Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Pawel78,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam w Twojej sprawie interwencję do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
valdas
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: valdas »

Następny tydzień, następna interwencja Basi_Plus i ciągle brak kontaktu z DUK. Mówi się trudno. Wypowiedzenie już w drodze. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

valdas,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
valdas
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: valdas »

Basia_Plus pisze:valdas,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie do konsultanta DUK.
Basiu_Plus, dziękuję bardzo za błyskawiczną reakcję. Był odzew z DUK, jednak rozmowa z konsultantem się nie kleiła. Oferta niestety bardziej niekorzystna niż ta, którą obecnie posiadam. Nie ukrywałem, iż chcę zachować to co posiadam w atrakcyjnej cenie. W/g konsultanta nie ma takiej możliwości!
Basiu_Plus co się stanie z moją umową jeśli zdecyduję się na wycofanie oświadczenia o rezygnacji z Waszych usług, po czasie oznaczonym na którą jest zawarta obecna umowa, jednocześnie nie podpisując następnej. Czy moje rachunki po tym czasie będą większe, czy takie same i czy będę mógł korzystać z wszystkich pakietów jak dotychczas?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

valdas,
valdas pisze: co się stanie z moją umową jeśli zdecyduję się na wycofanie oświadczenia o rezygnacji z Waszych usług, po czasie oznaczonym na którą jest zawarta obecna umowa, jednocześnie nie podpisując następnej.
po upływie czasu oznaczonego umowy przechodzą na czas nieokreślony.
valdas pisze: czy będę mógł korzystać z wszystkich pakietów jak dotychczas?
Zależy to od zapisów oferty, w której umowa została podpisana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

patryk7588 pisze:Zawsze przecież możesz wziąć ofertę standardową, nikt nie zmusza Cię do kontaktu z DUK, widać że nie masz za dużo do czynienia z umowami.
Jeśli przedłużam to tylko poprzez DUK. Dziwi mnie tylko, że nie mogę się tam dodzwonić tylko muszę prosić o kontrakt poprzez forum. Na chwilę obecną jednak mnie to ominie - oferty są tak słabe, że przedłużenie umowy opłaca się tylko ewentualnym uczestnikom programu Smart Dom.

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

torre24,
- jeśli dzwonisz z numeru, na którym kończy się kontrakt, to powinieneś normalnie się dodzwonić.
Oczywiście, jeśli chcesz to ja mogę zlecić kontakt pracownika DUK. Czy chodzi o ten numer, co ostatnio?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Mnie się jeszcze umowa nie kończy. Ale przy poprzednim aneksie dodzwoniłem się do konsultantki, która zajmowała się moim kontraktem, po DWÓCH tygodniach prób i tylko dlatego, że w BOK trafiłem na kumatego konsula, któremu podałem nazwisko osoby z która się chcę skontaktować i on przekazał jej wiadomość.
Ewa, co do aneksu w tej chwili nie ma szans - każda oferta jest gorsza od np. Plush Abo. Jeśli abonament no limit na rozmowy i sms, ok. 10 GB będzie za 25 zł i telefon na raty choć trochę tańszy niż w jakimś Media... to wtedy tak. W innym przypadku wspomniany Plush i telefon na raty 0% lub z allegro.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

torre24,
- rozumiem. Z DUK można jednak czasem coś wynegocjować, więc jakbyś zmienił zdanie, to my zawsze możemy zlecić kontakt :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz1986
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2017, o 15:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz1986 »

Dzień dobry. Kończy mi się umowa. Mam aktualnie 3 numery w Plusie. Na dwóch skończyła się już umowa. Prosiłbym o kontakt z pracownikiem Duk celem uzyskania informacji czy warto zostać u Was czy przejść do konkurencji. Z góry serdecznie dziękuję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Lukasz1986,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Ewa_Plus pisze:torre24,
- rozumiem. Z DUK można jednak czasem coś wynegocjować, więc jakbyś zmienił zdanie, to my zawsze możemy zlecić kontakt :)
Na pewno poproszę o przedstawienie oferty ale to jeszcze nie pora, umowę mam do maja 2018 r.

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
danielak1989
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 22 lis 2015, o 23:25

Przedłużenie umowy

Post autor: danielak1989 »

Witam.

Prosze o odpowiedzi i rady.

