Konsultant poinformował mnie, że nie mam jako obecny klient możliwości skorzystania tą drogą z innej oferty niż OMG – Gadasz.
Na stronach Sklepu Internetowego Plusa dla nowych i przenoszących numer klientów istnieje możliwość zawarcia nowej umowy na 24 m-ce w taryfie Masz Smartfon 64,9, która odpowiada taryfie Masz Smartfon 59,9 dla starych klientów, na wspomniany telefon w cenie 199 zł.
http://www1.plus.pl/si2/webapp/wcs/stor ... 1000000010
Pozostawiłem swoje namiary jako klient przedłużający umowę i w dniu dzisiejszym dzwonił konsultant, który stwierdził, że nie może mi zaproponować takich warunków, jak dla nowych klientów. Zaproponował skorzystanie z innych kanałów dystrybucji (BOK, Salon Firmowy).
W Bok-u (2601) nie mają obecnie tego telefonu, a w Salonie Firmowym PlusGSM w Olsztynie (Hugona Kołłątaja 4, 11-041 Olsztyn) poinformowano mnie, że jedyną wiążąco dla stałych klientów propozycją nowej taryfy OMG – Masz Smartfon jest regulamin promocji wraz z aneksem zawierającym ceny telefonów. http://www.plus.pl/indywidualna/Aboname ... on_MNP.pdf
Natomiast te propozycje cen telefonów w promocji OMG- Masz Smartfon na stronach internetowych http://www.plus.pl/indywidualna/ przeznaczone są dla nowych klientów. Zaproponowano mi w promocji Masz Smartfon na 24 miesiące w taryfie 59,9 zgodnie z regulaminem telefon Samsung Galaxy S III mini Pebble Blue za równo 499 zł, czyli równo 300 złotych drożej niż dla nowego klienta. Wspomniano, że moja taryfa jest przecież niższa miesięcznie o 5 zł (59,9 zamiast 64,9) w stosunku do nowych klientów…
Wolałbym jednak być potraktowany tutaj przynajmniej jak nowy klient i zapłacić 199 zł (albo kwotę zbliżoną).
Wszystko to jest bardzo nieprzejrzyste i dość pokrętne.
Dlaczego nie dbacie o swoich stałych klientów?
(Jestem 14 lat w Plusie, opłacam w waszej sieci 4 numery
ODPOWIEDZ