I abonament kom do 23.01.2018 JA+ 119,99 zł 14 GB i bez limitu reszta
II abonament kom do 21.09.2018 JA+ 119,99 zł (-50%)= 60zł. 11 GB i bez limitu reszta
III cyfrowy polsat za 1 zł TV.
IV abonament internet plusa 60GB power LTE 25zł. (przedłużyła sie na czas nieokreslony bo nic mi konsultanci lepszego nie zaproponowali)


I do sedna, Chce przedluzyc I abonament i wziąśc w przedsprzedaży Samsunga NOTE 8.
Tylko chciał bym zmniejszyć abonament do powiedzmy 60zł,
Wtedy stracę rabat na II i III abonament ok,
Ale czy za 6 miesiecy bede przedluzał abonament II to wtedy dostane na nowo rabat 50 % na II abonament ?
Chyba ze trzeba przedluzyc abonament w okreslonym czasie miedzy I i II usluga to tez moge szybciej przedluzyc II abonament by zachowac rabat 50 %.

I kolejne pytanko , czy jest możliwość by przedłużyć I abonement przez dział utrzymania klienta, ale BEZ ZŁOZENIA WYPOWIEDZENIA TEGO ABONAMENTU ?
Cóż zawsze przedłużam przez dział utrzymania klienta, a chciał bym zdązyc przedluzyc umowe w przedsprzedazy note 8 czyli max do 14 września,....

co polecacie, proponujecie ?

Chce przez dział utrzymania klienta bo jak kazdy wie mozna jakies profity zgarnąć lub zmniejszyć abonament lub cokolwiek lepszego niz przez zwykłych konsultantów,..

czekam na odpowiedzi :)
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 09:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki: przeniesienie postu do istniejącego już wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj danielak1989,
danielak1989 pisze:Ale czy za 6 miesiecy bede przedluzał abonament II to wtedy dostane na nowo rabat 50 % na II abonament ?
jeśli w wyniku przedłużenia umów, będziesz już posiadał Umowę uprawniająca P1 i Nowa Umowę I P2 z Rabatem 50 % i będziesz chciał przedłużyć kolejną umowę na usługę, którą określiłeś „I abonament”, to nie otrzymasz kolejnego Rabatu 50 %. Jeśli jednak na dzień przedłużenia umowy na produkcie „I abonament”, nie posiadałbyś żadnych rabatów z programu SmartDOM na innych usługach, to będziesz mógł ubiegać się o nadanie Rabatu 50 % ( P2). W ramach pozostałych posiadanych produktów zostanie wyłonione P1. Powyższe będzie możliwe oczywiście pod warunkiem przedłużenia obecnej odsłony programu SmartDOM: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf
danielak1989 pisze:I kolejne pytanko , czy jest możliwość by przedłużyć I abonement przez dział utrzymania klienta, ale BEZ ZŁOZENIA WYPOWIEDZENIA TEGO ABONAMENTU ?
Podeślij mi proszę swój nr przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK, który udzieli Ci odpowiedzi w sprawie szczegółów oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marmen
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2017, o 16:04

Przedłużenie umowy-niezgodność aneksu z rozmową z konsultant

Post autor: marmen »

Witam,

Mam taki problem - przedłużyłem umowę w Plusie na kolejne 24 miesiące z opcją telefonu na 24 raty. Umowa była zawierana telefonicznie z konsultantką (rozmowa podobno była nagrywana). Podczas rozmowy tej została uzgodniona kwota raty za nowy sprzęt (telefon) w wysokości 38,29 zł brutto miesięcznie. Kurier przywiózł aneks do umowy i telefon oraz fakturę za telefon, gdzie w harmonogramie spłat koszt telefonu jest wyższy - 41,63 zł (tj. 80,05 brutto drożej za całość). Niestety nie zauważyłem tej różnicy podczas podpisywania aneksu. Podpisywałem FV, a pod nią był podpięty harmonogram, którego już się nie podpisywało. Nie zwróciłem uwagi, że na FV jest 999,01 zł, a miało być 918,96 (tak było uzgodnione telefonicznie). Złożyłem reklamację, ale niestety została ona rozpatrzona negatywnie, a jako powód było podane to, że mogłem nie podpisywać umowy i nie odbierać przesyłki od kuriera skoro była niezgodna, a jako, że podpisałem ten aneks to teraz to już "mój problem".
Ja rozumiem, że ważne jest to co się podpisuje, ale w takim razie dlaczego umowa była niezgodna z ustaleniami telefonicznymi i po co jest ona nagrywana, jeżeli nie można reklamować niezgodności ??
Zostałem tylko poinformowany, że teraz mogę tylko sądownie domagać się sprawiedliwości. Czy naprawdę nie da się polubownie załatwić tej sprawy, skoro wynika ona z błędu człowieka pracującego w Plusie ?? Rozmowa jest nagrywana, więc czarno na białym widać, że jest niezgodność.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 17:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
ODPOWIEDZ